Valtionvelka voitaisiin maksaa jos joka kolmas myisi munuaisensa
Valtiolla on velkaa noin 33.000€ per kansalainen.
Munuaisesta maksetaan 100.000 ja yhdelläkin pärjää. Jos joka kolmas (esim kuun 1.-10. pv syntyneet) luovuttaisi toisen munuaisensa niin koko valtion velka saataisiin maksetuksi!
Oletko mukana talkoissa?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
on paljon parempi keino saada valtion talpus kuntoon...
kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti niin mitään ongelmia ei sen jälkeen enää ole talouden osalta
Sulta on taidettu poistaa munuaisten sijaan puolet aivoista.
Ei valtion velkaa ole tarkoitettu kokonaan maksettavaksi.
jos kaikki palsta incelin luovuttaisi siemennestettä sen 100 litraa vuodessa niin eiks olisi sama
Ei kaikkien munuaiset ole luovutuskunnossa.
Hinta laskee, jos tarjontaa on paljon. Viittä miljoonaa munuaista ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
jos kaikki palsta incelin luovuttaisi siemennestettä sen 100 litraa vuodessa niin eiks olisi sama
Vois tehdä niin että sais valita. Myös verkkokalvoista maksetaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hinta laskee, jos tarjontaa on paljon. Viittä miljoonaa munuaista ei tarvi.
Niitä voisi siirtää niille kenen oma munuainen on luovutettu, silloin jokaisella olisi kaksi munuaista. Tai voisi luovuttaa vaikka itse itselleen. Syntyisi tehy-alueelle työpaikkoja.
No myykää, mun oma on niin jatkuvasta viinan juonnista saastunut, ettei sitä voi kenellekään antaa.
Elon Musk ja Bill Gates olisivat voineet rahoillaan maksaa kaikkien valtioiden velat ja vielä pelastaa afrikan nälkää näkevät, mutta kun tämä maailma ei pyöri niin. Velkaa pitää olla että saa syyttää ihmisiä just sen valtion velkaantumisesta.
Hei. Myydään AP orjaksi jollekin upporikkaalle sheikille.
Myydään Persut orjiksi jollekin upporikkaalle sekopäälle...eiku nehän on jo....
En ole syntynyt 1-10 pv, joten voin olla.
Olen samaa mieltä. Voin mielelläni myydä AP:n munuaisen
Vierailija kirjoitti:
kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti niin mitään ongelmia ei sen jälkeen enää ole talouden osalta
Rikas eliitti on ajettava alas välittömästi. Tuhoavat kaiken.
Tai sitten laitettaisiin porukka koehenkilöiksi lääketesteihin. Niistäkin maksetaan ihan hyvin, jopa pari tonnia.
Valtionvelan maksamiseksi jokaisen suomalaisen pitäisi siis olla lääketestien koekaniinina 10-12v ajan niin että testejä tehtäisiin kerran kuukaudessa.
Kyllä mä mielummin antaisin mun munuaisen.