Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!
Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?
Kommentit (215)
Salatuista elämistä vähän muunneltuna. Sun nimiki on varmaan Elina.
Itselleni asia selvisi, kun meni vuoden yrittämisen jälkeen testeihin. Eihän miehessä vika voinut olla, kun oli jo aiempia lapsia... eipä!
Ap:hän sanoi, että mies pääsee neljältä töistä! toki tämä voi olla provo, mutta eikai se nainen tietokoneen äärellä keskustele miehensä kanssa.
...on pakko avata se jälleen katsoakseen onko AP.
Kävijöitä riittää =)
Kyllä niiden pitää puhua asiasta ensin rauhassa. Eiköhän siinä mene tovi.
Surullista että ihmiset uhraavat empatiaansa provoon ja joku sairas ap vielä nauttii siitä.
Todennäköisesti ex-vaimo sitten soitti hälle ja ilkkui asialla. Nyt se paskiainen ei uskalla tulla kotiin! Olen koettanut soittaa miehelle muutaman kerran, mutta ei vastaa puhelimeenkaan.
Onneksi en nähnyt vaivaa sen testitikun vuoksi (ajattelin, että pelkkä uutinen riittää), sillä ihan hukkaanhan se olisi mennyt kun miestä on ilmeisestikin varoitettu. Mutta mitäs hittoa mä nyt teen? Nostan noi valmiiksi pakatut kamat oven taakse?
Ukko vaan vaikuttaa pöllömmältä ja pöllömmälta mitä enemmän minuutteja kuluuu... Ekaks tekee tollaset temput ja sitten ei edes uskalla tulla kotiin selvittelemään tekosiaan! Pistä se pöllö pihalle!
ihmisen kanssa joka ei niitä haluaisi. Se kai on kuitenkin minun oikeuteni? No, mies vakuutti heti, että haluaa ehdottomasti lapsen tai useampiankin kanssani. Ei minulla ollut mitään syytä olla uskomatta häntä!
mutta se olis kai munkin ensireaktio
Miehillä on tapana tolla lailla pakoilla totuutta.
Toivottavasti saat hänet kiinni ja vastuuseen teostaan.
juu odotelkaa vaan,mutta tää olikin provo...
p.s. ettekai edes te luule, että mulle voisi oikeasti näin tapahtua