Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?
Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D
Kommentit (512)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:12"]
Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D
[/quote]
Juuri tällaista naista olen metsästänyt!! ;)
Minulla on aikuisten r, l ja s-viat. Saan kielestä ulos vain kärjen. Liian tiukat kieli jänteet, joita ei 80- luvulla tajuttu leikata. .
Tykkään ottaa peppuun...en ole homo.
Mies, 32v
Mulla on oranssit pillukarvat. Siis luonnonoranssit, eivät sellaiset pellehermannimaiset ;) Hiukseni ovat silti maantienharmaat.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 23:10"]
Osaan tärisyttää silmiäni, aivastelen kun ulkona on kirkasta (jotkut hermopäätteet lähellä toisiaan, luin joskus netistä sillä isälläni on sama :D) sekä osaan heiluttaa korviani. Muita aivastelijoita? En ole kuullut muista :(
[/quote]
minuakin alkaa aivastuttaa, kun ulkona on aurinkoista ja etenkin sillon kuin aurinko paistaa silmiin sopivassa kulmassa.
Jos olen ihastunut johonkin ihmiseen, pystyn "lakkauttamaan" tunteeni hetkessä, mikäli kyseessä oleva henkilö esim. pettää tai antaa aihetta epäillä, ettei suhteesta todella tule mitään. Pidän tätä outona, sillä olen kuitenkin aika herkkä ja ennen nykyistä suhdettani (naimisissa, lapsia) olin myös todella sitoutumiskammoinen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:28"]Minulla on huippunenä. Pystyn tunnistamaan ihmisiä pelkän hajun perusteella, tiedän joskus jos joku tietty henkilö on käynyt paikalla vähän aikaa sitten. Haistan myös esim. jos jollakin on kuukautiset ja pystyn erottamaan ulosteen hajusta, mitä ihmiset ovat syöneet.
En siis mitenkään kiertele haistelemassa yleisiä vessoja :D mutta erotan esim. ulkona viemärin hajusta veden, pesuaineet, puun lehdet, sulaneen ruuan ja lääkeaineiden hajun, joten viemäri ei mielestäni haise vain paskalle.
[/quote]
Mielenkiinnosta - kai käytät tätä ominaisuutta hyväksi esim työelämässä? Oot joissain tuotekehitys tms hommissa?
Naama täys pisamia :( näen ehkä kerran vuodessa toisen ihmisen kenellä pisamia.
luen ja kirjoitan tavallista nopeammin, olen vasenkätinen