Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MÄ HAJOOON kun mies ei halua matkustella!

Vierailija
06.05.2012 |

Meillä on yli 20 000 euroa "matkatilillä", mutta en saa miestä lähtemään mihinkään.



Viisihenkinen perheemme on ollut tasan Tallinnassa ja Tukholmassa viimeisen 10 vuoden aikana. No, käytiin kerran Turussakin. Plääh.



Mikään matkakohde ei kelpaa miehelle. Liian kuuma, liian kallis, liian pitkät lennot, pelkkä rantakohde, pelkkiä museoita..



Mä en kestä. Löysin jopa ihan superhalvan äkkilähdön Kyprokselle heti kesäloman alkuun: 1300 euroa lennot ja hotelli. Siis koko perheeltä ja viikko. Aurinkoa, yhdessäoloa, voitaisiin vaikka ajella autolla saarta ympäri jos ranta ei kiinnosta.



Mutta ei. Pitäisikö ostaa uusi auto, kun vanhakin on jo kolme vuotta vanha ja arvo laskee.. Ja mitäs jos asuntolainan korot nouseekin yhtäkkiä.. Jaksaako lapset (kouluikäiset) istua niin pitkän lennon lentokoneessa..



Mä hajoan! Mä lähden yksin tai lasten kanssa. En kestä. Haluan nähdä maailmaa, edes jonkun rantalomakohteen!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas yksi lompakkoloinen ilmoittautui ja paljasti että ainoa mikä miehessä kiinnostaa on se että pääsee tuhlaamaan miehen keräämää varallisuutta omien etujen takia

Mä ainakin oon jopa tarjoutunut maksamaan miehen matkat jos vain seuraksi lähtisi. Ei lähde. 

Niinhän joka nainen puheissaan auttaa ja maksaa miehelle asioita. Mutta totuus on toinen

Totuus on juuri kuten totesin. Mä olen tosiaan maksanut mua parempituloisen mieheni matkat että olen saanut hänet mukaani. Hän kun ei moisia "hömpötyksiä" maksa. Olen tarjoutunut maksamaan paljon enemmänkin matkoja hänelle, mutta enää en saa häntä edes sillä tavoin mukaani. Mulle olis aivan unelmaa jos joku tekisi mulle samoin. 😍😅 Mulla ei oo enää voimia alentua vonkumaan häntä mukaan. 

 

-sama

 

Vierailija
62/64 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitää tulla reissuu mukaan? Menet vaan lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä matkustin lasten kanssa tai tyttökaverini tai siskoni kanssa. Minua ei mies estä, tai sitten olisi muuttunut exäksi. Vanhoilla päivillään lähdimme 30-vuotishäämatkalle Pariisiin ja hänen 70-v matkalleen Wieniin ja Budapestiin. Tukholmaa ja Tallinnaa ei lasketa mukaan, niissä kävimme usein.

Sepä se kun ei ole siskoa ja tyttökaverit ovat eri elämäntilanteessa (pieniä lapsia) kuin minä, tai sitten pa. Mä olen kohta viisikymppinen ja lapset sain päälle parikymppisenä, eli ovat aikuisia jo eikä heitäkään reissaaminen innosta. Miehen kanssa ollaan matkusteltu viimeisen 15 vuoden aikana paljon, mutta hän lienee nyt paappaantunut niin että ei halua enää kotikuntamme rajojen ulkopuolelle. Puoliso on kuusikymppinen. Ihan uusi tilanne mulle! Minä niin tahtoisin maailmaa nähdä vielä. Raha- ja elämäntilanne tämän mahdollistavat ja toki vielä terveyskin, mutta kun se matkakumppani puuttuu enkä mä ole monien muiden tavoin tohtinut yksin vielä reissata. Kovasti nyt yritän kerätä rohkeutta sen kynnyksen ylittämiseen. Kielitaito mulla riittää, mutta joku turvattomuuden tunne mua estää. 

 

Vierailija
64/64 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla tuntuu olevan sama ongelma. Pitäisi saada joku oma Tinder tai vastaava matkaseuraa etsiville. En tarkoita seurustelumielessä. 

Matkaseura-Tinder, ei mitään taka-ajatuksia. Hyvä idea! 👌🏻🤩