Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?

Vierailija
18.08.2014 |

Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D

Kommentit (512)

Vierailija
61/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan puhua Aku Ankka -äänellä :D

Vierailija
62/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:34"]

Eriväriset silmät.

[/quote]Mitkä värit? Ovatko olleet syntymästä asti eri väriset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:30"]Minulla on yksi ylimaarainen luu kummassakin jalassa.

[/quote]

Mullapa on ylimääräinen luu vain toisessa jalassa:)

Vierailija
64/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:24"]

Mulla kasvaa kaksi ylimääräistä kylkiluuta, ovat ihan alhaalla rangassa, eli perseessä. Eivät ole kuitenkaan täysimittaiset, eivätkä näy päällepäin. Ovat kiinni ylimääräisessä nikamassa, eli nikamiakin on yksi liikaa.

Lisäksi positiivisempi asia: pystyn saamaan orgasmin ajatuksen voimalla. En siis välttämättä tarvitse mitään kosketusta mihinkään. Pystyn myös aiheuttamaan orgasmin samalla metodilla kesken paskan seksin.

[/quote]

Tämä on nyt ot, mutta itse saan orgasmeja salilla (tai saisin, olen lopettanut niiden laitteiden käytön jossa se tulee väistämättä, koska en voi vaikuttaa siihen). Tämä tapahtuu erityisesti "takareisilaitteessa" (jalkojen koukistus mahallaan maaten), ja tulee jo parin toiston jälkeen, enkä tosiaan pysty pysäyttämään sitä. Ensimmäinen kerta tapahtui yllättäen, toisella kerralla halusin kokeilla että oliko se vain sen ensimmäisen kerran juttu (ei ollut), kolmannella kerralla ajattelin että pistän pienet painot ja lopetan ennen kuin se tulee (en ehtinyt), ja sen koommin en ole laitetta käyttänyt. Harmi, koska se on mielestäni niin hyvä takareisille. Enkä mä siellä laitteessa oo voihkinut, oon yrittänyt selvitä tilanteesta muiden huomaamatta. 

Vierailija
65/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn sisäistämään kaksi samanaikaisesti kuulemaani tekstiä ja toistamaan ne:D ja lukemaan kolmatta ja samalla kirjoittaa sitä katsomalla paperiin vain rivin vaihtuessa:D

Vierailija
66/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu synnynnäisesti kohtu ja toinen munasarja, osa paksusuolta sekä umpilisäke. Umpilisäkkeen puuttuminen huomattiin leikkauksessa, kun menin päivystykseen kovan alavatsakivun takia. Olikin sitten kysta. Kärsin lapsena paljon sietämättömistä vatsakivuista.

Vierailija
67/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:27"]Sappikiviä, vaikka kaikki tyypilliset riskitekijät puuttuivat. Olin tuolloin 20 v, langanlaiha ja kasvissyöjä. Monta kertaa kävin mahakipujen takia lääkärissä ja sain kuulla että "jos olisit 50 v ja lihava, epäilisin sappikiviä mutta eihän sinulla niitä voi olla" :D onneksi lopulta tutkittiin sekin vaihtoehto ja pääsin sappirakon poistoleikkaukseen.. Nykyään minulta siis puuttuu sappirakko, mikä on aika harvinaista ikäluokassani

[/quote]

Täällä kohtalotoveri, oletko minä? Olin luikku kasvissyöjä, minulta poistettiin sappirakko 19 vuotiaana :D

Vierailija
68/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn siirtämään hengittämäni ilman sieraimesta toiseen, siten että vasemmanpuoleisesta sieraimesta virtaava ilma siirtyy ulkokautta oikeaan sieraimeen.

Vierailija
69/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun polvet taipuu sisään päin + kävelen erilaisesti ei tarvi laittaa peukkuu alas muutenki mua siitä kiusataan

Vierailija
70/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:55"]Mulla on kasvaneet onnistuneesti kaikki viisaudenhampaat, ilmankos olen niin viksu ja filmaattinen.

Numeromuisti on melkoinen, muistan vieläkin 15 vuoden takaisia lankapuhelinnumeroita.

Vaistoan todella helposti ihmisten tunnetilat ja välillä tuntuu että ajatuksetkin. Osaan usein arvata ihmisen traumat. Kerran exäni kanssa tavatessamme meni noin 2 sek tajuta että hän on ihastunut toiseen (kova paikka mulle). Oikeastaan tiesin sen jostain jo ennenkuin hän tuli paikalle, varmaan tekstiviestien muuttuneesta sävystä. En mielelläni esim katso telkkaria tai lue joitain blogeja kun näen (tai luulen näkeväni) niiden machojen unelmien glamour-kulissien läpi, ihmisen rikkinäisyyteen ja siihen mitä he koittavat paikata, ja suorastaan keskenkasvuisuuteen.

[/quote]

Osaan myös tulkita ihmisiä todella syvällisesti. Osaan aavistaa ihmisten aikeita. Osaan aavistaa ihmisten menneisyyden. Aistin erittäin helposti ihmisten tunteet, vaikka olisi kyse oudostakin ihmisestä. Esim. Varovasti osaan kääntää keskustelun pois aiheesta jonka huomaan vaivaavan toista. Siis todella pieniä ja mitättömiäkin asioita. Mieleltään herkät ihmiset yleensä ovat parempia näissä. Itse en ole erityisen herkkä mutta jostain syystä välillä kuin avointa kirjaa. Joskus olen ollut myyntihommissa ja näistä ominaisuuksista on valtava hyöty. Siis ihan mieletön. Ko. myyntityö oli kuitenkin moraalini vastaista joten lopetin. Täytyis melkeen alkaa myyjäksi taas kun oma ala hiljenee koko ajan. Keksis vain mitä myis.

Vierailija
71/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä virhe: jostain syystä luen ihmistä kuin avointa kirjaa. Lisäksi vielä, tulen erittäin hyvin ihmisten kanssa toimeen. Siis kaikkien!

Vierailija
72/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on eriväriset silmät. Toinen ruskea ja toinen sininen. Lisäksi pystyn saamaan moninkertaisia orgasmeja

Vierailija
73/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on arkkupakastillinen Putin juustoa.

Vierailija
74/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:55"]Mulla on kasvaneet onnistuneesti kaikki viisaudenhampaat, ilmankos olen niin viksu ja filmaattinen.

Numeromuisti on melkoinen, muistan vieläkin 15 vuoden takaisia lankapuhelinnumeroita.

Vaistoan todella helposti ihmisten tunnetilat ja välillä tuntuu että ajatuksetkin. Osaan usein arvata ihmisen traumat. Kerran exäni kanssa tavatessamme meni noin 2 sek tajuta että hän on ihastunut toiseen (kova paikka mulle). Oikeastaan tiesin sen jostain jo ennenkuin hän tuli paikalle, varmaan tekstiviestien muuttuneesta sävystä. En mielelläni esim katso telkkaria tai lue joitain blogeja kun näen (tai luulen näkeväni) niiden machojen unelmien glamour-kulissien läpi, ihmisen rikkinäisyyteen ja siihen mitä he koittavat paikata, ja suorastaan keskenkasvuisuuteen.

[/quote]

Osaan myös tulkita ihmisiä todella syvällisesti. Osaan aavistaa ihmisten aikeita. Osaan aavistaa ihmisten menneisyyden. Aistin erittäin helposti ihmisten tunteet, vaikka olisi kyse oudostakin ihmisestä. Esim. Varovasti osaan kääntää keskustelun pois aiheesta jonka huomaan vaivaavan toista. Siis todella pieniä ja mitättömiäkin asioita. Mieleltään herkät ihmiset yleensä ovat parempia näissä. Itse en ole erityisen herkkä mutta jostain syystä välillä kuin avointa kirjaa. Joskus olen ollut myyntihommissa ja näistä ominaisuuksista on valtava hyöty. Siis ihan mieletön. Ko. myyntityö oli kuitenkin moraalini vastaista joten lopetin. Täytyis melkeen alkaa myyjäksi taas kun oma ala hiljenee koko ajan. Keksis vain mitä myis.

[/quote]

Musta tuntuu, että sä olet todella täynnä itseäsi.

Vierailija
75/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan blondi jolla tummanvihreät silm

ät ja k.kupin rinnat.

Vierailija
76/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 5 cm. Onko tämä Suomen ennätys?

Vierailija
77/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan hyvät ja "pahat" ihmiset ns. ensitapaamisella.

Vierailija
78/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"]Näen kirjaimet ja siis sanatkin väreinä

[/quote]

Täällä toinen synestikko.

[/quote]

Ja täällä!

Lisäks mulla on tosi vaalee ja pisamainen iho mutta tosi tummanruskee tukka ja tummanruskeet silmät.

Vierailija
79/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuberkuloosin BCG-rokotteesta, yksi kylkiluu vähemmän, meni luihin. Onneksi nämä rokotukset on lopetettu.

Vierailija
80/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on todella möreä ääni :D tiedä sitten onko se erikoista , en ainakaan aiemmin ole moiseen törmännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi