Millainen nainen jää miehettä?
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.
Kommentit (751)
[/quote]
Millainen on tylsä luonne? Kuulostaa kamalalta, miten joku voi edes tunnustaa olevansa tylsä luonne? :/ Olen mäkin aika tylsä tyyppi loppupeleissä (tylsä tavis työ, ei mitään kovin mielenkiintoisia harrastuksia jne..), mutta kyllä multa joskus joku hyvä vitsikin irtoaa ja se taisi olla yksi syy miksi oma mieheni ihastui minuun.
Mielestäni ennemmin ilman miestä jää ne jotka on tosi vaikeita luonteeltaan, kenties jopa luonnevikaisia. Epätasapainoiset ja päihdehakuiset tyypit.. Ja toinen ryhmä on tietysti nämä ketkä etsivät täydellistä miestä, eivätkä tyydy vähempään. Niiden puolesta harmittaa vielä enemmän (jos ovat mukavia tyyppejä itse), koska heillä voisi olla kaikki edellytykset hyvään parisuhteeseen, vaan kun ei kukaan kelpaa, niin ei.
[/quote]
No siis... Tykkään lukea ja lenkkeillä koiran kanssa, olen perusakateeminen, ei mitään jänniä harrastuksia, enkä ole mitenkään räiskyvä persoona ja olen ujokin. Uuden ihmisen kanssa on ihan hirveän vaikea keksiä mitään hauskaa sanottavaa, tuttujen kanssa on helpompaa. Tappavan tylsä tapaus, omastakin mielestäni. :)
Minun kaveripiirissäni juuri niillä vaikeilla ihmisillä on eniten kysyntää ja me yksinjääneet olemme juuri ne tylsät tapaukset. Tosin saattaa johtua siitä, että tuntemani vaikeat naiset on kyllä nättejäkin.
Huonolla itsetunnolla ja vaatimattomalla ulkonäöllä varustettu.
Mua alko ahdistaa, kun yksi mies jankkasi treffeillä, että mitä teet vapaa-aikana. Kun vastasin, että lenkkeilen tai sitten vaan ihan perus-kotihengailua, niin tämä vaan jatkoi: "No mitä sinä teet silloin kun et lenkkeile tai oleskele??"
Ahdisti, kun olisi pitänyt olla ilmeisesti tosi hienot ja erikoiset harrastukset. Tuo on osasyy, miksi lopetin sen deittailun lyhyeen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:49"]
Joko rumia tai sitten tylsiä. Tai molempia. Minä ainakin uskon yksinjäämiseeni olevan syynä rumahkot kasvot ja tylsä ja ujo luonne. Ei siihen muuta tarvita. Olen edelleen 35-vuotiaana täysin kokematon, en ole koskaan edes ollut treffeillä ja tiedän olevani yksin lopun elämääni.
[/quote]
käy jollain meikkaajalla ja katso tulosta... syy voi olla
ettet osaa meikata. Lisäksi kannattaa hymyillä' miehille
vaikka suurin osa sitten katsoisi kummeksuen...
Luonteenpiirteillesi et luultavasti voi mitään, mutta
suurin osa miehistä on vastaavia joten voit jutella
maidosta tms. hedän kanssaan ;) tsemppiä :)
[/quote]
Siskoni meikkaa ihmisiä työkseen, joten olen aika hyvä meikkaamaan itsekin. Mutta ei meikillä sentään ihmeitä tehdä. Joka tapauksessa nyt on jo ihan liian myöhäistä.
[/quote]
Joo myöhästä on. Enää 50 vuotta elinaikaa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:14"]
Mua alko ahdistaa, kun yksi mies jankkasi treffeillä, että mitä teet vapaa-aikana. Kun vastasin, että lenkkeilen tai sitten vaan ihan perus-kotihengailua, niin tämä vaan jatkoi: "No mitä sinä teet silloin kun et lenkkeile tai oleskele??"
Ahdisti, kun olisi pitänyt olla ilmeisesti tosi hienot ja erikoiset harrastukset. Tuo on osasyy, miksi lopetin sen deittailun lyhyeen.
[/quote]
Tämä tuli siis mieleen tuosta, kun puhuttiin tylsästä luonteesta. Mulla oli koko treffien jälkeen pitkään sellainen olo, etten ole lainkaan kiinnostava ihminen. Koko tunnelma koko treffien ajan oli vaivaantunut ja kamala.
Ärsyttää tuo, että joku sanoo itseään tylsäksi, ryhtiä! Suurin osa ihmisistä on "tylsiä", harvalla on seikkailullinen vaiherikas elämä takanaan, tai säihkyviä ideoita ja analyysejä asiaan kuin asiaan. Luulenpa, että valtaosa ihmisistä (ja etenkin MIEHET) arvostavat jutustelua arkipäivän asioista, maanläheisyys on hyvä juttu. Mutta jotenkin kamalan surullista nähdä sinut/teidät noin tappiomielialalla, sillä ei nyt saa yhtään mitään tai ketään ainakaan. Ikinä ei ole liian myöhäistä tavata jotakuta mukavaa ihmistä, potentiaalista kumppania. Pitää lopettaa turha arastelu, kyllä ne muutkin ihmiset tuntevat itsensä välillä ujoksi ja epävarmaksi. Kun vähän uskaltautuu ottamaan kontaktia muihin, olla avoimin ja positiivisin mielin, niin voi yllättyä millaista vastakaikua saakaan.
Ja kannattaa oikeasti hyödyntää nettiä, vaikka ensin ihan kepein mielin ilman suuria odotuksia - tutustua ihmisiin chateissa ja keskustelupalstoilla (ei AV:lla ehkä, heh).
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:50"]
No minä olen aina ollut sellainen etteivät miehet kiinnostu ja lähesty. Varmaankin olen sitten niin ruma.
[/quote]
Pakko lisätä, että mun mahdollisia tylsyyksiä ja muita luonteenpiirteitä ei juuri kukaan ole päässyt edes havaitsemaan, koska eivät ole lähestyneet. Onhan tuota vuosikymmenien aikana tullut ravintoloissa käytyä, mutta ei sielläkään ole tulleet juttelemaan kuin ne kymmeniä vuosia vanhemmat kännikalat jotka eivät enää pystyssä pysy - toisinaan nekin ovat katseensa tarkennettuaan jatkaneet matkaansa.
Itse jos olen mennyt juttelemaan, tai baaritiskillä heittänyt ihan vain ajankulukseni jollekin jotain, ovat vastaamatta kääntyneet pois tai häipyneet.
Meikata osaan, tosin hirveästi en meikkaa enää, ja olen ollut turhankin hoikka. Eli ehkä se tissittömyys onkin ollut yksi syy ;)
Mulle ei edes naiset juttele ravintolassa, kun yritän saada seuraa edes jostakusta. Katsovat vain pahasti, jos menen kysymään saisiko pöytään istua.
Onhan mulla toki ollut pidempiäkin suhteita, mutta lähinnä ihmetyttää ettei mua elämäni aikana ole kukaan yksin liikkuessanikaan lähestynyt, vaan kaikki suhteet ovat oikeastaan omasta aloitteestani, ja niitä rumimpia mahdollisia ja muutenkin huonoja miehiä, eli mulla on se rima ollut todella matalalla, mutta kun ei niitä parempia ole koskaan tullut vastaan.
Olen siis katsellut henkistä ja fyysistä väkivaltaakin aivan liian pitkään, ennen kuin olen saanut tarpeekseni.
Nyt olen siinä tilanteessa, etten enää luota miehiin, enkä aio enää etsiä yhtään, ja totisesti olen turvassa siinä mielessä ettei mua kukaan lähesty.
Usein olen miettinyt, että mikähän mussa tosiaan on, kun silloin nuorenakin yritin juosta lähes jokaisen kaksilahkeisen perässä, enkä päässyt edes neitsyydestäni eroon kuin 17-vuotiaana. Joskus oli lähellä, vaatteetkin riisuttu, mutta pakittivat siinä vaiheessa viimeistään.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:04"]
Joko rumia tai sitten tylsiä. Tai molempia. Minä ainakin uskon yksinjäämiseeni olevan syynä rumahkot kasvot ja tylsä ja ujo luonne. Ei siihen muuta tarvita. Olen edelleen 35-vuotiaana täysin kokematon, en ole koskaan edes ollut treffeillä ja tiedän olevani yksin lopun elämääni.
[/quote]
[/quote]
Siskoni meikkaa ihmisiä työkseen, joten olen aika hyvä meikkaamaan itsekin. Mutta ei meikillä sentään ihmeitä tehdä. Joka tapauksessa nyt on jo ihan liian myöhäistä.
[/quote]
Joo myöhästä on. Enää 50 vuotta elinaikaa.
[/quote]
Tarkoitin sitä, että äärimmäisen harva mies on ylipäätään kiinnostunut ikäisistäni naisista ja kun en kelvannut nuorenakaan, en aivan varmasti kelpaa "vanhana". Jos nainen ei ole saanut miestä täyttäessään 30, on todennäköisempää voittaa 7 oikein lotossa kuin pariutua.
kaikki naiset saa miehen jos vaan tekee tarpeeksi uhrauksia
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:19"]
Ärsyttää tuo, että joku sanoo itseään tylsäksi, ryhtiä! Suurin osa ihmisistä on "tylsiä", harvalla on seikkailullinen vaiherikas elämä takanaan, tai säihkyviä ideoita ja analyysejä asiaan kuin asiaan. Luulenpa, että valtaosa ihmisistä (ja etenkin MIEHET) arvostavat jutustelua arkipäivän asioista, maanläheisyys on hyvä juttu. Mutta jotenkin kamalan surullista nähdä sinut/teidät noin tappiomielialalla, sillä ei nyt saa yhtään mitään tai ketään ainakaan. Ikinä ei ole liian myöhäistä tavata jotakuta mukavaa ihmistä, potentiaalista kumppania. Pitää lopettaa turha arastelu, kyllä ne muutkin ihmiset tuntevat itsensä välillä ujoksi ja epävarmaksi. Kun vähän uskaltautuu ottamaan kontaktia muihin, olla avoimin ja positiivisin mielin, niin voi yllättyä millaista vastakaikua saakaan.
Ja kannattaa oikeasti hyödyntää nettiä, vaikka ensin ihan kepein mielin ilman suuria odotuksia - tutustua ihmisiin chateissa ja keskustelupalstoilla (ei AV:lla ehkä, heh).
[/quote]
Vai niin. No, kai se johtuu sitten vain rumuudesta. Lopputulos on joka tapauksessa sama.
Minulla ei kuitenkaan ole koskaan ollut vaikeuksia ystävystyä ihmisten kanssa, ujoudestani huolimatta, joten vika ei ole siinä.
Jenni Dahlman on nyt jäämiehettä
Liian ujo, tai ällöttävä ripustautuja.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:24"]
kaikki naiset saa miehen jos vaan tekee tarpeeksi uhrauksia
[/quote]
Niin, jos kelpuuttaa jonkun kymmeniä vuosia vanhemman juopon, työttömän luuserin, onnettoman peräkylän sovinistimiehen tai läskin nössykän. Mut en minäkään ihan ketä tahansa halua. Ennemmin olen yksin.
Mulla on monenlaisia sinkkuystäviä, suurin osa keskivertoa kauniimpia ja urallaan menestyneempiä, esim seuraavat tyypit:
Sanna: todella kaunis ja seksikäs, kaikki päät kääntyvät katsomaan kun hän astuu huoneeseen, hauska, kiva, menestynyt urallaan mutta viime vuosina liian kiireinen parisuhteelle, ottajia olisi mutta hänelle ei kelpaa kuka tahansa.
Jaana:. Pitkä hoikka, tyylikäs, muotialalla (=tapaa siksi lähinän vain naisia ja homomiehia) haikailee eksänsä perään.
Taina. Kurvikas, eksoottisen seksikäs, hauskaa seuraa mutta aika epätasapainoinen ripustautuja, miehet ihastuvat mutta seurustelu ei ikinä kestä yli puolta vuotta
Virpi. Sievä, sporttinen, omillaan toimeen tuleva, ujo ja hiljainen mutta tosi kiva ja lämmin tyyppi kun tutustuu paremmin.
Saara, Pieni ja pyoreä ihan tavallisen näkoinen,todella menestynyt urallaan ja erittäin varakas, tapoihinsa piintynyt, romantikko joka odottaa prinssiä valkealla ratsullaan eikä ikinä tekisi itse aloitetta
Liisa. Pieni, siro, kaunis kuin koru, sporttinen ja rakastaa autoja, Paljon miehiä ystävina ja moni heistä haluaisi varmaan jotain enemman, mutta saanut niin pahasti siipeensä parisuhteessa ettei päästä ketään lähelleen romanttisessa mielessä.
Minkänäköinen oikein mahdat olla? Vaikea uskoa että joku olisi niin ruma että ihmiset juoksee sitä karkuun.. Ja jos suhteita kuitenkin on ollut? Ettet vaan vähän liioittelisi??
Ikävä kuulla että olet joutunut sietämään väkivaltaa, etkä sen takia luota enää miehiin. Mutta pakko sanoa etten mäkään päässyt neitsyydestäni "eroon" kun vasta 19v, vaikka olin tosi nätti nuorempana. Itse pelkäsin miehiä, ja olin vähän vaikeasti lähestyttävä tapaus silloin. Ja baareissa kävin myös paljon ja tosi harvoin kukaan mies lähestyi muuten kun kaatokännissä. Omaan aviomieheeni tutustuin netissä.
Minä olen mielestäni ihan tavallinen ja elänyt ihan tavallisen elämän. Sitä lukuunottamatta, ettei kukaan ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Minua loukkaa nämä teidän oletuksenne, että kaikki yksinjääneet olisi jotain mielenterveysongelmaisia friikkejä. Minusta minä olisin ihan hyvä kumppani, mutta kun ei kukaan kiinnostu, niin ei sille voi mitään. En minä voi pakottaa ketään seurustelemaan kanssani.
Minä olin nuorena ylipainoinen, joten kukaan ei huolinut. Ja sitten kun laihduin, iho jäi sen verran löysäksi, etten enää voi aloittaa mitään, vaikka joku pintapuolisesti kiinnostuisikin, tietämättä sitä, mitä vaatteiden alta löytyy. En tosin edes tiedä kiinnostuisiko, kun työ ja harrastukset ovat naisvaltaisia, enkä käy missään baareissa tai vastaavassa, joten ei ole kokemusta.
Kuvankaunis, ja älykäs. Ja miksi ei miestä? Itsekeskeinen ja kranttu. Viileä nainen, johon ihastuvat sitoutumiskammoiset miehet.
Mä oon miettinyt tätä omalla kohdallani. Olen jo 38 ja miehetön vastoin tahtoani. Olen hoikka, ihan ok näköinen joskaan en mikään superkaunis, aika rauhallinen ja tasapainoinen, on hyvä ammatti ja työ. Mutta ei minusta ole koskaan kukaan ollut kiinnostunut, vaikka olen erittäin miesvaltaisella alallakin joten luulisi että edes töissä joskus olisi joku kiinnostunut. Baareista en ole koskaan pitänyt. Ujo en ole, päinvastoin, aika räväkkä ja suorasanainen, ehkä siksi pelottava.
mutta toisin kuin tuo yksi ketjun pessimisti, minä en ole vieläkän luopunut toivosta vaikka olen häntä vanhempi. Uskon ertä kyllä tuolla jossain on joku minuakin varten ja voisihan yhden lapsenkin vielä hankkia jos nyt muutaman vuoden sisällä mies löytyisi.
[/quote]
[/quote]