Oudoin asia, mistä joku ollut kateellinen?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
On kadehdittu siitä, että minulla on neurologinen sairaus jonka vuoksi olen työkyvytön. Kun mulla on niin helppoa kun ei tarvitse kuulemma muuta kuin laiskotella
Kuulostaa tutulta. Mullakin on kuulemma helppo elämä, kun saan olla vaan kotona. T. Valis
Työttömyydestä. Siivoamisesta myös (ohimennen kuultua toimistossa - noi siivoojat pääsee niin helpolla).
Siitä kun osaan leipoa sämpylöitä... lapsen kaverin äiti siis suuttui kun lapsensa oli kehunut leipomiani sämpylöitä, kun hän ei kuulemma kykene leipomaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun osaan leipoa sämpylöitä... lapsen kaverin äiti siis suuttui kun lapsensa oli kehunut leipomiani sämpylöitä, kun hän ei kuulemma kykene leipomaan yhtään mitään.
Ei voi olla totta. Pakko olla jokin väärinkäsitys.
Lapsettomuudesta+sinkkuudesta. Olen siis vapaaehtoisesti sinkku ja lapsia ei tule, ja tämä on ärsyttänyt joitain. Olen saanut kuulla mm. "sulla on helppo elämä" -kommentteja. On ihmetelty, että "mitä sä oikein vapaalla teet kun on pelkkää aikaa yksin" ja sitten myös se perinteinen kuinka ""olen laiska ja itsekäs" ja kuinka "en tiedä mistään mitään" kun en ole perhettä perustanut ja näin edelleen. Omia elämän valintoja, älkää valittako.
Kateutta on riittänyt, sain testamentilla vanhan hirsitorpan ja 2 hehtaaria pusikkoa. Otin sen vastaan. Remontteihin on mennyt kaikki säästöni, mm jätevesi, lattioita uusiksi, hirrenvaihtoja, vanhan ulkorakennuksen pelastaminen, ymym. Muutin tänne asumaankin, ja lämmitän lähes pelkästään puulla. Silti ollaan kateellisia, että sain jotain varmaan manipuloimalla tätä testamentin tekijää!
Vierailija kirjoitti:
💛
___
Hyvää huomenta [jäätävän
hedarin/kurkkukivun kera].
Oisko influenssa tuloillaan..
Handu 👋 huikkaa moikut
ja siirtyy palstatauolle. ^_^
Tarkoittaa ei kommentteja.
Rivivälillisetkään siis eivät
tule Savon hoodeilta.
Lämmin kiitos
seurastanne.
___
🧡
🥰🌹
Perimme veljeni kanssa kesämökin. Heti alussa oli selvää että emme sitä halua jakaa vaan kumpikin haluaa omaa rauhaa. Ratkaisu oli siis että toinen lunastaa toiselta sen vanhan mökin ja toinen rakentaa vieressä olevalle tontille (jonka siis myös perimme) oman uuden mökin. Sanoin veljelleni että minulle on ihan sama kumman minä teen joten hän saa valita.
No hän valitsi ottaa vanhan mökin ja tämä siis sopi minulle. Minä sitten rakensin siihen viereen uuden mökin josta tuli tietenkin paljon modernimpi ja siinä suhteessa hienompi. Nyt sitten hän tuntuu olevan kovasti kateellinen meille siitä uudesta mökistä ja jatkuvasti puhuu miten hänellä on vain tämä "vanha röttelö". Olen sanonut että hän voi remontoida sen ihan juuri sellaiseksi kuin haluaa ja se oli juuri se syy miksi jaoimme tämän näin että kumpikin voi tehdä mitä haluaa.
Mutta ei siis tee mitään oman mökkinsä eteen vaikka rahaa olisi vaan vain valittaa miten meillä on niin hienoa ja hänellä niin vanhaa ja kulunutta. No kai on kun me laitoimme 150 tuhatta uuteen mökkiin ja hän ei euroakaan.
Synnyinpaikastani :D Työkaveri kommentoi kitkerästi olevani vähän parempaa väkeä kuin hän joka syntyi itä-Helsingissä. Tuntuu erityisen typerältä koska lapsuuttani varjostaa sekä alkoholi että narsistinen vanhempi.
Mistä tahansa osaamisesta joku on vetänyt herneen nenään jo lapsuudesta saakka. Siinä on se kenkkumainen oppi että kynttilä on ja pysyy vakan alla. :/
Muutama vuosi sitten flunssakautena siskoni oli kateellinen, koska minulla oli pari kymmenystä enemmän kuumetta kuin hänellä. Tein sen kuulema tahallani saadakseni äidiltä enemmän huomiota kuin hän. Ajatuksenakin jo ihan hullu, sillä molemmat asuvat omillaan ja ollaan iän puolesta jo han aikusia. Ei olla siskon kanssa sen jälkeen oltu missään tekemisissä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💛
___
Hyvää huomenta [jäätävän
hedarin/kurkkukivun kera].
Oisko influenssa tuloillaan..
Handu 👋 huikkaa moikut
ja siirtyy palstatauolle. ^_^
Tarkoittaa ei kommentteja.
Rivivälillisetkään siis eivät
tule Savon hoodeilta.
Lämmin kiitos
seurastanne.
___
🧡
🥰🌹
💞parane pian E!💞
Kaveri laittoi sormet korviin (!) jos mainitsin sanallakaan tuoreesti tehdystä Lontoon-matkasta. En yleensäkään hölötä asioistani mutta ei varmaan ole epätavallista jos puheessa sivuaa vasta tapahtunutta asiaa, tyyliin "laukusta hajos pyörät kotimatkalla niin nyt täytyy suunnata Prismaan" tms. Tää oli vieläpä sellaisena aikana kun sinne Lontooseen pääsi suoralla lennolla 50e halvimmillaan, eikä tällä ihmisellä ollut muutenkaan pulaa ajasta tai rahasta että olisi ollut jotenkin mahdoton toteuttaa reissu myös itse.
En kyllä ole ollut tekemisissäkään vuosiin tämän tyypin kanssa. Hänelle oli hankalaa myös jos omisti levyn tai dvd:n jota hänellä ei itsellään vielä ollut. Siis tyyliin juttuja jotka pystyi ostamaan vaikkapa sieltä Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Kauneudesta ollaan kadehdittu
Kapean takapuolen vuoksi on kadehdittu vuosituhannen vaihteessa. Nythän takapuolimuoti on toisenlaista ja kapeatakapuolisia säälitään.
On kadehdittu siitä, että minulla on neurologinen sairaus jonka vuoksi olen työkyvytön. Kun mulla on niin helppoa kun ei tarvitse kuulemma muuta kuin laiskotella