Voi JUMALAUTA! Toi mies on valehdellut mulle alusta asti!!!
Miehen ex-vaimo kävi hakemassa äsken heidän kolme yhteistä lastaan. Olin unohtanut kuopuksen villasukat talvikenkien sisään ja ne olivat hiukan kosteat eilisen pulkkamäen jäljiltä. No ex tähän kommentoi, että on se hyvä ettette pysty saamaan yhteisiä lapsia. Minä olin ihan pihalla, että mitä, kun vauvaakin on yritetty nyt jo puoli vuotta. Se näkyi varmaan naamasta, joten se ämmä selvensi voitonriemuisena, että niin kun tuolle " meidän" (arrgg) miehelle on tehty se vasektomia. SIIS MITÄ???? Mes on minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, joten tein heti alussa selväksi, etten mihinkään hänen kanssaan ala, jos hän ei ole valmis tekemään lapsia minun kanssani. Se paskasäkki on siis valehdellut minulle seurustelun alkuajoista lähtien! Mitä hittoa se meinasi selittää, kun vauvaa ei vain kuulu!!! Ja mitä helvettiä mä teen?
Kommentit (215)
Vielä se päivä paistaa risukasaankin ja sitten olet tyytyväinen ja kiität luojaasi että pääsit moisesta luihulassesta eroon.
olisi kiva kuulla, mitä millä miehesi perustelee moista petostaan. Mietin, että tää on ap, sulle varmasti kauhee juttu, kun toisaalta rakastat miestäsi (tai ainakin rakastit) ja ei rakkaus kuitenkaan katoa heti, vaikka tällaistakin tapahtuisi.
Kirjoittele tän hetken fiiliksistä ja siitä miten asia on edennyt. Ja muista edelleen, täällä on paljon sympatioita sinulle.
Todella järkky tyyppi tuo miehes.
Nyt sattuu ja lujaa, mutta ajan myötä ymmärrät varmasti, että hommassa kävi parhain päin. Totuus tuli esiin, suhteellisen piankin onneksi, ja voit tehdä siitä tarvittavat johtopäätökset ja toimia. Nyt olet vapaa löytämään miehen, joka sinut ansaitsee, ja jonka SINÄ ANSAITSET.
Älä yhtään sääli miestäsi, vaikka miten ruinaisi armoa, ole vapaasti ja ansaitusti itsekäs, niin vapaudut moisesta lierosta.
kuin sammuttaa meidän uteliaiden mammojen tiedonjanoa tämän asian tiimoilta. Annetaas hänen hetki olla.
Vierailija:
kuin sammuttaa meidän uteliaiden mammojen tiedonjanoa tämän asian tiimoilta. Annetaas hänen hetki olla.
Oikeassa olet. :) Itsekin tuota kirjoittaessa mietin, että malttamaton olen. Joskin korostan, että kaikki sympatiat ja voimahalit AP:lle.
T.292
kiinnolla, ja olisi tosiaan kiva tietää mihin ratkaisuun ap on tullut.... ja mitä se mies kävi miettimässä... tsemppiä kuitenkin ap:lle...
Tänään en ole ehtinyt lukemaan vasta kuin nyt. Ap, olin pöyristynyt miehesi kommenteista miten kauan olisi jatkanut petosta. Ihan kylmä hiki nousi pintan ja adrenaliini kuohui puolestasi. Ei tommoista vaan kukaan voi kenellekään tehdä!!! Että olisi vielä puoli vuotta jatkanut samaa rataa. Kysy mieheltäsi onko sillä omaatuntoa lainkaan ja sano, että sen kannattaa tutkiskella itseään. Olisin miehenäsi huolestunut itsestä, että kykenee moiseen. Kerro vielä täältä palstalta terveisiä ja sano, että jo on aikoihin eletty. ketju on saanut yli 5000 lukijaa ja kaikki ovat olleet ihmeissään, kyllä tämä sen luokan juttu on.
Sinä, ap, vaikutat kypsältä ja ihanalta, olet ansainnut jotain ihan muuta. Kypsyytesi näkyy jo tavastasi käsitellä tätä asiaa. Yrität nähdä miehesi teon vihasta ja pettymyksestä huolimatta inhimillisenä. Siinä mielessä se onkin inhimillistä, jos miehesi menettämisen pelko oli suuri. Mutta se ei silti riitä missään tapauksesta syyksi tällaiseen petokseen.
Sinä selviät tästä ja ajan kanssa saat luottamuksesikin miehiin takaisin.Toivon sinulle kaikkea hyvää ja jonkun ihanan miehen ja lapsen tulevaisuudessa
Halit.
Minulla ei ollut voimia melkein vastaavassa tilanteessa lähteä, täällä ollaan ja apaattisena elellään.
Ihana lukea, että joku uskaltaa.
että aluksi ei tule sanottua. Sitten ei enää voi myöhemminkään kun ei tullut heti kerrottua.
Mutta eihän mies nyt pettänyt ole tai mitään. Jos tosissaan rakastaa ja suhde muuten hyvä, niin en minä ensimmäiseksi ovea näyttäisi. Pitäisi miettiä ensin... esim. adoptio- sun muita ratkaisuja.
t. elämäni miehen löytänyt, jonka rinnalla ihana elää
Vai, että pitäisi anteeksi antaa, kun sattui " pikku" valhe alussa lipsahtaan. Mies ON PETTÄNYT!!! Jos et tiedä mitä pettäminen tarkoittaa niin se tarkoittaa valehtelua. Luottamuksen voi pettää vain kerran ja sitten sitä ei enää ole. Jos tosissaan ap:n mies olisi rakastanut niin kaipa hän olisi ollut mies ja kertonut totuuden, mutta raukkamaisesti piti suunsa kiinni ja on myöntänyt, että valehtelisi jopa lapsettomuustutkimuksissakin.
Tuota suhdetta ei pelasta mikään. Ihmettelen ap:n tyyneyttä. Itse olisin heittänyt ukon välittömästi ulos, ottanut monta kopiota tästä ketjusta ja jakanut ne miehen sukulaisille ja ystäville, jotta saisivat tietää millainen pelkuri, paska, raukka äijä oikein on.
Ap, paljon voimia sinulle!olen silmät kyynelissä lukenut tätä ketjua ja miettinyt miten pahalta ja petetyltä sinusta on tuntunut!jos miehen sukulaiset kyselevät, kerro totuus!mutta muista: paha saa aina palkkansa!sen olen pienen elämän varrella oppinut!niin moni mies ja ihminen on ollut minulle paha, mutta ovat siitä myöhemmin jotenkin kärsineet!!ja anna miehesi itse etsiä uusi koti!
se jäi vaivaamaan että minkä takia miehesi on laittanut putket poikki?onko heillä ollut edellisessä liitossa lapsiluku täynnä vai ex-naisella jotain ongelmia ehkäisyn kanssa?
Olen käynyt asioita läpi luottoystävien kanssa ja kaikki ovat olleet hyvin ällistyneitä miehen toimista. Kukaan ei olisi uskonut hänestä tällaista. Mutta samaa mieltä ovat kuin minäkin: mäkeen vaan mokoma. Jopa miehen sisko oli hänelle tosi kuumana ja on täysin minun puolellani.
Äitini on ainut joka on sitä mieltä, että minun pitäisi antaa anteeksi ja yrittää vielä. Hänen mielestään vikaa on myös minussa, mitäs halusin ehdottomasti lapsia! Voi haloo, ihan kuin tässä nyt siitä oisi kysymys. En viitsi edes vastata äidin puheluihin, kun niin sapettaa nuo " miehet ovat miehiä, niitä pitää ymmärtää" -kommentit.
VAsektomia muuten tehtiin miehen ja ex-vaimonsa yhteisestä päätöksestä, kun heidän lapsilukunsa oli täynnä. Ei mies osannut ennakoida tulevaa eroa ja uutta elämää. Ex-vaimon kanssakin olin sen verran puheissa, että kiitin häntä tiedosta. Muutenhan tämä teatteri olisi jatkunut vaikka kuinka pitkään.
mieskin sen sitten kovan kiertelyn jälkeen vahvisti. Oli kuulemma vain niin humalassa. Paskat!
Minä olen ihan tyhjiinpuristettu, mitään tunteita ei ole enää mihinkään suuntaan.
Ja hanki mies jolla EI ole lapsia - mahtava tunne kun saa jakaa sen EKAN lapsen syntymän miehen kanssa ja siis molemmille se 1. kertaa!! Nimittäin siitä eteenpäin se on jo nähty....
Ilman muuta mies on jo lapset nähnyt..kun on jo 3. ...huh...
Kovasti tsemppiä!
ihme sukupolvea että mitä vaan pitää sietää kun on onnekseen yleensä miehen saanut.
pidän pitkän pitkän tauon ennen kuin yritän mitään vakavampaa kenenkään kanssa. Jotenkin on mennyt nyt luottamus ihmisluontoon ylipäätään.
Oikein teet. Muistaakseni sä olit jotain 25-vuotias? Sulla on vielä aikaa löytää oikea mies rinnallesi ja saada just niin monta lasta kuin itse haluat. Toi vika juttu et oli ukko vielä soitellut exälleen on kyllä ihan vihon viimeinen. Ei todellakaan ole sua rakastanut, ihminen joka rakastaa ei valehtele tollaisessa asiassa ja sit vielä petaa paikkaa muualle jos on jäämässä yksin. Mies on ihan kamala ja sun äitisi on päästään vialla jos yrittää sua vielä yhteen tollaisen hullun kanssa. Katso ensi kerralla jos mahdollista mies jolla ei ole lapsia ennestään. Uusperhe kuviot on aina vaikeita kuten jo itse kokemuksesta tiedätkin. Onneksi exä kertoi totuuden tosin ei varmaan ajatellut ihan vaan sun parasta. :( Kyllä sä pärjäät. Nyt vaan elämä uusiksi, osta jotain kivaa tai tee matka jonneksin...++++
myönnän että olen valehdellut, alusta asti. Halusin vain katsoa miten pitkän ketjun tänne saa tehtyä...
ap (EHKÄ alkuperäinen...)
mitä sen äijän tarvii lähtee miettiin juttuja rauhassa? Olis vaan odottanut rauhassa kotona ap:tä ja ottanut totuuden sanat vastaan nöyrästi. mikä ääliö, kenkää!!!