Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!

Vierailija
27.01.2006 |

Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon hän aikoi riistää puolisoltaan ihan vain oman mukavuutensa takia. :(

Vierailija
202/215 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan sanon, että kyllä kannattaa 10 kertaa miettiä, alkaako olemaan miehen kanssa, joka on lapsensa ja vaimonsa hylännyt. Tuskin on niin, että vain vaimo ollut syyllinen. Parisuhteessa on aina omat vaikeutensa, mutta kun on vielä esän perhekin kuvioissa mukana, vaikeudet kasvavat potenssiin 10. Mutta voi se onnistuakin, mutta se vaatii paljon työtä, täydellistä rehellisyyttä jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi. Mieheni on minulle rakkaampi kuin oman lapsen saanti enkä ole mieheni kanssa siksi että lapsia saisin vaan rakkaudesta. Mitä jos lapsia ei tulisi, jättäisitkö hänet sittenkin? Tiedän kyllä, että hän on valehdellut ja pahasti onkin, mutta silti.

Voittehan käyttää lahjasiittiöitä, adoptoida tms. jos lapsen kuitenkin haluatte.

Vierailija
204/215 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan, ei se hetkessä lopu. Mutta pelkkä rakkaus ei riitä, jos en pysty kunnioittamaan ja luottamaan.

Tietenkään en olisi jättänyt miestä siinä tapauksessa, että lapsia ei olisi tullut. Haloo? En minä ole lasten suhteen fanaattinen, haluan toki lapsia, mutta varmasti olisin voinut miettiä vaikka lahjoituspermaa, jos olisin tiennyt vasektomiasta ajoissa. Enhän minä edes esittänyt asiaa siten, että en ala suhteeseen ihmisen kanssa joka ei kykene saamaan lapsia, vaan siten, että en ala suhteeseen ihmisen kanssa joka ei HALUA lapsia. Noh, nythän on ollut sivuseikka halusiko mies lapsia vai ei...ei niitä ainakaan tällä tekniikalla olisi saatu.

Vierailija
205/215 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta varmaan kertoa todellinen syy jollekin sukulaiselle ja sanoa hänelle, että kertoisi muille. ja samalla huikkaa, että muistavat miettiä sanansa tarkasti mitä sinulle sanovat.

Kovasti voimia sinulle!

JÄin miettimään, että kuinkahan kauan mies olisi jatkanut valettaan?

Itse olen onneksi pikkuhiljaa oppinut, että vaikeat asiat on helpompi puhua heti, eikä jäädä odottelemaan. Yhdellä tutulla on kauan jatkunut tilanne: mies ei uskalla sanoa, että on lähdössä miesten kanssa kalareissulle. Sitten salaa pakkailee ja noin 5 min ennen lähtöä kertoo vaimolle. Olen tässä lähdössä 4 päiväksi kalaan.... Joka kerta täys sota päällä. Eikä mies opi ikinä!!! Tai olemme tulleet siihen tulokseen, että on niin itsekäs, että ei halua tehdä kompromissiä vaan lähtee aina kun haluaa... ja vaimo vaan huutaa! Ei ole tervettä.

Vierailija
206/215 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan oikean päätöksen miehesi suhteen, vaikka nyt pahalta tuntuukin!

Vierailija
207/215 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat on kyllä ihan täysillä sun puolella. Ymmärrän, että sinulla on vaikeata, koska kuitenkin rakastat vielä miestäsi. Mutta mies vaikuttaa todella epäkypsältä ja raukkikselta. Uskomaton tyyppi.

Jonakin päivänä olet onnellinen, että asia nyt selvisi.

VOi olla, että mies rakasti sinua, omalla tavallaan. Mutta hän ei kunnioittanut eikä arvostanut sinua niin paljon, että olisi ollut sinulle rehellinen ja viitsinyt kertoa sinulle asiasta, joka todella koskettaa sinua läheltä.

Jos miehelle ei olisi tehty tuota vasektomiaa, ja olisitte saaneet lapsen, niin jonakin päivänä tuo arvostuksen ja rehellisyyden puute olisi kuitenkin tullut esille, vaikka sitten sivusuhteena tms. Parempi näin.

Ja vielä - miehesi on aikuinen ihminen. Ei hyvänen aika SINUN tarvitse hänelle mitään asuntoa etsiä. Huolehdit oman asumisesi, omat asiasi, teidän välinne ovat poikki. Ja ainakin kavereillesi ja suvullesi voit minusta kertoa rehellisesti tuon välirikon syyt.

Elämä voittaa, kevät tulee ;=)

Vierailija
208/215 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani. Kyllä kuulemma halusi. Jepjep, sehän kiva... Ja sitten kysyin, että kuinka kauan se olisi jatkanut näin ja miten ajatteli sen paljastaa lopulta. Ei ollut kuulemma ajatellut paljastaa ollenkaan, vaan toivoi, että jossain vaiheessa olisi menty lapsettomuustutkimuksiin ja hän olisi jättänyt spermanäytteen vaillaa siittiöitä. Ja sitten hän olisi ollut siitä kovin yllättynyt mukamas!

No onhan se kiva, että säästyin jatkamasta tätä teatteria toista puolta vuotta, sillä ainakin vuoden olisin vauvaa yrittänyt ennen tutkimuksiin menoa. En voi kuin äimistellä tuon miehen moraalia ja ajatuksenjuoksua. VArmaa on, ettei tästä ainakaan enää voida jatkaa yhdessä.

Vierailija
209/215 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joka viestiä tarvitse lukea, että saa kokonaiskuvan asiasta. Silmäle darling, silmäile...

Vierailija
210/215 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
211/215 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemiä ap:lle, olet hieno ja vahva nainen!

Vierailija
212/215 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään, otetaan punkkua ja haukutaan miehiä. Ja sen jälkeen saa itsesääli riittää ja katson taas eteenpäin!

Vierailija
213/215 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule joskus kertomaan kuulumisiasi!

Vierailija
214/215 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen elämääsi! Skoolatkaahan illalla huiputtajamiehelle ja toivottakaa hevon kuuseen mokoma tökerys! :D

Vierailija
215/215 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uskomaton äijä, mutta ei ollenkaan uniikki lajissaan. Viime vuosina on tullut monelta tutulta sellaista tarinaa äijien paskamaisuudesta ettei tosikaan (rehellisesti sanoen, osataan me naisetkin)

Ap:lle zemppiä uuteen elämään, toivottavasti osasit pitää pääsi ja mies pysyi exänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan