Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!

Vierailija
27.01.2006 |

Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?

Kommentit (215)

Vierailija
181/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siksi ole sinulle siitä kertonutkaan että sellainen on edes tehty

Vierailija
182/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vasektomiaa käytävissä keskusteluissa lääkäri tekee selväksi, että vasektomian peruuttaminen on a) erittäin kallista b) usein huonoin tuloksin, eli siinä ei välttämättä onnistuta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/215 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen näkökulma sulla, et niinku parempi tulla kusetetuksi kuin olla sinkkuna

Vierailija
184/215 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat miehestä eroon, tee se heti. Pakkaa tärkeimmät tavarat ja pyydä lähtemään samantien, loput tavarat voi hakea myöhemmin.

Vierailija
185/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
186/215 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatko taipua sille kannalle että se on niin ihana mies ettei niitä omia lapsiakaan välttämättä tarvi saada, kun sen prinssin vain saa?

Vierailija
187/215 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kamat vaan kasaan ja käytävään. Vaihdat lukot asuntoon. Viesti tulee varmasti selväksi. Mies voi varmaan perua sen lasten tulon, koska hankkii itselleen asuntoa. Jos kerran kämppä on sinun nimissä, voit varmaan ilmoittaa lasten äidille että lapset eivät ole enää tervetulleita sinun kotiisi, kuten ei ex-mieskään ole. Tapaamiset on miehen järjestettävä muualla, koska on nyt saanut häädön. Majailkoot vaikka ex:sänsä sohvalla, kun kerran sitä kaipailee " jos sinä jätät" . Näkevät lapsetkin hetkin isiä enemmän.

Miksi sinä pakoilisit ja hommailisit miehelle asuntoa? Ethän sinä ole mitään väärää tehnyt etkä ole miehen palkollinen.

Ryhtiä nyt nainen!

Ei se ole sua oikeasti rakastanut. Johan se kännipuhelu sen kertoo.

Vierailija
188/215 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se nähty ettei sekään sinua paljon ajatellut.

Äitisi jutut voit jättää omaan arvoonsa. Kai se nyt haluaa että sinä saat lapsia jos niitä haluat. Eikö se múka mummuksi halua?

Vierailija
189/215 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen mies enkä voi uskoa että joku voi olla noin tyhmä että valehtelee tollasesta asiasta.. olis puhunut asiasta heti kun tuli lapset puheeks niin tilanne olis varmasti toinen

Vierailija
190/215 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten jonkun , jota rakastaa ja jonka kanssa haluaa lapsia ja jakaa elämänsä, haluaa yhtäkkiä ajaa kadulle??!!!!!

oli syy mikä hyvänsä, niin ei ehkä kannata viikossa toimia. Aikalisää suosittelen suhteeseen.

Luuletko että löydät jonkun paremman ja ihanamman miehen jostain muualta?

Vierailija
191/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jutusta uutta tietoa?

Vierailija
192/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

up

Onko uutta tietoa?

Vierailija
193/215 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanttia, aivan taatusti laskee sen varaan että sinä aikaa myöten lepyt

Vierailija
194/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setvii asioita miehen tai ystäviensä kanssa tms, ei ehdi tänne raportoimaan.

Vierailija
195/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en kyllä mäkään yhtään ihmettele, ettei ap ole tullut raportoimaan. Ekoissa vihanpuuskissa on helppoa riepotella asiaa tuntemattomien kanssa, mutta kun juttuja alkaa oikeasti puimaan, ei niistä viitsi enää pahemmin puhua. Varsinkin jos ap olisi ottanut miehensä takaisin, kun se niin itki ja pyyteli anteeksi... :/

Oli muuten aika kumma kommentti se, ettei mieheltä saisi vaatia alustavaa lupausta lapsista suhteen alussa. Ei mun elämäni ole ainakaan niin pitkä, että voisin viettää useamman vuoden ihmisen kanssa vain saadakseni tietää, ettei hän haluakaan lapsia! Sillä tottahan lapset on monellekin niin olennainen asia elämässä, että haluaa kumppanin, joka on niitä halukas myös tekemään. Mä kun olen niin kyyninen, etten usko mihinkään sieluntovereihin ja ainoisiin oikeisiin, vaan lähinnä sopiviin kumppaneihin. Eli pitää etsiä sellainen ihminen, kenen kanssa ei tarvitse vääntää kättä ainakaan tärkeimmistä asioista.

Vierailija
196/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut koneelle kun oli vähän juteltavaa. En jaksa nyt tämän enempää kertoa, mutta ero on tulossa..sen verran olen saanut selville.

Vierailija
197/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kay kertomassa kuulumiset kun on aikaa..

Vierailija
198/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle. Todella kurja juttu ja petetyksi tulemisen tunne näinkin isossa asiassa on hurjaa. Toivottavasti saatte miehesi kanssa keskusteltua ja toivottavsti miehesi ymmärtää tuskasi.

Vierailija
199/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta minun sydäntäni ainakin kouraisi todella pahasti jälleen kerran, kun luin tämän ketjun. Kuinka paljon tähän maahan oikein mahtuu pettämistä ja hyväksikäyttöä. Hetkessä voi ihmisen elämä pirstaloitua.

Rukoilen puolestasi ap. Rukoilen, että selviäisit tästä kriisistä, että voisit jatkossa tehdä viisaita päätöksiä elämäsi suhteen ja että vielä jonain päivänä voisit olla onnellinen.

Vierailija
200/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu käsittämättämälle, miten joku pystyy huijaamaan toista tällä tävalla. Miehen toiminta on niin epäinhimillistä, että sitä on vaikea käsittää. Aivan uskomatonta, tuntuu kuin miehellä ei olisi omaatuntoa ollenkaan.

Kaikki sympatiat naisen puolella. Voimia tarvitaan. Ajatuksin tukea täältä sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän