Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies EI seuraa urheilua

Vierailija
21.12.2014 |

Oma ukkoni ei juuri muuta teekkään kun katso kaikkea mahdollista urheilua maksukanavilta. On tosi miehekäs ns. Suomimies. Toivoisin että innostuisi jostain muustakin kuin tuosta penkkiurheilusta, kaljan juonnista ja vedonlyönnistä. Onko neuvoja miten muuttaa miestä ilman että hän menettää miehekkyyttään?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vain mestaruuskisoja tai -otteluita/olympialaisia silloin tällöin. 

Katsoisin varmaan enemmänkin urheilua jos tietäisin enemmän pelaajien dataa. Ikä, pituus, paino, lihasmassa, reaktionopeus, harjoitusmäärät viikossa, lajivuodet, aiemmat kauden tulokset jne olisi hyvä vilkkua ruudussa. Ei vaan pysty fiilistelemään täysin tuntemattomien suorituksia ja seurata pelikuvioita lajeista joita ei itse pelaa. Este- ja kenttäratsastusta katsoo mieluiten, niitä olen itsekin harrastanut.

Olen itse siis nainen. DI-mieheni ei ole lainkaan kiinnostunut penkkiurheilusta eikä ole urheilullinen muutenkaan. 

Jos itse on täysin pihalla oman kehon toiminnoista eikä ole yhtään kilpailuhenkinen, ei urheilunkaan seuraaminen kai kiinnosta.

Vierailija
122/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan musiikkia (levyt), harrasteautoja ja lukemista. Toisten urheilemisen seuraaminen ei enää kiinnosta. 90-luvulla kävin katsomassa kotimaista jalkapalloa, taisi olla ihan ajanhukkaa näin jälkeenpäin ajateltuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastuksia miehillä pitäisi ja saisi olla naisten mielestä?

Vierailija
124/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä. Homo.

Hmmm kumpaa veikkaat homoksi, miestä joka katselee päivittäin hikisten miesten välistä kopelointia, vai miestä joka ei halua sitä katsella? Kumpi on tylsempi, mies joka istuu kalja kädessä katsomassa niitä miehiä, vai mies joka tekee asioita ja keskustelee ihmisten kanssa muustakin kuin hikisten miesten välisistä ähinöistä? Turha sitä sinulta on toisaalta kysyä, kun sinua kiinnostaa enempi halpa kalja ja hikiset miehet

Vierailija
125/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni (mies) ei ole urheilun katsominen kiinnostanut koskaan pätkän vertaa. Urheilua toki itse harrastin nuorempana enkä ihan sohvaperuna ole vieläkään, mutta minuuttiakaan aikaani en tuhlaa seuraamalla jotain fudista tai lätkää.

Vierailija
126/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka mieluummin urheilee itse eikä istu sohvalla ryyppäämässä kaljaa ja kasvattamassa mahaa.

Vierailija
127/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa. Käyn kuntosalilla pari kertaa viikossa ja pidän liikunnasta. Minulla on myös luontoharrastuksia.

Urheilun uutisointi on saavuttanut naurettavan suuret mittasuhteet. Meillä kaikilla on jokin harrastus. Jos joku harrastaa hiihtoa tai juoksua, niin ok. Mutta siitä uutisoidaan 5-6 kertaa päivässä? Mikä järki?

Miltä kuulostaisi, jos vaikka minua haastateltaisiin televisioon, että olenko tähdännyt kuntohuipun elokuun mustikkametsää varten ja montakos litraa tänään tuli mustikkaa, ja luulenko että norjan huippupoimijat ovat minua paljon edellä? Ja tämä sama höpinä tunnin välein uutisten jälkeen? Olisiko ok?

Vierailija
128/128 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen akateemisesti koulutettu. Olen seurannut joskus urheilua jonkin verran, mutten enää lainkaan. En halua hukata arvokasta aikaani sellaiseen tai tukea moista toimintaa millään tavalla. Itse liikun kyllä päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi