Millainen mies EI seuraa urheilua
Oma ukkoni ei juuri muuta teekkään kun katso kaikkea mahdollista urheilua maksukanavilta. On tosi miehekäs ns. Suomimies. Toivoisin että innostuisi jostain muustakin kuin tuosta penkkiurheilusta, kaljan juonnista ja vedonlyönnistä. Onko neuvoja miten muuttaa miestä ilman että hän menettää miehekkyyttään?
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:11"]Käsittääkseni jos jotakin laitetaan peppuun loppuu urheilun seuraaminen. Eli hommaa anustappi tai panovyö ja ongelma poistuu.
[/quote]
Rupeaako mies sitten myös siivoamaan, laittamaan ruokaa ja pissaamaan istualtaan:D
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:32"]
Mun mies. Kaljaa juo kyllä ja koodaa aika paljon. IT tohtori on koulutukselta. Urheilu, autot, konsoli/tietokonepelit ei kiinnosta.
[/quote]
Meidän it-tohtori syö kuivaruokaa ja hoitaa tarpeensa ulkovessaan. Hänestä vessanpönttö sellaisenaan on vedenhaaskausta.
[/quote]
Osaako muuten abstraktia tulkintaa, se peruspaperi Cousot & Cousot vuodelta 1977 pitäisi riittää, jos vinkkaa. It-alalla moni luulee olevansa guru, jos osaa koodata tuhannella ja yhdellä eri kielellä, mutta vasta taito analysoida ohjelmia staattisesti erottaa jyvät akanoista. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:32"] Mun mies. Kaljaa juo kyllä ja koodaa aika paljon. IT tohtori on koulutukselta. Urheilu, autot, konsoli/tietokonepelit ei kiinnosta. [/quote] Meidän it-tohtori syö kuivaruokaa ja hoitaa tarpeensa ulkovessaan. Hänestä vessanpönttö sellaisenaan on vedenhaaskausta. [/quote] Osaako muuten abstraktia tulkintaa, se peruspaperi Cousot & Cousot vuodelta 1977 pitäisi riittää, jos vinkkaa. It-alalla moni luulee olevansa guru, jos osaa koodata tuhannella ja yhdellä eri kielellä, mutta vasta taito analysoida ohjelmia staattisesti erottaa jyvät akanoista. T. mies.
[/quote]
It-tohtorin ei tarvitse osata tuota. Voi käskeä alaisia ja papparaisia tekemään temput. Todellinen it-tohtori vetää lonkkaa ja katselee jääkiekkoa sillä välin, kun muut harjoittelee ja tekee sitä mitä tohtori sanoo.
IT-Tohtorin vaimo
Mä olin teininä kova penkkiurheilija mutta aikuistuttuani kiinnostus väheni vähitellen. Olin intissä alokkaana kun oli kesäolympialiset emmekä saaneet seurata kisoja telkkarista. Silloin tajusin ettei sitä urheilua tarvitse koko ajan seurata.
Mua kiinostaa lisäksi vain ns suuren maailman herrasmieslajit kuten formulat, tennis, purjehdus ja alppihiiihto. Suomalaisklajeja kuten keihäänheittoa ja murtsikkahiihtoa pidän junttilajeina eikä niillä saa Suomea maailmankartalle. Ainoa poikkeus on lätkä mutta siitäkin seuraan vain HIFK:n pelejä.
yx hurri
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:15"]
Minulla atk insinööri joka ei katso koskaan urheilua mutta pelaa sen edestä tietokonepelejä. Nyt onneksi harvenemassa määrin niitäkin. Kaljaa kyllä juo. Ihana oma hellä mieheni.
[/quote]
Millainen aikuinen mies pelailee tietokonepelejä?
Jotenkin vaan minusta ne kuuluvat teinien maailmaan, ei aikuisen miehen.
[/quote]
Tietokonepelien pelaajien keskiikä on noin 40 ja peleissä liikkuu isommat rahat kun leffabisneksessä. Kyllä pelaaminen passiivisen telkun katsomisen voittaa. M31
Minun miehekäs, älykäs, hauska ja koulutettu mieheni ei katso mitään urheilua. Tällaisia miehiä on ystäväpiirissämme enemmänkin.
Minun DI-mieheni ei katso urheilua. Tykkää kyllä itse urheilla, mutta ei toimettomana katsella sitä. Fiksu ja sivistynyt mies, jolla pysyy vasara kädessä ja autokin korjaantuu vaivatta.
Älykkäitä miehiä ei kiinnosta tuijottaa, kun matalaotsaiset ja pienisilmäiset miehet mätkivät toisiaan ja pientä kumikiekkoa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:42"]
Yleensäkin kaikki miehet, joilla on huono äitisuhde ja ongelmia auktoriteettien kanssa, eivät katso urheilua.
[/quote]
Millä perusteella tuo diagnoosi? Osu kyllä kohdalleni, olen omien polkujen kulkija. Äiti on vain rasite, eikä muut pääse jalustalle ilman omia todellisia näyttöjä.
Täällä vielä yksi DI joka ei katsele urheilua. Itseasiassa perheessä ei katsele telkkaria kukaan, koska sellaista ei enää taloudessa ole. Sen sijaan urheillaan itse, retkeillään ja harrastetaan. Työpaikkaporukassa 1/3 on luopunut töllöttimestä. Kaikki olimme samaa mieltä elämän laadun ja perheen ilmapiirin parantumisesta. Eikä kukaan halunnut telkkaria takaisin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:57"]Täällä vielä yksi DI joka ei katsele urheilua. Itseasiassa perheessä ei katsele telkkaria kukaan, koska sellaista ei enää taloudessa ole. Sen sijaan urheillaan itse, retkeillään ja harrastetaan. Työpaikkaporukassa 1/3 on luopunut töllöttimestä. Kaikki olimme samaa mieltä elämän laadun ja perheen ilmapiirin parantumisesta. Eikä kukaan halunnut telkkaria takaisin.
[/quote]
Kyllä diplomi-insinöörit ovat parhaita. T. toinenkin DI-mies.
Millainen mies ei seura urheilua? Homomies. Kyllä jokainen HeTero Pitkämäki katsoo urheilua silmät tapillaan.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:15"] Minulla atk insinööri joka ei katso koskaan urheilua mutta pelaa sen edestä tietokonepelejä. Nyt onneksi harvenemassa määrin niitäkin. Kaljaa kyllä juo. Ihana oma hellä mieheni. [/quote]
Millainen aikuinen mies pelailee tietokonepelejä?
Jotenkin vaan minusta ne kuuluvat teinien maailmaan, ei aikuisen miehen. [/quote] Tietokonepelien pelaajien keskiikä on noin 40 ja peleissä liikkuu isommat rahat kun leffabisneksessä. Kyllä pelaaminen passiivisen telkun katsomisen voittaa. M31
[/quote]
Hah mikä nolla olet. Iso mies ja pelaat tietokonepelejä :D Tollaista isoa vauvaa en itse huolisi vaikka olisit viimeinen mies maailmassa!
Olen nainen ja tykkään katsoa jääkiekkoa ja jalkapalloa. Sellaista "miestä" en kyllä katselisi päivääkään joka ei jakaisi tätä kiinnostusta alkuunkaan.
Minulla atk insinööri joka ei katso koskaan urheilua mutta pelaa sen edestä tietokonepelejä. Nyt onneksi harvenemassa määrin niitäkin. Kaljaa kyllä juo. Ihana oma hellä mieheni.
Hankalapa tuota muuttaa on. Ihmistä kiinnostaa se, mikä kiinnostaa. Minä olen mies, ja minusta mikään ei ole niin tylsää kuin katsoa urheilua. Minulle on mm. aivan sama voittaako jääkiekon maailmanmestaruuden Suomi vai Papua-Uusi-Guinea. Kuvittelin mielessäni kysymyksesi ylösalaisin kohdistuneena itseeni: miten minut saisi muuttumaan urheilusta kiinnostuneeksi. En kyllä keksi mitään konstia, millä se oikeasti onnistuisi. Teeskentelemään ehkä voisi hetkeksi saada.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:32"]
Mun mies. Kaljaa juo kyllä ja koodaa aika paljon. IT tohtori on koulutukselta. Urheilu, autot, konsoli/tietokonepelit ei kiinnosta.
[/quote]
Meidän it-tohtori syö kuivaruokaa ja hoitaa tarpeensa ulkovessaan. Hänestä vessanpönttö sellaisenaan on vedenhaaskausta.