Onko tämä salailua vai ei?
Sain tietää että miehen isä ei olekaan tämän biologinen isä. On aina sanonut tätä isäksi niin en ole tietty osannut epäilläkään mitään. Ihmettelen ja olen loukkaantunutkin siitä että mies ei ole kertonut mitään aiemmin, meillä on yhteinen lapsikin. Mies vaan sanoo että ei ole tullut mieleen kertoa ja kiistää että olisi salaillut asiaa. Ei hän ole tietenkään väittänytkään että isänsä olisi biologinen isä mutta tietenkin oletin niin olevan. Mitä te tekisitte?
Kommentit (48)
Ole hienovarainen.Asia voi olla kipeä ja siitä on vaiettu.Tai se voi olla asianosaisille juttu joka on ok ja siitä eivät koe tarvetta puhua.
Ei ole salailua, sillä mies joka ollut miehesi kasvattaja on enemmän isä, kuin biologinen isä.
AP 🖕👎
Miksi reagoit noin voimakkaasti? Miehesi kanssa sinä kai perhe-elämää elät etkä hänen isänsä?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä asia oikeastaan edes liittyy sinuun tai teidän suhteeseen?
Kyllähän se nyt liittyy varsinkin meidän lapsen kautta. Lapsellani onkin jonkun ihan vieraan ihmisen perimää josta en tiedä mitään. Mies vaan sanoo että mitä sillä nyt on väliä ja pitää minua kohtuuttomana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nyt liittyy varsinkin meidän lapsen kautta. Lapsellani onkin jonkun ihan vieraan ihmisen perimää josta en tiedä mitään. Mies vaan sanoo että mitä sillä nyt on väliä ja pitää minua kohtuuttomana.
Ap
Olisiko kannattnut vaatia vaikka geenitestejä perimästä ennen lasten hankintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaa tehdä lapset vaikka oman serkun kanssa niin ei varmasti pääse vieraita geenejä sekaan.
Olen katkaissut suhteeni osaan sisaruksista ja äitiini koska ovat narkkareita. En anna geeneille kovinkaan paljon tunne-arvoa.
Minäkö olenkin syyllinen että mies ei ole kertonut ihan hemmetin merkittävää asiaa? Ennen kuin ohimennen.
On se vähän outoa, kun teillä on yhteinen lapsikin ja tämä mies ei ole biologinen isovanhempi. Toisaalta, jos miehesi on pitänyt tätä miestä isänään eikä edes tunne biologista isäänsä niin hänelle luonnollista. Onko biologisesta isästä mitään tietoa? Miten asia tuli ilmi?
Vierailija kirjoitti:
On se vähän outoa, kun teillä on yhteinen lapsikin ja tämä mies ei ole biologinen isovanhempi. Toisaalta, jos miehesi on pitänyt tätä miestä isänään eikä edes tunne biologista isäänsä niin hänelle luonnollista. Onko biologisesta isästä mitään tietoa? Miten asia tuli ilmi?
No niinpä. Olen aina ajatellut vieläpä että lapsi on isänsä ja tämän isän näköinen, samanväriset silmät ja hiukset.
Sain tietää kun puhuttiin lapsuudesta ja mies sanoi että silloin kun hänen äitinsä tapasi hänen isänsä ja hän oli jo syntynyt silloin ja aloin ihmetellä miten se on mahdollista. Mies tietää biologisen isän nimen mutta tämä on kuollut jo kauan sitten.
Ap
Ei minunkaan mummo ollut biologinen mummo, mutta hyvin se hoiti mummon hommat. Oikea biologinen mummo kuoli jo äitini ollessa lapsi. En näe, että asialla siis olisi yhtään mitään väliä ja ap ylireagoi.
Mitä jos kasvaisit aikuiseksi ja ymmärtäisit että ihminen ei ole mikään biologisten vanhempiensa jatke, vaan ihminen ihan omana itsenään?
Kuka mahtanee olla AP lapsen isä, olisiko naapuri ukko?
Mielestäni sinä olet kohtuuton ja lapsellinen. Ei miehesi ole mitenkään voinut vaikuttaa perhekuvioonsa siellä lapsuudenperheessä. Ilmeisesti miehelle hänen isänsä on ainoa olemassa ollut isä, eikä hänellä ole ollut mitään syytä selittää sinulle mitään.
Ei hän ole mitään salannut. Sinä olet itse olettanut asian.
On salailua,koska teillä on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole mitään salannut. Sinä olet itse olettanut asian.
Olin kirjoittamassa ihan samaa. Miksi ihmeessä olet siis olettanut?
Eikö käynyt mielessäkään että perheitä on olemassa erilaisia?
No ei ole salailua. Sinä olet itse tehnyt vaan oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkö olenkin syyllinen että mies ei ole kertonut ihan hemmetin merkittävää asiaa? Ennen kuin ohimennen.
Ihmettelen kyllä saamiasi vähätteleviä vastauksia.