Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄ HAJOOON kun mies ei halua matkustella!

Vierailija
06.05.2012 |

Meillä on yli 20 000 euroa "matkatilillä", mutta en saa miestä lähtemään mihinkään.



Viisihenkinen perheemme on ollut tasan Tallinnassa ja Tukholmassa viimeisen 10 vuoden aikana. No, käytiin kerran Turussakin. Plääh.



Mikään matkakohde ei kelpaa miehelle. Liian kuuma, liian kallis, liian pitkät lennot, pelkkä rantakohde, pelkkiä museoita..



Mä en kestä. Löysin jopa ihan superhalvan äkkilähdön Kyprokselle heti kesäloman alkuun: 1300 euroa lennot ja hotelli. Siis koko perheeltä ja viikko. Aurinkoa, yhdessäoloa, voitaisiin vaikka ajella autolla saarta ympäri jos ranta ei kiinnosta.



Mutta ei. Pitäisikö ostaa uusi auto, kun vanhakin on jo kolme vuotta vanha ja arvo laskee.. Ja mitäs jos asuntolainan korot nouseekin yhtäkkiä.. Jaksaako lapset (kouluikäiset) istua niin pitkän lennon lentokoneessa..



Mä hajoan! Mä lähden yksin tai lasten kanssa. En kestä. Haluan nähdä maailmaa, edes jonkun rantalomakohteen!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vanha ketju, mutta mulla samainen ongelma. Mies ei myöskään haluaisi että matkustan yksin, joten nyt 2 vuotta luvannut lähteä mukaan. Sitten tulee aina jotain. Vuokramökki, Tallinnan loma jne... EI RIITÄ!!! Ja se joka ehdotti jotain hiton Vierumäkeä...mrr!

Vierailija
2/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa oli myös se ratkaisu. Matkaan muulla porukalla jos oma mies ei lähde. Ei kaikki tykkää syystä tai toisesta matkustaa, mutta ei kai sitä voi toiselta kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:22"]

Tää on vanha ketju, mutta mulla samainen ongelma. Mies ei myöskään haluaisi että matkustan yksin, joten nyt 2 vuotta luvannut lähteä mukaan. Sitten tulee aina jotain. Vuokramökki, Tallinnan loma jne... EI RIITÄ!!! Ja se joka ehdotti jotain hiton Vierumäkeä...mrr!

[/quote]

Jos miehesi määrää voitko matkustaa, ei ongelma ole se että mies ei halua matkustaa, vaan se miehen määräily.

Vierailija
4/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli just tuollainen. Sitten kun sen sai "raahattua" matkalle niin se mökötti koko matkan, luki kirjaa ja oli ihan poissaoleva. Oli raivostuttavaa olla jossain Louvressa katsomassa Mona Lisaa ja yrittää, että "kato nyt, täs on se maailman kuuluisin taideteos" ja herra oli vaan et "joo". Matkustelu ja maailman näkeminen on mun suuri intohimo ja koska emme exän kanssa jakaneet tätä intohimoa niin se vaikutti todella suuresti koko parisuhteeseen ja lopulta mä luovutin ja pistin miehen vaihtoon. Nykyinen aviomieheni rakastaa matkustelua yhtä paljon kuin minäkin ja matkustellaan lapset mukana ympäri maailmaa aina kun on tilaisuus, olen niin onnellinen! En osannut edes exän kanssa kuvitella millaista olisi matkustaa jonkun kanssa joka nauttii siitä yhtä paljon kuin minä.
Sulla AP ei taida olla vaihtoehtona pistää miestä vaihtoon niin sun täytyy valita plan B. Otat tutun äitikaverin lapsineen matkaan mukaan tai vaikka haet netistä perheellistä matkaseuraa (olen jossain nähnyt näitä ilmoituksia)! Ja teet vaikka kaverin kanssa ilman lapsia viikonloppureissuja euroopan kaupunkeihin! Et sä voi miehen takia luopua suuresta halusta matkustella, kerran sitä vaan eletään!! Tsemppiä!

Vierailija
5/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:39"]Mun exä oli just tuollainen. Sitten kun sen sai "raahattua" matkalle niin se mökötti koko matkan, luki kirjaa ja oli ihan poissaoleva. Oli raivostuttavaa olla jossain Louvressa katsomassa Mona Lisaa ja yrittää, että "kato nyt, täs on se maailman kuuluisin taideteos" ja herra oli vaan et "joo". Matkustelu ja maailman näkeminen on mun suuri intohimo ja koska emme exän kanssa jakaneet tätä intohimoa niin se vaikutti todella suuresti koko parisuhteeseen ja lopulta mä luovutin ja pistin miehen vaihtoon. Nykyinen aviomieheni rakastaa matkustelua yhtä paljon kuin minäkin ja matkustellaan lapset mukana ympäri maailmaa aina kun on tilaisuus, olen niin onnellinen! En osannut edes exän kanssa kuvitella millaista olisi matkustaa jonkun kanssa joka nauttii siitä yhtä paljon kuin minä.
Sulla AP ei taida olla vaihtoehtona pistää miestä vaihtoon niin sun täytyy valita plan B. Otat tutun äitikaverin lapsineen matkaan mukaan tai vaikka haet netistä perheellistä matkaseuraa (olen jossain nähnyt näitä ilmoituksia)! Ja teet vaikka kaverin kanssa ilman lapsia viikonloppureissuja euroopan kaupunkeihin! Et sä voi miehen takia luopua suuresta halusta matkustella, kerran sitä vaan eletään!! Tsemppiä!
[/quote]

Äh tää olikin vanha ketju!! Onko ihan pakko nostaa näitä vanhoja, tehkää uusi?!?!

Vierailija
6/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teette jotain muuta kivaa sitten miehen kanssa, mistä pidätte molemmat ja mikä oli yhteinen intohimonne, kun yhteen päätitte mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me ollaan tehty jo viimeiset 10 vuotta. Miksi miestä mukaan pakottaa, jollei matkustaminen kiinnosta?

Vierailija
8/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitat miehelle päivämäärän, koska lähdetään.

Ainahan voi lähteä yksin, lasten kanssa, tai kaverin kanssa reissuun, ja jättää mies himaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitat miehelle päivämäärän, koska lähdetään.

Ainahan voi lähteä yksin, lasten kanssa, tai kaverin kanssa reissuun, ja jättää mies himaan.

Vierailija
10/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku tyttökaverisi mukaan niin on aikuis seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehen kanssa tai ilman, ihan miten hän haluaa. Ei koko perheen tarvi olla lähtemättä jos miestä ei kiinnosta.

Vierailija
12/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta. Ellei miehesi vain halua matkustaa, lähde lasten kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta. Ellei miehesi vain halua matkustaa, lähde lasten kanssa!

joka kuukausi. On laitettu varmaan se koko aika, kun on oltu naimisissa. Silloin avattiin erilaisia tilejä. Ja sieltä on maksettu tasan ne Tallinnan ja Tukholman reissut. Siksipä siellä nyt noin paljon rahaa onkin.

Mies ehkä ajattelee, että pidetään sitä vararahastona, jos jotain yllättävää (kuten autokuume) tulee. Raivostuttavaa.

En haluaisi lähteä yksin, enkä oikein kaverinkaan kanssa. Haluaisin lähteä perheenä. Voisin lähteä kaverin kanssa kahdestaan, mutta lapsetkin haluaisivat matkustella. Ja rahaa olisi lähteäkin. Vaikka minne ja milloin.

ap

Vierailija
14/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko löytää tuolla rahamäärällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat jo kouluikäisiä, ei varmaan ole mahdotonta.

Vierailija
16/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minun mieheni lähti juuri kaupunki- ja rantalomalle 3-vuotiaan kanssa. Mulla ei satu olemaan nyt lomaa, joten lähtivät kahdestaan.

Vierailija
17/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itellä ois noin paljon rahaa matkustella, niin oisin jo ajat sitten lähteny ilman sitä miestä! siinäpä ois yksinään kotona valitellu...

Vierailija
18/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta ilman miestäsi, niin molemmat pysyvät onnellisina.

Jos ihminen ei tykkää matkustaa, niin lomasta tulee melkoinen katastrofi. Itse olen pari kertaa ollut etelän lomalla, ja koko ajan vain miettinyt, kuinka ihanaa olisi olla kotona.

Vierailija
19/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa matkustaa, minä en. Asia on ratkaistu niin että mies matkustaa, minä en, yksinkertaista.

Vierailija
20/64 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ongelma. Se matkustaa, joka siitä on kiinnostunut.