Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!
Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?
Kommentit (215)
miehelle murheissani. Joten tietää kyllä minkälainen viiva siihen pitää tulla.
HElvetti, tässä kuussa tein vielä ovulaatiotestitkin. Perkele, nekin rahat ihan hukkaan. Kuin se kehtaa!!!
Ja jos rupee tikkua tivaamaan niin voitkin kysyä että miksei usko sinua.
Miten se on kehdannut katsoa tätä minun vauvahöyryämistä ihan muina miehinä??? Minä en ikinä voisi tehdä toiselle noin.
Eikö olisi fiksumpaa keskustella kuin aikuiset ihmiset...
(punainen oli siis se testiviivakin) laitoin testin sit roskiin ja käskin miehen kurkata (näytti ihan aidolta) ja täydestä meni :D
Mä lähden nyt pakkaamaan miehen vaatteita valmiiksi laukkuihin ja piilotan ne sängyn alle. Mies tulee kotiin joskus neljän jälkeen ja viiteen mennessä mä heitän sen pihalle!
tuon jälkeen ei taida luottamusta tai yhteistä tulevaisuutta enää paljon olla...
Kuinka tossa tilanteessa voi tosissaan edes olla surullinen. Sehän on ihan sikamaista. Mun mielestä ei ole mitään selitystä mikä voisi muuttaa tosiasian. Lisäksi jos haluat lapsen niin ei ole muita vaihtoehtoja kuin etsiä uusi LUOTETTAVA mies. Ihan hullua touhua
epätodennäköistä mutta kuitenkin mahdollista jos nainen on tosi kiero. Ei kai kukaan exä nyt voi olla niin tyhmä varsinkin kun kuvioissa on lapsia mukana?
Kun muuten et olisi alkanut millekään?
kertonut), joten saattaisi se pissatakin siihen, kun kuulisi. Hävettää vaan jotenkin, vaikka eihän tämä mun häpeä olekaan.
vaihteeksi näin päin. Mies huijaa naista
joko miehen kierouden -tai exän kierouden. Ihan oikein kummallekin. Kysy vaan siskoa auttaan.
Käsittääkseni tuon operaation peruminen on miehelle mahdollista, onnistumisprosentista en tiedä.
Ovela harppu se sen ex kun on saanut tuon tekemään.
Tiedän että luottamus meni, mutta ajattelepa että jos mies ei vain uskaltanut kertoa kun pelkää menettävänsä sinut..
Kuinka vanhoja olette?
Mitä sä sanoit tälle exälle kun hän oli sanonut tuosta tehdystä toimenpiteestä?
Jos ei, niin sano sille oikeesti että olet raskaana.