Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Happy pancake deittisivusto?

Vierailija
09.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut tuota? Kokemuksia?

Kommentit (288)

Vierailija
141/288 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä vaan saa yhteydenottoja kaikenlaisilta linnakundeilta ym. elämänkoululaisilta, että mahdolliset hyvät miehetkään nappaa oikein, kun ei vaan jaksa suodattaa sitä sontaa.

Vierailija
142/288 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei ole naisilla pokkaa sanoa ei kiinnosta.

Eihän siellä ole edes oma-aloitteisia naisiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/288 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nätti ja naisellinen nainen 40+ vastaan kyl kaikille kiltisti. Jos joku jonka kanssa ei ole mitään yhteistä jää jankuttaa ja spämmäilee viesteillä, estän sitten. Mutta sais enemmänkin kivat tyypit viestitellä. Yks hyvä riittäis. 👍

Vierailija
144/288 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut miehet tuolla ravaavat mun profiilissa vähän väliä, saattavat jostain kuvasta tykätä tai tekstistä, mutta mitään viestiä eivät lähetä. Tyypeillä itsellään on tietysti lähes tyhjä profiili, ei kuvia, eikä mitään muutakaan mistä kiinnostua "ottamaan selvää". Mitä ne ramppaa katsomassa? Hyi, en tuollaista akkaa ainakaan halua?

Osa vierailuista naisen profilissa on vahinkoja. Kosketusnäytön kanssa päätyykin profiiliin kun piti vierittää näyttöä. Jotkut käynnit perustuu naisen vierailuun profiilissani. Suurin osa on sitten haun pohjalta löytynyt profiili, mikä vaikuttaa kiinnostavalta. Osan kohdalla profiilista joko kiinnostuu tai toteaa ettei syystä tai toisesta kiinnosta. Usein käynnin ohella tykkään kuvasta ja jään katsomaan kiinnostinko naista riittävästi vierailuun profiilissani. Mikäli nainen vierailee profiilissani laitan hänelle viestiä. Olen todennut tämän toimintamallin parantavan vastauksen saamista viestiini.

Vierailija
145/288 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siellä kukaan vastaa viesteihin.

Mitä ne ihmiset siellä sitten tekevät? Odottavat sitä unelmien prinssiä/prinsessaa?

Olin muutaman päivän tässä deittisovelluksessa ja ainoastaan yksi nainen vaivautui vastaamaan. Kuten tuossa joku mainitsi jo aikaisemmin osa naisista päivystää 24/7 palstalla. En tiedä saavatko he niin paljon viestejä etteivät ehdi vastaamaan, vai mistä ihmeestä on kyse? 

Deaktivoin profiilin ja alan elämään oikeaa elämää netissä roikkumisen sijaan. Elämä tuo parisuhteen jos on tuodakseen. 

Vierailija
146/288 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pietu65 kirjoitti:

Täyttä P..a koko sivusto naiset hakee miestä..johonkin jollei miellytä nii eiku sulku listalle laitetaan ja et enää pääse koko sivustolle ihme touhua. .( :

Kannattaa ainakin harjoitella hiukan suomen kielen oikeinkirjoitusta ja muokata omaa asennetta, ehkä myös käytöstapoja. Näin voit päästä pidemmälle.

Vierailija
147/288 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi itselläni.

Ihan hauska, mukava ja asiallinen nainen olen, enkä vaadi profiilissani liikoja. Mutta ilmeisesti ulkonäköni ei riitä kun muutamiin yhteydenottoihin elämäm koululaisilta.

N43

Vierailija
148/288 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kaveri on sieltä löytänyt kumppanin.

Vierailija
149/288 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä siellä mutta tuntuu myös että miehet halua muuta kuin sitä, etsivät loppuelämän rakkautta mutta eivät lähde edes tapaamaan ymym.. Osalla keskustelutaito hukassa

Vierailija
150/288 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin ekontaktia ja toimi loistavasti. Löysin upean kumppanin.

Vierailija
151/288 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut itselläkin samainen sivusto, huomasin miten rankkaa kyttäämistä mitä profiiliinsa kirjoittaa. Ei siinä ole tai tule minkäänlaista vapauden tunnetta olla oma itsensä. Aika lapsellista touhua ja yltiöpäistä toimintaa, sanoisin omalta kohdallani, todella lässähtänyt pannukakku. Ja kun vielä rekisteröintiin pitäisi antaa puhelinnumero. Tuo on selvästi röyhkekää, sillä pyritään vain selvittämään kuka olet ja vakoilut päälle. Sivusto vaikuttaa kaikesta huolimatta hyvin epäluotettavalta, joten en suosittele kenellekään, jos laadusta puhutaan, aika surkea esitys täysin pilattu.

Vierailija
152/288 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta 24/7 linjoilla "päivystämisestä" sen verran että ennen jos et muistanut sieltä ulos kirjautua niin siellä pysyit onlinessa kokoajan, vaikka päiviä. Nyt vissiin tullut joku muutos tuohon niin että jos ei käytä 10min. niin kirjaa sut ulos.

Vierailija
153/288 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono sivusto jos asut pohjoisempana, hyvin vähän naisia käyttäjinä muualta kuin etelästä. Naiset lähettää tuolla jopa viestejä, mutta välimatka on 500km. En kauaa jaksanut olla.

M36

Vierailija
154/288 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat näillä sivustoilla yleensä sellaisia väkisin tentattavia passiivisia toimijoita. Minä en jaksa kauaa ylläpitää keskustelua jos keksustelun taso on luokkaa: kyllä, ei, joo, moro, päivää, iltaa jne. Mieluummin sopisin treffit heti mutta jos sitä ehdottaa niin yleensä sieltä tulee litania siitä että haluaa ensin tutustua pitkässsä kirjeenvaihdossa..

Vierailija
155/288 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Tosin vakioghostaajat yms. Myös riesana. Pari keraa treffeillä käyty, mutta oikean löysin tinderin kautta.

Vierailija
156/288 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kokemuksiani.

Rehveillä on tullut käytyä useilla ja tämäkös hämmästyttää. Odotin vain niitä tulevan korkeintaan vaan pari.

Yhteenveto tapaamistani naisista.

- Ensimmäinen totesi treffeillä eronneensa eikä oikeastaan tarvi miestä mihinkään.

- Toinen oli sarjadeittaaja. Olin varmaan numero 150

- Kolme-viisi numerot eivät kyllä vastanneet tosielämässä profiilikuviaan. Ei siis vähän vaan paljon. Mutta kuvahan valehtelee aina ja varmasti myös oma edustuskuva ja turhapuromainen todellisuus tekee pientä ristiriitaa. 

- Kuudes oli naapurin likka ja ehdottomasti mukavin. Naimisiin menijöiksi ei ole, mutta mainiota seuraa muussa kuin seurustelumielessä.

- Seitsemäs osoittautui kiihkeäksi kotirouvaksi. Jostain syystä hän ei kuitenkaan ottanut yhteyttä käyntini jälkeen... Tosin sosiaalisessa mediassa edelleen kommentoi toisinaan kuviani.

- Kahdeksas on kaikkein potentiaalisin. Kolmasti tavattu. Saa nähdä eteneekö juttu tästä vai ei...

Lisäksi on useampi keskustelu, jossa treffit olisi ollut tarjolla. Itse olen kuitenkin jotenkin perinteisemmän linjan kannattaja ja haluaisin panostaa yhteen tiettyyn voimavarat. Nyt näitä keskusteluja viriää useita kerralla ja naisten kuvia vilisee silmissä sekoittaen ajatuksia.

Naistyypit.

- Paljon on tarjolla yksinhuoltajaa ja useimmiten jälkikasvua tuntuu olevan vähintään kaksin kappalein. 

- Lähes kaikki naiset roikkuvat Pannukakussa ja vilkuilevat muitakin ehdokkaita samaan aikaan aktiivisesti, vaikka kävisivätkin treffeillä ja viestittelisivät antaen olettaa keskittävän kaiken mielenkiintosi juuri sinuun. 

- Moni tuntuu haluavan vain kiertää treffeiltä toisille.

- Monesti nainen lopettaa yhteydenpidon salaperäisesti vain jättämällä vastaamaan viimeksi jättämään viestiin. Itse olen luovuttanut tässä vaiheessa aina suosiolla.

Vierailija
157/288 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pannukakusta naista ei löydy en ymmärrä mitä ne siellä roikkuu samat naamat.minä ainakin olen sitä varten siellä löytääkseni kumppanin.nykyään naiset ei halua sitoutua niin kun ennen.

Vierailija
158/288 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jommi kirjoitti:

Kyllä pannukakusta naista ei löydy en ymmärrä mitä ne siellä roikkuu samat naamat.minä ainakin olen sitä varten siellä löytääkseni kumppanin.nykyään naiset ei halua sitoutua niin kun ennen.

Miksi et sitten sitoutunut naiseen silloin ennen?

Vierailija
159/288 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin myös ihanaisen miehen kyseiseltä sivustolta v 2017.  Ja jotenkin tuntui ihmiset olevan enemmän tosissaan kuin muilla sivustoilla, missä valehdellaan vaan kaikenlaisia että toivottavasti pääsisi jonkun pöksyihin. Ja tykkäsin myös siitä että sai helposti annettua palautetta itse sivustolle jos joku aiheeton ihminen otti yhteyttä niin nämä poistettiin. 

Nyt odotan vain että minun ja mieheni yhteinen lapsi syntyisi, laskettu aika ylihuomenna^^ Ja tosi kiitollinen nykyisestä parisuhteestani<3

Vierailija
160/288 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään 2020 tilanteesta tietoa?