Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?

Vierailija
18.08.2014 |

Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D

Kommentit (512)

Vierailija
81/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksini on reilusti yli 40 ja samaan aikaan olen kuntotestauksen mukaan huomattavasti paremmassa kunnossa kuin ikäiseni naiset keskimäärin. Testit koskivat lihaskuntoa, liikkuvuutta ja aerobista suorituskykyä.

Vierailija
82/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:20"]

Hohhoijaa, olen älykäs ja kielellisesti lahjakas.

[/quote]mitka kielet osaat enemman kuin kelpuuttavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea ja sinisilmäinen. Suurin osa maailman ihmisistä (jopa 90%) on ruskeasilmäisiä mustatukkia. 

Vierailija
84/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin hyvin kihara, mutta suhteellisen ohuet hiukset (sitä ei huomaa kun ovat semmoinen iso kiharapilvi). Suurin osa kiharapäistä joihin olen törmännyt ovat karkeahiuksisempia

(Voi morjes että tämä on typerä asia, mutta yritän silti olla jotenkin erikoinen :D vertaan siis teihin joilla liian vähän laskimoita tai ei jotain luuta)

Olen myös keskivertonaista reilusti pidempi ja en pysty juomaan alkoholia. Jälkimmäinen piirre on ärsyttävä, pidän ajatuksesta että seurassa ottaisin vaikka oluen/siiderin/jonkun paukun mutta ei vaan mene alas. Ja sitten joutuu selittämään että ei ole raskaana jne.

Vierailija
85/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisherkkä ja tunnistan muut kaltaiseni helposti.

Vierailija
86/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopea lukemaan. Riittää, että katson sivun keskelle, niin pystyn lukemaan koko rivin(kirjat). Joskus ärsyttää kun lukee samaa tekstiä jonkun toisen kanssa, niin "odottavan aika on pitkä".

Vierailija
87/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin harvinainen, narkolepsian kaltainen unisairaus.

Vierailija
88/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan megaharvinainen geneettinen sairaus, joka aiheuttaa sairauden vain miehille(x-kromosomaalinen). Suomessa vain muutamassa perheessä tätä, itse olen meidän suvun ensimäinen mutaatio.

Vierailija
89/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari persoonallisuushäiriötä.

Vierailija
90/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tärisyttää pupillejani jännittämällä silmieni lihaksia. Olen tavannut vain kaksi ihmistä, jotka pystyvät samaan.

Minulla on asperger. Lasken sen positiiviseksi ominaisuudeksi, koska pystyn elämään normaalia elämää.

Näen numerot väreinä.

Vierailija
91/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan Crohnin tautia.

Veriryhmäni on B-, jota on 7% suomalaisista

Olen sairastanut Bartholitis-rauhasen tulehduksen 3 kertaa.

Saan joskus "ennetietoa", siis vähän ennen kun jotain tapahtuu, kuvittelen sen mielessäni että kohta tapahtuu näin. Näistä ei ole kuitenkaan mitåån hyötyä koska vasta kun se sitten tapahtuu, tajuan että tiesin sen jo. Näitä tulee harvoin ja ihan hölmöistä asioista.

Minulla on todella hyvä numeromuisti.

Minulla on aurallinen migreeni mutta ilman päänsärkyä, pelkät aurat vain.

Vierailija
92/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erikoiset harmahtavat silmät, joiden väri vaihtelee sinisestä vihreään ja aina TURKOOSIIN asti sen mukaan, minkä värisiä vaatteita mulla on päällä. En ole tavannut ketään muuta, jonka silmät olisivat "muuntautumiskykyisiä" noin laajasti :D

Vierailija
93/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerin oireyhtymä (diagnoosi ei vielä valmis, mutta kuvaus vastaa luonnettani ja käytöstä lähes 1:1).

Vierailija
94/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeassa kainalossa iso maitorauhanen joka paisuu kanamunan kokoiseksi aynnytyksen jälkeen kun maito nousee. Kipeytyy ja koko kainaloa aristaa siihen asti kunnes maidontulo tasaantuu ja patti pienenee. :)

Olen myös "sähköinen" ihminen. Ukkosella tunnen ilman sähköisyyden paineentunteena päässä ja iholla. Sähkölinjan alta en mieluiten kävele koska tulee ilkeä tunne kehoon ja karvat nousevat pystyyn. Ei niin mukavaa..

Vierailija
95/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastan kovaa.

Vierailija
96/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanpa vaimon kehotuksesta..

korvistani puuttuu jotenkin rusto, ne saa siis kieputettua ihan rullalle! vaimokkeen mielipuuhaa ennen nukahtamista onkin rullailla korviani :D

ja pulssini sykkii ranteen sijasta kämmenen päällä! vaimo aina naureskeleekin että "äijä on mutantti!"

Vierailija
97/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoliksi aasialainen.

Minulla on laktoosi-intoleranssi.

En pysty juomaan alkoholia lähes ollenkaan koska multa puuttuu lähes kokonaan joku entsyymi joka hajottaa alkoholia tms. (alan punoittamaan, kuumottaa ja voin pahoin). Olen normaalia (keskimääräinen suomalainen nainen) lyhyempi.

Eivät nämä ole välttämättä muualla maailmassa epätavallisia ominaisuuksia mutta Suomessa kylläkin. Laktoosi-intoleranssi on kyllä vähän ärsyttävä juttu.

Vierailija
98/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuomalainen tukka parinkin parturin mielestä.

Vierailija
99/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 08:59"]Olen puoliksi aasialainen.

Minulla on laktoosi-intoleranssi.

En pysty juomaan alkoholia lähes ollenkaan koska multa puuttuu lähes kokonaan joku entsyymi joka hajottaa alkoholia tms. (alan punoittamaan, kuumottaa ja voin pahoin). Olen normaalia (keskimääräinen suomalainen nainen) lyhyempi.

Eivät nämä ole välttämättä muualla maailmassa epätavallisia ominaisuuksia mutta Suomessa kylläkin. Laktoosi-intoleranssi on kyllä vähän ärsyttävä juttu.

[/quote]

Olet puoliksi aasialainen ja noiden perusteella pidät itseäsi erikoisena? Varmaan 99% aasialaisista puuttuu tuo entsyymi ja on laktoosi-intoleranssi.

Vierailija
100/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaaleanharmaat silmät, jotka muuttuvat turkooseiksi itkiessäni. Tuhkanvaaleat hiukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi