Onko muita, jotka ei pysty ensimmäisen lapsen jälkeen enää seksiin sen takia, että ei halua ottaa enää mitään riskiä raskaaksi tulosta?
Älkää käsittäkö väärin, ensimmäinen lapsi oli ja on erittäin toivottu ja rakas. Mutta raskaus oli komplikaatioiden ym vuoksi niin vaikea, ja oli hyvin lähellä, että en olisi selvinnyt synnytyksestä hengissä, niin en uskalla ottaa enää pienintäkään riskiä siitä, että saattaisin tulla uudelleen raskaaksi. Tiedän, että en pystyisi keskeyttämään raskautta, mutta en pysty enää myöskään uuteen raskauteen. Se on täysin poissuljettua, että edes teoriassa sitä riskiä ottaisi. Joten en pysty enää seksiin. Olenko ainoa, jolle on käynyt näin?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et ole kuullut ehkäisystä, Kysy neuvolan tädiltä neuvoja.
Olen kuullut toki ehkäisystä. Jokainen ehkäisyyn perehtynyt tietää, että esim. pillerit, kierukat, kumit ym. ei ole 100 prosenttisen varmoja. Suomessa on syntynyt monta kierukkavauvaa ja pillerivauvaa. Siitä aloituksessani juuri on kyse. En voi otta enää pienintäkään, edes 0,5 prosentin riskiä siitä että tulisin raskaaksi. Ap
Ei ole yhtäkään lasta, mutta pelkään raskaaksi tulemista niin paljon, että biseksuaalina valitsen olla enää ainoastaan naisten kanssa tai kokonaan ilman seksiä.
Siis tarviiko sitä jyystöä muka jatkaa, jos on jo lisääntynyt, eikä halua enempää lapsia?😳
Suosittelen terapiaa, jos olet tuon takia rikkomassa lapsen perheen.
Miksi et pystyisi keskeyttämään raskautta?
Erittäin mielenkiintoinen aloitus, ja uskon, että on monia samanlaisia. En ole koskaan kuullut enkä nähnyt kenenkään puhuvan tuosta. Hyvä, ap!
Vierailija kirjoitti:
Et tajua mitään. Eri
Monikin mies. Jos nainen haluaa helpon elämän ja vältellä työelämän sairasta kilpailua ja selkään puukottelua niin elatusmaksut saa helposti hilattua sellaiselle tasolle että mies voi sanoa heihei omalle elämälleen. Se sitten oli ja meni yhtä nopeasti kuin daamikin. Vieraannuttaminen tietenkin normikäytäntö nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut toki ehkäisystä. Jokainen ehkäisyyn perehtynyt tietää, että esim. pillerit, kierukat, kumit ym. ei ole 100 prosenttisen varmoja. Suomessa on syntynyt monta kierukkavauvaa ja pillerivauvaa. Siitä aloituksessani juuri on kyse. En voi otta enää pienintäkään, edes 0,5 prosentin riskiä siitä että tulisin raskaaksi. Ap
Miksi edes vastaat tuollaiselle nuijalle?
Vasektomia tai kierukka ja kortsu yhtä aikaa. On kyllä niin tilastollisen pieni mahdollisuus, että tuplaehkäisyllä tulee raskaaksi, että en kyllä murehtisi. Tai sitten nuo kaikki kolme yhtä aikaa.
Suosittelen myös käymään nuppitohtorilla hoidattamassa pään kuntoon.
Seksiä voi vallan hyvin harrastaa myös ilman penetraatiota.
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään rikkomassa. Meinasin menettää henkeni raskauden vuoksi. En vain aio ottaa sitä riskiä toiste. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rikkomassa perheen? Mitä selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään rikkomassa. Meinasin menettää henkeni raskauden vuoksi. En vain aio ottaa sitä riskiä toiste. Ap
Vasektomia?
Nips naps putket poikki (jommalta kummalta)
Vierailija kirjoitti:
Nips naps putket poikki (jommalta kummalta)
Minä olen jo korjaantumattomasti vaurioitunut sekä raskaudessa että synnytyksessä, joka lopulta päätyi hätäsektioon, että en enää mene tällaisten asioiden vuoksi operoitavaksi. Olen oman osuuteni jo tehnyt. Mies taas ei halua itselleen vasektomiaa. Ap
Eikö tuplaehkäisy olisi ratkaisu? Joku hormonaalinen ja kumi esimerkiksi...