Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!
Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?
Kommentit (215)
millainen idiootti veljensä on..
kusettanut sekä miestä että välillisesti naista. Mies on tyhmänä valehdellut uudessa suhteessa, jolloin sekin on tuhoon tuomittu! Kyllä naiset osaa!
vauvahössöttömistä. Sen siskonsa kanssakin oikein hekumoi, että voi kun meilläkin pian tärppäisi, niin ei tulisi serkuksille isoa ikäeroa. Noin kaksinaamaista ihmistä mä en ala katselemaan!
MIehen sisko asuu parinkymmenen kilsan päässä, joten menisi hankalaksi lähteä sieltä pissaa hakemaan. Auto on tänään miehellä. Toisaalta mä voisin soittaa ja kysyä haluaisiko se tulla päiväkahville. Järkyttyy kyllä varmaan kamalasti, jos kerron. Vaikuttaako se muuten, että hän on jo neljännellä kuulla, siihen testin tulokseen? EI kai?
tasan ei mies ole halunnut strerilisaatioo vaan tämä exä..
Mies lähtee vaikka joutuisin paloittelemaan sen ensiksi
kuulla tai vaikka ihan loppuvaiheessa. Alun jälkeen raskaushormonia on elimistössä koko ajan. Viivasta tulee ihan samannäköinen, luultavasti ei haamua vaan ihan selvä viiva, jos raskaanaoleva ei ole juuri juonut ihan tajuttomia määriä vettä = virtsa laimeaa.
Vierailija:
tasan ei mies ole halunnut strerilisaatioo vaan tämä exä..
kertoa siitä vasektomiasta. Eihän se tosiaan poissulje teidän yhteistä lasta, koska luultavasti siittiöitä on otettu talteen ja toisekseen kyllä niitä voidaan saada myös kiveksistä suoraan punktiolla. Ei piuhojen katkaiseminen hormonituotantoa lopeta.
Tyhmä ukko, jos ei edes noita ole selvittänyt.
Eli eka näytät testiä ja kerrot ilouutiset, sitten odotat jonkun aikaa ja katsot miten mies reagoi, sitten pimahdat ja kerrot kaiken minkä tiedät ja lyöt sille vaatepussin käteen ja sanot että ja nyt pihalle täältä?
Vierailija:
Eli eka näytät testiä ja kerrot ilouutiset, sitten odotat jonkun aikaa ja katsot miten mies reagoi, sitten pimahdat ja kerrot kaiken minkä tiedät ja lyöt sille vaatepussin käteen ja sanot että ja nyt pihalle täältä?
Kaikki pettäjäpaskat pitäisi sitoa munista kattoon kiinni!!!!
T: Kerran petetty nainen, joka ei tule toista kertaa petetyksi.
Vierailija:
Kaikki pettäjäpaskat pitäisi sitoa munista kattoon kiinni!!!!T: Kerran petetty nainen, joka ei tule toista kertaa petetyksi.
jos nyt oikein ymmärsin lukemani niin mies on valehteleva idioottipaska mutta ei se vieraissa ole käynyt (tai ainakaan jäänyt siitä kiinni).
Itsekin olen pitkin päivää käynyt katsomassa, josko ap olisi vastaillut/kirjoitellut. Ymmärrettävää on, jos ei oo tänne ehtinyt tai jaksanut. Ehkä huomenna...
Mies kotiutui eilen illalla ja selvitettiin välejä sitten koko yö. Olen nukkunut hurjat kolme tuntia :-(
Mies ei osaa yhäkään selittää miksi valehteli. Tai selittää, että alussa se valhe lipsahti, eikä sitten uskaltanut enää totuutta kertoa. Kuulemma rakastaa niin paljon, eikä halunnut minua menettää. On kuulemma ollut vaikea elää asian kanssa ja on tehnyt mieli kertoa monta kertaa. Mutta kerro siinä sitten, ettei mitään vauvaa voi tulla, kun toinen vauvakuumeilee ja on yrityksessä ihan täysillä. Erittäin kaksinaamaista peliä on siis kanssani pitänyt. Olkoonkin syyt loppujen lopuksi ihan inhimilliset, niin ei tuollaista voi sulattaa ja anteeksi antaa.
Sitten se itse sanoi, että on varmaan parempi hänen muuttaa pois, koska minä en voi kuitenkaan anteeksi antaa. Syyllistää siis nyt minua vielä tästä... Selvästi odotti, että pyydän jäämään. Noh, kipeää teki, mutta sanoin vain, että se on varmasti parasta tässä tilanteessa.
Nyt pitäisi sitten alkaa etsiä tuolle asuntoa. En viitsi sitä nyt minnekään kavereittensa riesaksikaan laittaa. Ja noloa selitellä tämän eron syitä sukulaisille ym. joilta varmasti tulee kysymyksiä. Vaikka eihän tämä minun häpeäni ole.
Hirveän surullinen ja pettynyt olo. Kyyneleet pinnassa koko ajan.
1) miehesi valehteli TODELLA isossa asiassa ja kauan!!!
2) jos haluat lapsia niin yksikään mies tai parisuhde ei korvaa tai anna sitä rakkautta,mitä kokee,kun saa oman lapsen.
Toivon voimia pistää mies pihalle. Klisee tietenkin sanoa, ett olet nuori, mutta kyllä sinä vielä löydät sen miehen, jonka kanssa perustaa perhe.
täällä sen kamoja. Ei se itse saisi aikaiseksi, odottaisi vain että mä hellyn.
Kunnon riitaa on saatu aikaan yhdessä ostettujen tavaroiden jakamisesta. Mies kun tuntuu olevan sitä mieltä, että kun minä haluan eron niin tavarat kuuluvat hänelle! Kättä on väännetty telkkarista, tietokoneesta, pesukoneesta, jopa yhteisistä astioista! No, en anna periksi yhtään helpolla, puolet kuuluu mulle.
Äitini on edelleen miehen puolella, kävi pari päivää sitten käännytysreissulla ja minä olin vähällä käännyttää hänet ovesta pihalle heti kättelyssä. Ensimmäinen lause oli nimittäin, että nyt lopetat tämän höpötyksen!
Onneksi on liuta ihania ystäviä tukena. Ja ainiin, en vielä baarissa napannut uutta miestä mukaan, mutta sovin treffit :-)
tämä aika oudolta tuntuu taas pitkästä aikaa. Iltaisin kaipaa jotakuta viereen sohvalle silittelemään. Noh, kyllähän noita ehdokkaita olisi, mutta nyt etenen tosi hitaasti ja rauhallisesti. Nuolen haavani ennen kuin kehittelen mitään yhdenkään miehen kanssa.
Ex-ukko soittaa yöllä aina kun on baarissa tai muuten päissään (aika usein näköjään). Itkee ja kinuaa ottamaan takaisin. Pitäisi jaksaa kuunnella hänen tilityksiään kesken unien. Ei paljoa kiinnosta. Yhden kerran löin luurin korvaan, jolloin soitti takaisin ja lateli kaikki keksimänsä haukkumasanat :-( Nyt pidin viime yönä puhelimen äänettömällä. Pitäisi vaan näköjään ostaa herätyskello, kun äänettömällä toiminnolla näkyy kännykän herätyskin olevan äänetön
:-O Ihan tyhmää, nukuin pahasti pommiin...
Ex-vaimonsa muuten oli tilittänyt miehen siskolle, miten paljon häntä harmittaa meidän eromme. Uskalsi kuulemma laittaa lapset niin turvallisin mielin isälleen, kun minä olin täällä pitämässä langat käsissäni. Niitä muksuja on kyllä vähän ikävä.
Herättää aivan varmasti vaikka olisi äänettömällä.
enää tekemään.