Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!
Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?
Kommentit (215)
Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani.
Itse uhkailit miestäsi heti alussa, mitä oikein odotit?! Jos et rakasta miestäsi, niin miksi edes olet hänen kanssaan? Ainoastaan, että tulisit raskaaksi? Voi teitä. Mutta inhottava juttuhan tuo on.
väsytystaktiikalla saada minut antamaan anteeksi. On niin ihana ja hellä ja herttainen, ja mua vaan yököttää. Eilen illallakin teki mulle pyytämättä iltapalaa ja tuli hieromaan hartioita. Annoin passata ihan rauhassa, mutta kyllä sen ilme venähti, kun löin sille petivaatteet käteen, että sä nukut tästä lähtien sohvalla. Ja äitini kanssa tuo tuntui keskustelevan puhelimessa eilen, ne selvästi suunnittelevat yhdessä miten minut saisi lepytettyä.
Ja juu, miehen lapset olisi tulossa ensi viikonloppuna taas meille. Minä ilmoitin, että minä en passaa enkä paapo enää. Aion häipyä viikonlopuksi täältä jonnekin. Eikä se ole lastenkaan kannalta kiva, että näkisivät tätä riitelyä ja naljailua. Sitä lajia saivat jo ihan tarpeeksi siinä vaiheessa kun vanhempansa olivat eroamassa. Ex-vaimo on kuulemma ilmaissut huolensa siitä, miten mies pärjää keskenään lasten kanssa, jos (!) meille tulee ero. Eli yllättäen nyt mun hoitopanosta arvostetaankin... Hohhoijaa.
taitaa olla ainut keino saada se ulos täältä joskus.
aika pahan sortin huijari!! tuo on tosi törkeää...jätä se valehtelija koska mitä kaikkea voi tulla vielä eteen! jääkö valheet tuohon ja kestätkö vuodesta toiseen uusia valheita!!
en ole ap, mutta kuulosti todella tökeröltä tuo sun kommenttisi. jos olisin lapseton ja tapaisin miehen, jolla on lapsia entuudestaan (tai ei olisi), niin mikäli tietäisin tahtovani saada lapsia joku päivä, niin luonnollisestikin tekisin asian selväksi heti alussa, KOSKA miksi antaa suhteen syventyä, jos jutusta ei koskaan voisi tulla mitään, mikäli vain yksi tahtoo lisääntyä.
haloo!
jatkaisin. VAikka miehen syyt olisivat miten inhimillisiä tahansa, on tuo sen touhu ollut niin väärin ja kaksinaamaista, että tuntuu etten enää tunne koko tyyppiä ollenkaan.
Jos sua alkaa kaduttaan tai alat muistamaan miehesi hyviä puolia niin muista että jos annat anteeksi niin et selviä siitä ilman syvää katkeruutta. Omia biologisia lapsia ei korvaa mikään. Adoptio on vaihtoehto jos ei omia voi saada mutta sinä voit. Synnyts/imetys ja oma lapsi on aika iso juttu. Hullua olisi jos tässä tilanteessa alkaisit vielä miehesi lapsia paapoa ja hoitaa. Ei hän sitä kestäisi kukaan ja varsinkaan vauvakuumeinen ja noin törkeästi petetty. Lähde vaan vaikka laivalle viikonlopuksi niin se saa miehen miettimään ja ehkä? hakemaan sitä omaa asuntoa vikkelämpää. Ainakin kieriskelisi koko viikon lopun tuskissaan kun miettisi että mitä sinä teet!!! Risteilyt on halpoja ja se on helppo tapa olla viikonloppu pois. Sun äitisi on muuten idiootti. Älä ainakaan äitiäsi kuuntele
tyhmältä, kun samalla vaivalla siinä on hoitunut nuo toisenkin hommat...
Äiti on maalta kotoisin ja sitä sukupolvea joka on passannut miestänsä koko ikänsä alati ymmärtäen ja anteeksi antaen. Itsenäisyydestä ei tietoakaan. Sen taitaa olla vaikea ymmärtää, ettei tytär ole samanlainen alistuva kodinhengetär kuin hän itse. Hirveän pettynyt olen kyllä, äidin nyt ainakin kuvittelisi olevan tyttärensäpuolella :-/
Vierailija:
en ole ap, mutta kuulosti todella tökeröltä tuo sun kommenttisi. jos olisin lapseton ja tapaisin miehen, jolla on lapsia entuudestaan (tai ei olisi), niin mikäli tietäisin tahtovani saada lapsia joku päivä, niin luonnollisestikin tekisin asian selväksi heti alussa, KOSKA miksi antaa suhteen syventyä, jos jutusta ei koskaan voisi tulla mitään, mikäli vain yksi tahtoo lisääntyä.haloo!
Anteeksi tahdittomuuteni.
Olisi parempi jos muuttaisi pian pois sillä asuminen yhdessä on vaikeaa varsinkin jos alat tuomaan yövieraita.
hän laskee sen varaan että kun hän on sitkeä, sinä lepyt etkä voi vastustaa häntä, etkä lopulta heitäkään häntä ulos. Kun on muuten niin hyvä ja ihana plaa plaa. Voin sanoa että se toimii. Kun raivosi on laantunut (kukaan ei voi olla raivoissaan loputtomiin) alat ajatella ehkä että kai tämä näinkin menisi.
Jos nyt olet päättänyt, niin mies pihalle. viikon sisään, olisi parempi. Kukaan ei taatusti ihmettele miksi niin teit. Sanot että menköön kaverille tai äidilleen kunnes löytää muun asunnon. Kaupungin vuokra-asunnon saa tosi nopeesti kun laittaa rastin ruutuun asunnoton. Jos muuta väittää niin ei ole varmaan edes hakenut. Mitä lyödään vetoa?
Motivoi kummasti kun nostat sen tavarat pihalle. Älä hyvä ihminen nyt luota siihen että se kiltteyttään auttaa sinua heittään sen pihalle ja lähtee vapaaehtoisesti. Johan sen temppu kertoo minkä tyyppinen mies se on. Suora ja rehellinen toiminta on sille viimeinen vaihtoehto.
miehän nukkuu sohvalla..
Ei sun oikeesti tarvi sitä toteuttaa, mutta että mies tajuaisi että jatkat elämää, johon hän ei kuulu..
et sinä mihinkään pois viikonlopuksi lähde vaan hän ja tapaa lapset missä tapaa. Jos olet eroamassa niin tee se sitten kaikille selväksi saman tien, ja lopetat tuollaiset puheet pyykinpesusta ja lapsenhoidosta.
Toisaalta jos olet tullut toisiin aatoksiin, niin mikäs siinä, se on sinun elämäsi. ala ottaa selvää adoptioista.
miten jonkun , jota rakastaa ja jonka kanssa haluaa lapsia ja jakaa elämänsä, haluaa yhtäkkiä ajaa kadulle??!!!!!
oli syy mikä hyvänsä, niin ei ehkä kannata viikossa toimia. Aikalisää suosittelen suhteeseen.
Luuletko että löydät jonkun paremman ja ihanamman miehen jostain muualta?
Vierailija:
miten jonkun , jota rakastaa ja jonka kanssa haluaa lapsia ja jakaa elämänsä, haluaa yhtäkkiä ajaa kadulle??!!!!!oli syy mikä hyvänsä, niin ei ehkä kannata viikossa toimia. Aikalisää suosittelen suhteeseen.
Luuletko että löydät jonkun paremman ja ihanamman miehen jostain muualta?
Minäkin ketjua seuranneena ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää missä ap:n tilanne menee nyt?
Niin paska tilanne että... AAAAAAAAAPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! TULE JO KERTOMAAN KUINKA MAHDOLLISESTI SAIT MURHA_AJATUKSESI KURIIN!? ;)
Ei kait mennyt niin, että kun ap näki miehensä niin kaikki pahat ajatukset unohtuivat ja niin eletään taas onnellisena eteen päin...
1