Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!
Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?
Kommentit (215)
ilman muuta, mutta nyt on myöhäistä. Onneksi minä olen vahva ja selviän kyllä. Nyt sattuu kyllä ja koko elämältä on pohja pois, mutta kyllä tästä vielä noustaan, se on varma!
riitä. Mielenkiintoista, miten miehesi tämän kaiken vielä selittää sinulle. Jos vain jaksat ja haluat, niin raportoi täällä vielä keskustelujenne edetessä.
Tuntuu niin kummalliselta tuo että mies on voinut elää sinun kanssasi aivan normaalisti, olla jossain vauvakuumeilussa mukana yms. Siis eihän tossa ole mitään järkeä?! Ihan kun tolla miehellä ei olisi kaikki " kotona" . Ap:lle paljon voimia tulevaan!!!!
Että olisi salannut asian jopa siinäkin vaiheessa kun tutkimuksiin olisi lähdetty ja tehty niitä ja vielä aivan turhaan sinä olisit joutunut ronkittavaksi jne. Ei jumankauta mitä sen päässä voi liikkua!!!!? Kaikkea hyvää sinulle jatkossa AP. Jossain vaiheessa varmasti helpottaa ja voit huokaista syvään ja olla onnellinen siitä että jätit noin epäluotettavan ihmisen.
jos tuon olisit " antanut anteeksi" eli sallinut tehdä itsellesi, mitä seuraavaksi. Miehellä selvästi on tapana runnoa asiat meneen niin kuin itse haluaa ja jos sen takia on valehdeltava, salailtava, petettävä, no se on vaan työtapaturma. Hän halusi sinut, hinnalla millä hyvänsä. Ja sinunhan se hinta oli tarkoitus maksaa...
hyvä, älä vaihda äitiyden ja perheen ja tosirakkauden onnea pettäjämiehen " rakkauteen" .
Jäin siis miettimään, että kuis kauan olisi pitänyt valetta yllä.
Miehen vastaus oli kyllä uskomaton. Hän olisi vedättänyt lapsettomuustutkimuksiin asti ja sitten jäänyt ihmettelemään, että onhan mulla aiemmin ollut näitä siittiöitä, mutta eipä näytä enää tulevan....
Mitäköhän veinasi lääkärille kertoa! Lääkäri olisi kysynyt, että onko laitettu putket poikki? Mies: Saattaahan tuo olla, mutta enpä ole ihan varma. Tai joo on ne. Vaikuttaaks se tähän tilanteeseen jotenkin? :-)
Kun ei tiedä teidän suhteesta enempää, niin ei voi kuin arvata. Jotenkin tulee mieleen, yksi aiempi miehen kommentti. Että mies oli tyytyväinen, kun saa koko ajan, kun vaimo haluaa lasta.... niin kaikki on hyvin. Eihän tässä mitään!
Kovasti tsemppiä ap:lle. Ei sinun tarvitse miehelle asuntoa etsiä, hänen homma, aikuinen kun on. Mutta yritä myös miettiä asioita rauhassa. Pura tilannetta muutamalle luotto ystävälle. Älä huuda kaikille vastaantulijoille, ettei myöhemmin kaduta.
mammat tätä juttua seuraavan kerran kun jätätte pillerit ottamatta ja tulette " yllättäen" raskaaksi! on se muuten sekin jonniin verran ilikeetä miehelle joka ei halua lasta!
Oletko vähän tyhmä av-lehmä? Mitän vitun väliä sillä on, voiko purkaa vai ei. Ei kai nyt kukaan itseänsä kunnioittava nainen jatka moisen luuserin kanssa suhdetta enää.
tulethan ap kertomaan miten menee?
Kohta kaikki suomesa muuttuu. Oikeudenmukaisuus vallitsee ja turhat tuet riisutaan pois. Ei enää riitoja tai eroja. Kaikilla on hyvä olla.
tuo on jo tosi pahaa hyväksikäyttöä, sinä kelpaat kyllä sen lapsia hoitamaan mutta ei ajatellut sinulle kertoa että hän on kyllä päättänyt että sinä itse jäät lapsettomaksi.
jää sen kanssa niin ikinä et omaa vauvaa hoida. Olen pahoillani, minä kyllä tietäisin mitä tehdä.
Pakkaanko sen kassit ja nostan käytävään?
TUli vielä mieleen,e ttä helkkari ensimmäiset puoli vuotta kun oltiin yhdessä niin mies halusi välttämättä käyttää kumia ehkäisyyn. Paskat mikä näyttelijä!!
kirkkain silmin väittäisit että menkat on myöhässä ja testi näyttää plussaa. Kysyisikö raivosta punaisena että kenen se on?
Mitä jos olisit vuoden kuluttua sanonut että nyt täytyy mennä lapsettomuustesteihin ja hoitoihin?
en todellakaan tollasta kattelis etnää hetkeäkään.
Ja etsii tämän ketjun kyllä itse jos haluaa teille jotain vielä kertoa. Tympeä lukea ketjua jossa voi olla 20 up viestiä peräkkäin. Keksikää edes jotain kommenttia.
ja näyttää sinulle mustaa valkoisella.
Ymmärrät varmaan että jos tuo on totta, sinä et KOSKAAN ole äiti etkä siis myöskään mummo. Mieti sitä. Et ole raskaana, et imetä, et pidä omaa vauvaa sylissä etkä vie sitä kouluun. Kiitä miestäsi.
Eipä mies paljon sinusta ole välittänyt, jos on antanut haaveilla vauvasta JA antanut ymmärtää, että sellaisen voisit hänen kanssaan hankkia. Hirviösadisti sekä ääliö tuo ukkosi, häivy nyt tai ihan heti.
Kyllä sull aon ollut aikamoinen vuorokausi kaikine tunteineen. Ajatukset selkiytyvät päivien kuluessa. Muista, että miehesi on todella toiminut väärin. vaikka rakastatkin häntä, niin älä unohda, kuinka julma miehesi on ollut. Jos puoli vuotta olette yrittäneet lasta ja hän on nähnyt pettymyksesi jokainen kuukausi ja pystynyt pokkana jatkamaan hommaa, niin kyllä se kertoo sen laatuisesta itsekkyydestä ja omantunnon puutteesta, että harkitse tarkkaan, onko suhteellanne tulevaisuutta. Hyvä sentää, että hän osoittaa katumuksen merkkejä. Mutta riittääkö se, kun on kyse tämänlaatuisesta asiasta.
Mene terapiakahville ja pysy järjissäsi. täällä on sinulla monta tukijaa.