Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies EI seuraa urheilua

Vierailija
21.12.2014 |

Oma ukkoni ei juuri muuta teekkään kun katso kaikkea mahdollista urheilua maksukanavilta. On tosi miehekäs ns. Suomimies. Toivoisin että innostuisi jostain muustakin kuin tuosta penkkiurheilusta, kaljan juonnista ja vedonlyönnistä. Onko neuvoja miten muuttaa miestä ilman että hän menettää miehekkyyttään?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli nelikymppinen mies enkä ole ikinä katsonut urheilua. En pysty edes kuuntelemaan sitä, käy kovasti se selostus hermoille. Minulle pitää maksaa että suostun katsomaan.

Taidat olla harvinaisuus. 👍

Vierailija
102/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne kisakarjalat, joita raahataan kaupasta. Parhaimmilla on molemmissa käsissä sportti"salkku"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä tavannut miehiä jotka sanoo ettei urheilu kiinnosta ja eivät katso. On niitä mutta vähemmän. Se on minustakin tylsää seurattavaa ja minulle on aivan sama kuka voittaa.

Vierailija
104/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut ensimmäistäkään lätkäpeliä tai vastaavaa. Ennemmin vääntää senkin ajan punttia ja välillä katsoo e-urheilua.

Vierailija
105/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei urheilun seuraaminen ole mikään miehkekyyden merkki.  Yksipuolista ja yleistävää ajattelua.

Miknkälainen harrastus on sitten naisellisuuden merkki. Minä en ole kiinnostunut puutarhanhoidosta enkä käsitöistä. Olenko vähemmän naisellinen? Muita kiinnostuksen aiheita on sitten paljon.    

Vierailija
106/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei seuraa mitään urheilua. Ei kiinnosta häntä. Hän kyllä itse urheilee paljon jo työnsäkin puolesta. Harrastaa pyöräilyä, nyrkkeilyä ja salia. Eipä siinä perhe elämän päälle jää hirveesti muutenkaan aikaa ruutua tuijottaa. Mielummin katotaan yhdessä jotain sarjaa tai leffaa.

Vierailija
107/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei katso. Jos ollaan kylässä ja isäntäväki katsoo urheilua, niin katsellaan kyllä seuraksi. Urheilee itse, lenkkeilee ja nyt hiihtää. Katsotaan telkkarista vain uutiset, miinus urheiluruutu.

Vierailija
108/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat juoksee pallon perässä, ei aikuiset ihmiset. Ei ole mielenkiintoista katseltavaa.

Vierailija
109/128 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ”mies” sellainen on , kota ei urheilu kiinnosta? Ei mies eikä mikään. Nyrkillä tapettava itikka, joka olisi vapaussodassa ollut ensimmäisten joukossa montun pohjalla lyijyä täynnä.

Vierailija
110/128 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sellaisiakin on. Ehkä takana on joku trauma esim.koulun liikunnantunneilta kun valitaan vaikka juoksuviestiin joukkuetta ja tulee valituksi vikana tms. Siitä voi jäädä ikuinen kammo urheilua kohtaan...Itse seuraan kyllä kaikkea sporttia mitä tarjotaan. Vaikka omallekin kohdalle joskus osui tuo vikana valituksi tulemisen häpeä koululiikunnassa. Toivottavasti nykyään joukkueet kasataan eri tavalla kuin aikoinaan koulussa.

Vierailija
111/128 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei_Pakollinen kirjoitti:

Veikkaan että sellaisiakin on. Ehkä takana on joku trauma esim.koulun liikunnantunneilta kun valitaan vaikka juoksuviestiin joukkuetta ja tulee valituksi vikana tms. Siitä voi jäädä ikuinen kammo urheilua kohtaan...Itse seuraan kyllä kaikkea sporttia mitä tarjotaan. Vaikka omallekin kohdalle joskus osui tuo vikana valituksi tulemisen häpeä koululiikunnassa. Toivottavasti nykyään joukkueet kasataan eri tavalla kuin aikoinaan koulussa.

Ei pidä paikkaansa kohdallani. Olen ikäluokkani huippukuntoisia ollut pienestä pitäen ja pitänyt urheilusta, mutta en ole ikinä oikein tykännyt seurata mitään urheilulajeja. Toisinaan tulee hetken aikaa katsottua eri yksilölajien harrastajien harjoitustekniikoita, treenejä ja matseja, silloin tällöin joukkuelajienkin, mahdollisesti vilkaisen myös olumppialaisiakin tai muuta huipputason urheilua, mutta sen erityisemmin en seuraa urheilumaailmaa. Nämä kerrat kun sitä katson, ovat lyhyitä hetkiä, enkä silloin kaljasalkku vieressä niitä toljota, ellen nyt satu istumaan lätkämatsien aikana tuttujen luona, jolloin voin kyllä aikani kuluksi sitä seurata. En ole oikein ikinä ymmärtänyt miksi jotain joukkuetta fanitetaan, henkeen ja vereen asti, jotenkin olen huvittuneena seurannut tätä kiekkojuhlintaakin.

Vierailija
112/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat lajit joita voisin edes harkita seuraavani, ovat yksilölajeja kuten paini, nyrkkeily, judo, painonnosto, voimanosto, yms. Ei mikään lätkä tms. pallopeli, joita en itse ole koskaan harrastanut. Mutta en seuraa noitakaan, vaan menen ennemmin salille tai vaikka koiran kanssa lenkille.

Vierailija
113/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa urheilua joskus katson yleisurheilun kenttälajeja. Pitkästyttävämpää ei olekaan kuin jääkiekko ja pallopelit. Insinööri

Vierailija
114/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni seuraa krikettiä, mikä on suosittua hänen kotimaassaan Australiassa. Muuten ei välitä hirveästi urheilusta, kiinnostunut enemmän esim. matkailusta, taiteesta, kirjallisuudesta, live-musiikista. 

Vierailija
115/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman nyt kyllä yleistän tässä, mutta olen huomannut, että mitä älykkäämpi mies on sitä vähemmän hän yleensä seuraa penkkiurheilua.

Vierailija
116/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs mies urheilee itse eikä tuijottele muiden urheilemista. 

Vierailija
117/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en seuraa urheilua. 40v mies, rakennusurakoitsija, voimailija ja pidän älyllisestä viihteestä

Vierailija
118/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii mies jolla jotain muutakin elämässä kuin urheilu. Kun vaan löytäisi.                    Niina

Vierailija
119/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ole kiinnostunut urheilun seuraamisesta. Seuraava provo kiitos.

Vierailija
120/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalapa tuota muuttaa on. Ihmistä kiinnostaa se, mikä kiinnostaa. Minä olen mies, ja minusta mikään ei ole niin tylsää kuin katsoa urheilua. Minulle on mm. aivan sama voittaako jääkiekon maailmanmestaruuden Suomi vai Papua-Uusi-Guinea. Kuvittelin mielessäni kysymyksesi ylösalaisin kohdistuneena itseeni: miten minut saisi muuttumaan urheilusta kiinnostuneeksi. En kyllä keksi mitään konstia, millä se oikeasti onnistuisi. Teeskentelemään ehkä voisi hetkeksi saada.

Minut saisi kyllä kiinnostumaan urheilusta, jos siitä maksettaisiin palkkaa. En kyllä senttiäkään maksaisi, että ottaisin jonkun maksukanavan urheilun katsomiseen.

Tämmöiseksi ilmeisesti tulin, kun oli vain yksi TV lapsuudessa, josta isä aina katsoi urheilua. Muut ei saaneet katsoa mitään, jos tuli urheilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän