Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
101/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkulaivassa on just hyvä esimerkki naisesta, Sara, joka ei saa koskaan miestä :D

Kuinka tyhmä pitää olla että latelee tuollaisia ehtoja miehelle ! 

No ehkä se on vaan hyvä syy että saa olla yksin laadukkaine latino geeneineen

Vierailija
102/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tunne ketään miehettä jäänyttä naista, paitsi siskoni ja hän on lesbo.

Vierailija
104/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava kysymys. Omassa tuttavapiirissä oli tuossa vaiheessa (25-35v) ainakin yksi sairaalloisen ylipainoinen, liekö se ollut syy miehetömyyteen...

Vierailija
105/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:44"]

Sulkeutuneita, kummallisia ja rumia :/ Ja tuohon tokaankin voisivat itse vaikuttaa, jos yhtään viitsisivät meikata nätisti, pukeutua kivasti ja laittaa hiuksiaan (jotka voisi muuten kasvattaa kananpersettä pidemmiksi).

[/quote]

Siis kolmanteen eikä tokaan...

Vierailija
106/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit liian tiukat (siis mahdottomat) miehille. Ja ihastuu sitten juuri niihin miehiin joita ei voi saada/joita ei kiinnosta. Eli jumittuminen jonkinlaiseen teini-ikäisen kaukoihastushaaveiluun. 

Vierailija
107/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsor jotka etsii sitä Mr täydellistä.

Vierailija
108/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:41"]

Ujoja.

[/quote]

Ujoja, vai hiljaisia, vai omissa oloissaan viihtyviä? Vai jotain näiden yhdistelmää?

Nämä ovat nimittäin mielestäni erillisiä piirteitä. Ujo ihminen voi esimerkiksi oikeasti viihtyä ihmisten seurassa ja haluta olla muiden kanssa, mutta on vain ujo toteuttamaan sitä.

ap.

Vierailija
109/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko rumia tai sitten tylsiä. Tai molempia. Minä ainakin uskon yksinjäämiseeni olevan syynä rumahkot kasvot ja tylsä ja ujo luonne. Ei siihen muuta tarvita. Olen edelleen 35-vuotiaana täysin kokematon, en ole koskaan edes ollut treffeillä ja tiedän olevani yksin lopun elämääni. 

Vierailija
110/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen aina ollut sellainen etteivät miehet kiinnostu ja lähesty. Varmaankin olen sitten niin ruma.

Vierailija
111/751 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 13:24"]

Minä olen aina ajatellut, että jos tapaan jonkun, joka pitää minusta ja josta minä pidän, niin sitten alan seurustelemaan. Niin ei ole käynyt. En koe tarvetta etsimällä etsiä suhdetta, tulee jos on tullakseen.

[/quote] Eikö sinulla ole läheisyyden tarvetta, hellyydentarvetta, seksuaalisia tarpeita? Etkö tarvitse rakkautta? Etkö ole koskaan halunnut perhettä ja lapsia? En sano, että tuossa kirjoittamassasi olisi mitään vikaa, kyllähän noin saa elää, mutta mille sinä elät? Minulle rakkaus, parisuhde ja lapsi on kuitenkin se elämän suola.

Vierailija
112/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, jotka eivät itse uskalla tehdä aloitetta tai ilmaista kiinnostustaan. Mun yksi kaveri on kaunis kuin missi, pitkä, hoikka ja upeat kasvot, täydellinen paketti. On vaan niin kamalan ujo, ettei uskalla mennä baarissa ollessamme iskemään ketään. Suomalaiset miehetkin on niin ujoja, etteivät uskalla lähestyä ja luulen, että kynnys on miehillä korkea mennä juttelemaan kauniille naiselle, joka ei anna minkäänlaista signaalia, että voisi itse olla kiinnostunut. 

Sääli.

Vierailija
113/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämäni tapaus on nirso ja ulkomuodoltaan tuhti. Antaa itsestään etäisen ja ylimielisen kuvan uusille ihmisille. Miehen saatuaan parin kk:n jälkeen alkaa kehittää kriisejä, huomauttelee pikkuasioista, esimekiksi sukat voi olla hyvässä miehessä yhtäkkiä ihan kynnyskysymys. Eroaa kun ahdistaa ja hetken päästä itkee yksinäisyyttää, sitten koko homma uusiksi.

Vierailija
114/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, vähän positiivisuutta peliin! Vaikka ei olisikaan mikään kaunotar, niin hymyllä ja asenteella on merkitystä. Oletteko jutelleet miesten kanssa chateissa, kannattaa! Siellä voi harjoitella sosiaalisia taitoja anonyymisti, ja oikesti se kumppanikin voi löytyä. 

Vierailija
115/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:49"]

Joko rumia tai sitten tylsiä. Tai molempia. Minä ainakin uskon yksinjäämiseeni olevan syynä rumahkot kasvot ja tylsä ja ujo luonne. Ei siihen muuta tarvita. Olen edelleen 35-vuotiaana täysin kokematon, en ole koskaan edes ollut treffeillä ja tiedän olevani yksin lopun elämääni. 

[/quote]

käy jollain meikkaajalla ja katso tulosta... syy voi olla

ettet osaa meikata. Lisäksi kannattaa hymyillä' miehille

vaikka suurin osa sitten katsoisi kummeksuen...

Luonteenpiirteillesi et luultavasti voi mitään, mutta

suurin osa miehistä on vastaavia joten voit jutella 

maidosta tms. hedän kanssaan ;) tsemppiä :)

Vierailija
116/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän vaan yhden, on kyllä vanhempi. On tosi kiva ja kiltti, ehkä vähän jotenkin "jälkeenjäänyt". Asuu äitinsä kanssa edelleen vaikka on 55 v.

Ei ollut ikinä meikannut, ei käynyt kampaajalla, ei ostanut nättejä vaatteita.

Oli työllistämistöissä mun työpaikalla. Mä tilasin hänelle kampaajalta ajan, kun pyysi ja

leikkautti pitkät hiuksensa, värjäyttikin ne.

Opetettiin häntä myös meikkaamaan. Oli tosi kiva nainen, me tykättiin hänestä.

Oli vaan ihan sairaalloisen ujo, eikä edes halunnut eli uskaltanut tavata ketään miehiä. Mun työkaveri olisi vienyt hänet ihan lavatansseihin, muttei suostunut tulemaan sinnekään.

Vierailija
117/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juuri tuo vaikuttaa, että jos ei ole tyytyväinen itsekseen vaan epätoivoisesti haluaa miehen (ja mitä vanhemmasta naisesta kyse, sitä epätoivoisemmin myös siittäjän lapsilleen) niin kyllähän kaksilahkeiset kiertävät kaukaa. Kiinnostavin kun on nainen, jonka elämä ei riipu miehestä. Ja tuohon ei juuri edes ulkomuoto vaikuta, vaan olemus ja elämänasenne.

Vierailija
118/751 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 14:42"]

Minulla on näköjään sielunsisko täällä. Pelkkä ajatuskin seksistä miehen kanssa kauhistuttaa, koska miehet on niin kamalan vaativia. Olen harrastanut seksiä kerran, hyvin nuorena ja sen päätteeksi mies haukkui sekä taitoni, että ulkonäköni niin maanrakoon ja vielä kertoi kaikille kavereilleen, jotka kertoi kaikille kavereilleen ja kohta kaikki tiesi. Muutin aika pian kauas pois kotipaikkakunnaltani, mutta jos joku yrittää lähestyä, muistan tuon nöyryytyksen ja tiedän, etten ole riittävän hyvä mihinkään sellaiseen. Netti on minullakin vahvistanut tuota mielikuvaa, koska miehet ovat niin kauhean vaativia naisen suhteen, sellaisetkin, jotka ei itse ole mitenkään erikoisia. Minä en myöskään usko, että olisi kysymys jostain seksihullujen kirjoittelusta, se vaan on tosiasia, että miehelle kaksi asiaa on naisessa tärkeitä, ulkonäkö ja sänkytaidot. Jos ne eivät ole todella hyviä, on turha haaveilla parisuhteesta. 

Minusta yksinjääneet naiset eivät ole nirsoja, vaan miehet ovat nirsoja. Sen seurauksena iso osa naisista jää yksin. 

[/quote]

Olen pahoillani siitä että sinulle on jäänyt noin ikävä kuva miesten vaatimuksista. Sanoisin että sinulle on jäänyt jonkinasteinen trauma tuosta nuoruuden epäkypsästä ääliöstä. Ehkä 0,1% miehistä on tuollaisia.

Itse naisena olen ollut sängyssä 16 miehen kanssa, eikä kukaan koskaan ole haukkunut vartaloani tai taitojani sängyssä. Yksikään heistä ei ole vaatinut erikoisia temppuja, perusseksi on riittänyt. Ja rehellisesti sanottuna moni mies ensi kertaa "pukille päästyään" tuskin ehtii viittä työntöä tehdä kun jo laukeaa. Varsinkin jos on joutunut odottelemaan jonkin aikaa sitä ensimmäistä kertaa. =)

Nykyisen miehen kanssa (12 vuotta yhdessä) ollaan yhdessä opeteltu millaisesta toinen tykkää. Kun kaikki ei tykkää kaikesta. Nykyinen mies tykkää kun rajusti runkkaan kädelläni häntä mutta aikaisempi poikakaveri tykkäsi että se tehdään hitaasti ja hellästi. Tärkeintä seksissä on se että tykkää tai rakastaa toista, haluaa tuottaa tälle nautintoa ja siinä samalla saa itsekin nautintoa. Ja kuuntelun taito. Kun puoliso sanoo että pitää tällaisestä kosketuksesta, tekee sitten niin. Yleensä se on ihan tavallista hieromista ja koskettelua eikä mitään seksikeinun varassa katosta roikkumista.

Oletko koskaan miettinyt keskusteluapua ongelmaasi? Mielestäni sinun olisi hyvä käydä läpi tuota nuoruuden kokemusta.

Vierailija
119/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:49"]

[/quote]

Millainen on tylsä luonne? Kuulostaa kamalalta, miten joku voi edes tunnustaa olevansa tylsä luonne? :/ Olen mäkin aika tylsä tyyppi loppupeleissä (tylsä tavis työ, ei mitään kovin mielenkiintoisia harrastuksia jne..), mutta kyllä multa joskus joku hyvä vitsikin irtoaa ja se taisi olla yksi syy miksi oma mieheni ihastui minuun.

Mielestäni ennemmin ilman miestä jää ne jotka on tosi vaikeita luonteeltaan, kenties jopa luonnevikaisia. Epätasapainoiset ja päihdehakuiset tyypit.. Ja toinen ryhmä on tietysti nämä ketkä etsivät täydellistä miestä, eivätkä tyydy vähempään. Niiden puolesta harmittaa vielä enemmän (jos ovat mukavia tyyppejä itse), koska heillä voisi olla kaikki edellytykset hyvään parisuhteeseen, vaan kun ei kukaan kelpaa, niin ei.

Vierailija
120/751 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 14:42"]

Minulla on näköjään sielunsisko täällä. Pelkkä ajatuskin seksistä miehen kanssa kauhistuttaa, koska miehet on niin kamalan vaativia. Olen harrastanut seksiä kerran, hyvin nuorena ja sen päätteeksi mies haukkui sekä taitoni, että ulkonäköni niin maanrakoon ja vielä kertoi kaikille kavereilleen, jotka kertoi kaikille kavereilleen ja kohta kaikki tiesi. Muutin aika pian kauas pois kotipaikkakunnaltani, mutta jos joku yrittää lähestyä, muistan tuon nöyryytyksen ja tiedän, etten ole riittävän hyvä mihinkään sellaiseen. Netti on minullakin vahvistanut tuota mielikuvaa, koska miehet ovat niin kauhean vaativia naisen suhteen, sellaisetkin, jotka ei itse ole mitenkään erikoisia. Minä en myöskään usko, että olisi kysymys jostain seksihullujen kirjoittelusta, se vaan on tosiasia, että miehelle kaksi asiaa on naisessa tärkeitä, ulkonäkö ja sänkytaidot. Jos ne eivät ole todella hyviä, on turha haaveilla parisuhteesta. 

Minusta yksinjääneet naiset eivät ole nirsoja, vaan miehet ovat nirsoja. Sen seurauksena iso osa naisista jää yksin. 

[/quote]

Olen pahoillani siitä että sinulle on jäänyt noin ikävä kuva miesten vaatimuksista. Sanoisin että sinulle on jäänyt jonkinasteinen trauma tuosta nuoruuden epäkypsästä ääliöstä. Ehkä 0,1% miehistä on tuollaisia.

Itse naisena olen ollut sängyssä 16 miehen kanssa, eikä kukaan koskaan ole haukkunut vartaloani tai taitojani sängyssä. Yksikään heistä ei ole vaatinut erikoisia temppuja, perusseksi on riittänyt. Ja rehellisesti sanottuna moni mies ensi kertaa "pukille päästyään" tuskin ehtii viittä työntöä tehdä kun jo laukeaa. Varsinkin jos on joutunut odottelemaan jonkin aikaa sitä ensimmäistä kertaa. =)

Nykyisen miehen kanssa (12 vuotta yhdessä) ollaan yhdessä opeteltu millaisesta toinen tykkää. Kun kaikki ei tykkää kaikesta. Nykyinen mies tykkää kun rajusti runkkaan kädelläni häntä mutta aikaisempi poikakaveri tykkäsi että se tehdään hitaasti ja hellästi. Tärkeintä seksissä on se että tykkää tai rakastaa toista, haluaa tuottaa tälle nautintoa ja siinä samalla saa itsekin nautintoa. Ja kuuntelun taito. Kun puoliso sanoo että pitää tällaisestä kosketuksesta, tekee sitten niin. Yleensä se on ihan tavallista hieromista ja koskettelua eikä mitään seksikeinun varassa katosta roikkumista.

Oletko koskaan miettinyt keskusteluapua ongelmaasi? Mielestäni sinun olisi hyvä käydä läpi tuota nuoruuden kokemusta.

[/quote]

Lisäisin vielä tekstiini että et kai sinä kuvittele että me muut naiset jotenkin täydellisiä sänkykumppaneita oltais? Että osattais ja suostuttais kaikkiin temppuihin. Ei todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan