Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?

Vierailija
18.08.2014 |

Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D

Kommentit (512)

Vierailija
41/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"]Näen kirjaimet ja siis sanatkin väreinä

[/quote]

Täällä toinen synestikko.

Vierailija
42/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen halutessani lucid-unia. Tämä taito on kylläkin tullut tiettyjen unilääkkeiden ja puhtaan harjoittelun ansiosta, eli en ole montaa vuotta tähän kyennyt.

Mulla on pettämätön pokka ja pystyn siksi kertomaan vaikka päättömiä valheita ihmisille uskottavasti. Joskus olen tahattomasti manipuloinut ihmisiä tämän takia. En kuitenkaan ole tunteeton sosiopaatti, koska olen myös äärimmäisen empaattinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä munsalan kansalllispuvun

Vierailija
44/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni olivat jo syntymästä menosuuntaan

Vierailija
45/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitiligo.

Vierailija
46/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kohtua

Vierailija
47/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa röyhtäistä

Vierailija
48/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen neljä rintarauhasta ja nänniä. Nännit ovat tallella mutta rauhaset leikattiin pois:) olen tavannut tähän mennessä yhden jolla sama

Vierailija
49/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:16"]

En tiedä näiden ominaisuuksien prosentuaalisia osuuksia, mutta olen selvästi naisten enemmistöä pitempi (180 cm) ja minulla on ruskeat silmät.

[/quote]

Yläasteella n. 20 vuotta sitten terkkari sano, että olen pidempi kuin 98,2 % suomalaisnaisista. Olen 177 cm. Veikkaan, että nykyään taulukko on samaa luokkaa tuon sinun pituutesi kanssa kun ikäluokat on pidentyneet. Eli ei kovin moni nainen tosiaan ole noin pitkä.

Vierailija
50/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:12"]

Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D

[/quote]

Minulla on 1 viisuri puhkeamatta (loput poistettu) eikä hammaslekun mukaan koskaan puhkeakaan. Ja testin mukaan absoluuttinen värinäkö, joka suht harvinainen. 

Vierailija
51/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:10"]Minulla oli ennen neljä rintarauhasta ja nänniä. Nännit ovat tallella mutta rauhaset leikattiin pois:) olen tavannut tähän mennessä yhden jolla sama

[/quote]

Siis ylimääräiset leikattiin*:D

Vierailija
52/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:55"]

Mulla on kasvaneet onnistuneesti kaikki viisaudenhampaat, ilmankos olen niin viksu ja filmaattinen.

[/quote]

Viisaudenhampaat eivat vanhojen uskomusten mukaan tee ihmista viisaaksi. Ihmisen jarki ja viisaus kasvaa siihen saakka, kunnes viisaudenhampaat puhkeavat. Sen jalkeen alykkyys ei enaa kasva.

Fiksuimpia ovat tietysti ne henkilot joilla ei ole ollenkaan viisaudenhampaita. He viisastuvat enemman ja enemman koko elamansa ajan.

Vierailija
53/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa kaksi ylimääräistä kylkiluuta, ovat ihan alhaalla rangassa, eli perseessä. Eivät ole kuitenkaan täysimittaiset, eivätkä näy päällepäin. Ovat kiinni ylimääräisessä nikamassa, eli nikamiakin on yksi liikaa.

Lisäksi positiivisempi asia: pystyn saamaan orgasmin ajatuksen voimalla. En siis välttämättä tarvitse mitään kosketusta mihinkään. Pystyn myös aiheuttamaan orgasmin samalla metodilla kesken paskan seksin.

Vierailija
54/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikiviä, vaikka kaikki tyypilliset riskitekijät puuttuivat. Olin tuolloin 20 v, langanlaiha ja kasvissyöjä. Monta kertaa kävin mahakipujen takia lääkärissä ja sain kuulla että "jos olisit 50 v ja lihava, epäilisin sappikiviä mutta eihän sinulla niitä voi olla" :D onneksi lopulta tutkittiin sekin vaihtoehto ja pääsin sappirakon poistoleikkaukseen.. Nykyään minulta siis puuttuu sappirakko, mikä on aika harvinaista ikäluokassani

Vierailija
55/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostani punaiset kiharat hiukset sekä vihreät silmät. En ole tosin mikään järin kaunis vaikka yksittäisistä piirteistäni pidänkin :D

Vierailija
56/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintosta miten niin moni on keskivertoa älykkäämpi... varmaan vähän sama ilmiö kuin siinä että suurin osa kuskeista kokee olevansa keskivertoa parempia kuskeja vaikka se on tilastollisesti mahdotonta.

Mulla tietyt äänet aiheuttaa oudon kutittavan tunteen alahampaiden juurissa.

Vierailija
57/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:24"]Mulla kasvaa kaksi ylimääräistä kylkiluuta, ovat ihan alhaalla rangassa, eli perseessä. Eivät ole kuitenkaan täysimittaiset, eivätkä näy päällepäin. Ovat kiinni ylimääräisessä nikamassa, eli nikamiakin on yksi liikaa.

Lisäksi positiivisempi asia: pystyn saamaan orgasmin ajatuksen voimalla. En siis välttämättä tarvitse mitään kosketusta mihinkään. Pystyn myös aiheuttamaan orgasmin samalla metodilla kesken paskan seksin.

[/quote]

Mäki haluun ton jälkimmäisen kyvyn!

Vierailija
58/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmäni on AB. En tosin tiedä onko se + vai -, AB- on vain noin prosentilla suomalaisista, AB+ vähän yleisempi. Minulla on myös tosi hyvä muisti, tosin en aina pysty vaikuttamaan siihen, mitä muistan ja mitä en (muistan esim. satojen laulujen sanoja täydellisesti ulkoa alusta loppuun vaikken kuulisi niitä vuosiin, mutta saatan unohtaa arkipäiväisiä asioita joka päivä). Minulla on myös erittäin hyvä sävelkorva, ei kuitenkaan ihan absoluuttinen. Esim. jos nään puhelimesta/mp3-soittimesta mikä kappale seuraavaksi on tulossa, osaan laulaa sen alkusävelen ennen kuin kappale alkaa soida... Melko turhia taitoja siis :D Olen myös hyvin pisamainen, ei mitenkään erityisen harvinaista, mutta harvinaista esim. omiin tuttaviini verrattuna.

Vierailija
59/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuni on J:n muotoinen. Siksi moni mies, jolla vähänkään isompi, ei pysty yhdynnässä panemaan kulliaan ihan pohjaan asti, koska silloin käy kipeää. (Ja mulla on hauskaa, kun voin sanoa miehille, että "sulla on vaan niin iso" - kukaan ei ole pahastunut.) :D

Vierailija
60/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriväriset silmät.