Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!

Vierailija
27.01.2006 |

Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?

Kommentit (215)

Vierailija
141/215 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut mieleen että sitä kumia voi käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn?

Esim. siihen ettei saa sukupuolitauteja....?

Paska ukko jos toi sterilointi on totta... Laita tiukoille..

Vierailija:

TUli vielä mieleen,e ttä helkkari ensimmäiset puoli vuotta kun oltiin yhdessä niin mies halusi välttämättä käyttää kumia ehkäisyyn. Paskat mikä näyttelijä!!

Vierailija
142/215 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei tullut mieleen että sitä kumia voi käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn?

Esim. siihen ettei saa sukupuolitauteja....?

Paska ukko jos toi sterilointi on totta... Laita tiukoille..

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/215 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun nyt ekan kerran ja olkoonpa vaikka provo, mutta tosi jännä tarina ja sai onnellisen lopun.

Vierailija
144/215 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuuluu nyt elämääsi? Vieläkö ex ottaa yhteyksiä?

Tulee surku tietty sinua, mutta myös ex-miehesi lapsia, jotka jo olivat sinuun kiintyneitä....

Vierailija
145/215 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn tsekkaamassa, oletko kirjoitellut kuulumisia. Laita joku kerta vielä viestiä, miten olet saanut eläämääsi eteen päin. Halit.

Vierailija
146/215 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on kyse?

Vierailija
147/215 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut silloin tällöin sinua ja toivonut, että asiat olisivat hyvin. Otitki miehen takaisin vai eleletkö yksin? Kenties olet tavannut jo jonkun uuden? Nin tai näin, toivottavasti olet onnellinen tai ainakin tyytyväinen. Hyvää kevättä sinulle.

Vierailija
148/215 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankka juttu ap! mutta onneksi kaikki " hyvin" .

T: ekaa kertaa ketjun lukenut..

Vierailija
149/215 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tietää.

Vierailija
150/215 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on mulla silti omaki elämä.

Vierailija
151/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka valehtelee ja vaikka ulkopuolisesta on ihan selvä että kiinnihän tuosta on pakko jäädä, niin jatkaa vaan valehtelua kun ei ole miestä kertoon totuutta. Kun tietää tasan tarkkaan että siitä on vaan yksi seuraus.

Esim. nää jotka ei kerro vaimolle että on saanut jonkun sukupuolitaudin, tai että on saanut potkut, tai on tullut velkaannuttua tosi pahasti jne. jne. Ehkä tyyppi on ajatellut että sitten kun sä rakastat sitä niin et ehkä haluakaan lapsia kun vaan sen... tai mitä lie idiootti ajatellut.

Vierailija
152/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ei luottamus taida olla kohdallaan alunperinkää, jos heti uskot, mitä miehesi ex sinulle sanoo. Eikö olisi viisasta keskustella asiasa niin kuin aikuiset. Älä päästä ketään ulkopuollista tuhoamaan suhdettanne valheillansa.

Vierailija
153/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on huijannut sut väärään totuuteen! itse laittaisin välit poikki ikuisiksi ajoiksi.

oma exäni teki vasektomian meidän molempien tahdosta ja ainakin hänen olisi tullut maksaa joku kohtuullinen summa, mikäli olisi tahtonut spermaansa säilöttävän. muutenhan spermanäyteet otetaan kerran tai tarvittaessa useammin, jotta nähdään milloin sperma on siittiövapaata. meillä meni keskivertoa pitempään, kunnes saatiin peuhata rauhassa.

Vierailija
154/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli munkin mies on idiootti, kun on valmis katkaseen piuhansa?? Hän on sitä mieltä, että ehkäisy ei ole yksin aina naisen asia ja kun kerran lapsiluku on meillä täynnä, niin hän ehdotti, että ehkäpä hän sitten ottaa vastuun ehkäisystä tästä eteenpäin.

On sulla 79 tapa ajatella, toivottavasti et ole naimisissa kenenkään kanssa. Jos naimisiin menee periaattella, että jos mä joskus eroon, niin mitä siitäkin liitosta sitten tulee?

Vierailija
155/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kamalampaa että joku pysyttelee ja haluaa lasta suhteeseen jossa ei usko miestä enemmän kuin hänen exää!

Olisitko oikeasti halunnu lapsen miehen kanssa josta olet heti valmis uskomaan pahinta?

Vierailija
156/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 84 kanssa.

Ei ihme jos avioliitot päätyvät eroon jos varaudutaan siihen alusta asti.

Vierailija
157/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on idiootti, jos tietää ITSE, että ei tahdo lapsia enää tähän maailmaan? Ymmärtänet varmaan, että tällainen henkilö ei tahdo niitä uudessakaan suhteessa, joten uusi kumppani tuskin edustaakaan tahdon lapsia -linjaa.

Jotkut ihmiset tietävät mitä tahtovat, jos ja kun heillä on prioriteettinsa elämässä ja aika, jota voi käyttää, on rajallinen.

Vierailija
158/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luota joten tuo ratkaisu liki ainut fiksu meille.

Käsittääkseni sidotut putket voi aukaista pienellä operaatiolla jos lapsia sittenkin joskus vielä halajaa.Eli ei yhtä lopullinen kuin kokonaan katkaiseminen?Ollaan menossa kyllä hakemaan vielä lisäinfoa =)

Vierailija
159/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sillon 20 vuotias ja mies oli 32 vuotias ja seurusteltiin aika vakavastikkin ja muutin Helsinkiin miehen asuntoon missä oli 2 lasta iältään 3 ja 7 vuotta. Mies oli siis yksinhuoltaja lapsilleen.Sitten yhtenä iltana tuli puhetta lapsista ja kuinka haluaisin oman lapsen ja mieskin siihen suostui..olin aivan innoissani ja ruvettiin " hommiin" . Ihmettelin että missäköhän on vika kun en raskaaksi tule monesta yrityksestä huolimatta, kunnes mies eräänä iltana sanoi minulle sängyssä kun rakasteltiin että hän ei voi saada lapsia!!Voitte kuvitella miltä minusta tuntui sillä hetkellä ku mies makasi päälläni muna sisälläni=0/!!

Siis ihan kauheeta!!

No seuraavana päivänä pakkasin kamat ja lähdin!!Miehen lapset vein miehen äidille ja sanoin mitä oli tapahtunut niin " anoppi" ihmeissään kuunteli ja ihmetteli miksei iki ihana poikansa ollut tuollaista kertonut..No mistä tietäisin???!!(en tietenkään kertonut sanasta sanaan, mutta noin suurinpiirtein)

Sen kummemmin en ole miestä enää nähnyt enkä kuullut siitä mitään. Muutaman kerran yritti soittaa ja yhteen puheluun vastasinkin ja kysyi multa että minne lähdit ja miksi??

No ohhoh, ai minkäköhän takia lähdin??

Tunsin itseni petetyksi!!!Ja niin hyväksikäytetyksi että!!!Olin pelkkä panopuu ja lapsien ilmainen hoitaja!!!PRKL!!!

Vierailija
160/215 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei ole niin mies pihalle ja ap:lle rutkasti voimia. Alkuvaiheessa voimaa saa varmasti vihasta...

Pakko seurata miten tämä etenee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan