Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies EI seuraa urheilua

Vierailija
21.12.2014 |

Oma ukkoni ei juuri muuta teekkään kun katso kaikkea mahdollista urheilua maksukanavilta. On tosi miehekäs ns. Suomimies. Toivoisin että innostuisi jostain muustakin kuin tuosta penkkiurheilusta, kaljan juonnista ja vedonlyönnistä. Onko neuvoja miten muuttaa miestä ilman että hän menettää miehekkyyttään?

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies.

Vierailija
82/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ne piilohomot,  "sivistyneet" miehet ketkä eivät osaa antaa naiselle kunnon kyytejä eivät katso urheilua.

Vierailija
84/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kovin kiinnostunut urheilun seuramisesta. Satunnaisesti seuraan vain alppihiihtoa ja HIFK:n lätkämatseja ja niitälkin vain Urheiluruudun koosteina.

yx isä

Vierailija
85/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans mies, joka ei katso ikinä urheilua, mutta pelaa itse kaikenlaisia tietokone- ym pelejä. Ei ole itsekään mitenkään erityisen urheilullinen, mutta harrastaa esim kalastusta ja metsästystä. Harrastaa intohimoisesti elokuvia, ja tekee niitä itsekin.

Vierailija
86/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-v tohtorismies. Eipä ole koskaan kilpaurheilu kiinnostanut. Pystyn ymmärtämään, miten urheilun seuraaminen voi olla kiehtova harrastus ja antaa monenlaista tyydytystä elämään, mutta eipä voisi vähempää kiinnostaa, että kuka onnistuu juoksemaan ympyrää nopeimmin tms. Noin ylipäätään olen kiinnostunut kaikista asioista, mutta urheilun kohdalla sivistys on jäänyt nollatasolle. Ainut osio sanomalehdestä, minkä aina skippaan on urheilu. Jos jossain mainitaan joku minulle tuntematon julkkis, niin kyseessä on aina urheilija. Tämä ei haittaa minua, mutta eipä asiasta kannata huudellakaan, koska ihmiset kokevat jotenkin uhkaavaksi tällaisen "poikkeavuuden". Oikeastaan voisi sanoa, että pidän kilpaurheilua täysin turhana vouhottamisena ja rahantekona, joka tarjoaa ihmisille lähinnä vääristyneitä mielikuvia liikkumisesta. Urheilun seuraamiseen käytettävä aika kannattaisi käyttää ennemmin oman kunnon ylläpitoon.

Vierailija
87/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies kuten minä..Eli mies jolla on elämä.

Vierailija
88/128 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on kapeat nämä naisten mielikuvat "miehisistä miehistä". Säälittävää!

Vierailija
89/128 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäpuoli ei katso urheilua, äitini katsoo jonkin verran, esim. jääkiekkoa, ei mitään liigapelejä, vaan MM tms. tason urheilua jossa saa jännätä voittaako Suomi. Isäpuoli on tavallinen duunari, hitsari ja vanhemmiltaan ostamaansa pientilaakin pyöritti ennenkuin EU teki siitä hullun hommaa. Isäpuoli katsoo telkkarista mielummin dokumentteja, eläimistä tai vieraista maista ym. yleissivistävää. Joskus katsoo jotain sarjaakin, taitaa katsoa äidin kanssa jopa Emmendalea. Isäpuoli on kova väittelemään, ja puhuu paljon mm. politiikkaa. Eikä muuten harrasta sitä kaljanjuontiakaan, saunan jälkeen juo puolet pienestä kaljatölkistä, toisen puolen laittaa jääkaappiin odottamaan sitten seuraavaa saunapäivää. Laivalta ovat joskus ostaneet laatikon kaljaa, ja se kesti niin kauan että meni päiväykset..

Vierailija
90/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni jos jotakin laitetaan peppuun loppuu urheilun seuraaminen. Eli hommaa anustappi tai panovyö ja ongelma poistuu.

Vierailija
91/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varattu, enkä luovuta taistelutta: 40-vuotias valtiolla työskentelevä DI. Tasa-arvoinen luonne. Osaa nikkaroida. Ei katso ikinä urheilua. Minä ja lapsi katsotaan.

Vierailija
92/128 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miehisyys on urheilun seuraamista ja kaljottelua, jaa en seuraa urheilua ollenkaa ja silti tunnen olevani mies ilman että tuijottelen ku miehet juoksee pallon perässä ja jahtaavat toisiaan

Vierailija
93/128 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:04"]Millainen mies ei seura urheilua? Homomies. Kyllä jokainen HeTero Pitkämäki katsoo urheilua silmät tapillaan.
[/quote]
Me homot vasta katsotaankin urheilua :)

Vierailija
94/128 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:12"]

Moi. Moni täällä kehuskelee että mies on viisas ja korkeasti koulutettu yms.

Minun mieheni on oikeasti viisas. Häntä ei voi edes pistää samalle janalle teidän miesten kanssa. Mieheni on miehekäs ja hakkaa kenet tahansa. Entinen jääkiekkoilija ja golfari. Nykyään mies harrastaa vapaaottelua ja syö purutupakkaa. Kuulitte aivan oikein. Mies voi olla oikeasti miehekäs ja älykäs samaan aikaan. Oma mieheni halveksuu tietokoneita. Hänestä ihmiset ovat koneiden orjia ja monesti pilkkaa minuakin, kun olen tietokoneella.

[/quote]

Viisas lätkän pelaaja?? Ei voi olla totta, onko sama mies mikä tekee katan, kierrepotkuja, vetää leukoja, röökää , yli painoa 7kg ym.

Vierailija
95/128 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut jos mies ei tosiaan mitään muuta tee niin kyllä parisuhde ja perhe on väärä valinta sellaiselle miehelle. 

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:37"]

Et voi muuttaa miestäsi. Jos haluaa urheilua katsomattoman miehen, pitää ottaa jo alkujaan sellainen, joka ei seuraa urheilua. Oman kokemukseni perusteella moni vähän korkeammin koulutettu mies ei seuraa urheilua, joten kannattaa aloittaa miehenmetsästys yliopistolta. Eniten urheilua seurataan matalimmin koulutettujen miesten joukossa. Kuitenkin jokaisessa yhteiskuntaluokassa on sekä urheilua seuraavia että seuraamattomia miehiä, joten kannattaa pitää silmät auki ja mieli avoimena monenlaiselle miehelle.

[/quote]

Vierailija
96/128 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katsos "suami vinland pärkele". Se on sitä joukkohurmosta, tunteiden paloa, vedonlyöntiä, kaljaa ja ns. omaa aikaa. Sitten vituttaa, kun tuli taas kasvatettua sammalta perseeseen sohvalla istuen. Mutta hei, tärkeä tieto, että kuka Einari Mäkäräinen sai millaisen medaljongin ja millä ajalla.

Vierailija
97/128 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:15"]

Minulla atk insinööri joka ei katso koskaan urheilua mutta pelaa sen edestä tietokonepelejä. Nyt onneksi harvenemassa määrin niitäkin. Kaljaa kyllä juo. Ihana oma hellä mieheni.

[/quote]

Millainen aikuinen mies pelailee tietokonepelejä?
Jotenkin vaan minusta ne kuuluvat teinien maailmaan, ei aikuisen miehen.

Vierailija
98/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa katsoa kun aikuiset miehet juoksee/luistelee pallon/kiekon perässä, välillä vähän mukuttelee toisiaan. Sitten niille vielä maksetaan siitä ihan liikaa. Hohhoi.

Erittäin hyvin sanottu.

Vierailija
99/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta en vaihda. Sohva ja telkkari.

Vierailija
100/128 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikymppinen mies enkä ole ikinä katsonut urheilua. En pysty edes kuuntelemaan sitä, käy kovasti se selostus hermoille. Minulle pitää maksaa että suostun katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi