Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
141/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tyypit ei se voi olla pelkästään ulkonäöstä kiinni!! Jostain löysästä nahasta, oikeesti? Veikkaan että tässä asenne on paaaljon suurempi ongelma...

Vierailija
142/751 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavallinen kaunis nainen, josta ei kukaan koskaan kiinnostu. Uskoisin, että olen liian tavallisen harmaa, eikä minussa ole mitään erityistä, mikä voisi joltakin mieheltä viedä jalat alta. Olen myös tosi pinnallinen. En harrasta syvällistä pohdiskelua, enkä kyseenalaista mitään. Kanssani saa aikaan keskusteluja vain tosi pinnallisista ja tavanomaisista aiheista, kuten siitä, millainen sää tänään on tai eilen oli.
En uskalla olla mitään mieltä mistään, koska yleistietoni on niin heikko, että on hankala perustella asiat millään faktatiedolla.

Jos joku mies tosiaankin haluaa kauniin naisen, jonka kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin perunoiden keittämisestä, niin saa tulla hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan, mutta minun on vaan vaikea uskoa ettei joku löydä miestä jos itsessä ei ole suurempia vikoja (mielenterveysongelmat, sairaalloinen ylipaino tms) tai että on tosi kranttu. Mutta ehkä se vaan on vanhempana sitten huomattavasti vaikeampaa.. Itse kun olen pariutunut jo reilusti alle 30v, ja silloin olisi ollut jopa mistä valita. Ja olen tosi tavallinen (=tylsä), jopa hieman ujonpuoleinen tyyppi. Enkä ole mikään mallikaan...

Vierailija
144/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 00:02"]

Anteeks nyt vaan, mutta minun on vaan vaikea uskoa ettei joku löydä miestä jos itsessä ei ole suurempia vikoja (mielenterveysongelmat, sairaalloinen ylipaino tms) tai että on tosi kranttu. Mutta ehkä se vaan on vanhempana sitten huomattavasti vaikeampaa.. Itse kun olen pariutunut jo reilusti alle 30v, ja silloin olisi ollut jopa mistä valita. Ja olen tosi tavallinen (=tylsä), jopa hieman ujonpuoleinen tyyppi. Enkä ole mikään mallikaan...

[/quote]

Enkä varsinkaan mikään älykkö! Ehkä syy miksi miehet ovat jopa juosseet perässäni on vaan se että olen aina kaikesta huolimatta pitänyt itseäni ihan ok tyyppinä.

Vierailija
145/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoset jätkämäiset

rumat ja lihavat, pahallehaisevat, jotka ei ajele mitään karvoja, hampaat kellertää, iho huono

feministipaskanjauhajat vihervasurit, heidi hautalan näköset kammotukset

isoääniset justiinat

huonosti, miesmäisesti pukeutuvat tyyliin lenkkarit, gollege, farkut, tukka leikattu miesmäisesti, ei meikkiä, hirveät silmälasit, pienet ja paksut linssit,

eivät huolehdi millään tavalla itsestään.

mun kamu haaveilee miehistä, yleensä paremmannäkösistä kuin itse on ja tekis mieli sanoa, että kato peiliin ja tarkenna kriteerit uudestaan.

Vierailija
146/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin 2 tällästä kaveria (siis iksinkkuja vaikkeivät haluaisi). uskon että syyt ovat:

-toinen on jonkun 30kg ylipainoinen ja kasvotkaan ei perinteisen kauniit millään mittapuulla
-toinen on todella iso (siis joku 170kg?) ja ehkä aika kranttu miesten suhteen ja todella hallitseva luonne, siis kaikissa suhteissaan ja työssään, äänekäs ym ym pelottaa varmasti suurinta osaa miehistä romanttisessa mielessä

molemmilla on yleisesti ottaen ihana luonne ja seurallisia ja fiksuja, ok duuni jne.

Vierailija
147/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 00:02"]

[/quote]

No, minulla ei ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia, enkä ole ylipainoinen, ja vaikeaa minua on krantuksikaan sanoa, kun ei kukaan ole koskaan lähestynyt, joten en ole koskaan antanut pakkeja kenellekään. Joten vaikka se olisi sinusta kuinka vaikea uskoa, niin niin se nyt vain on. 

Vierailija
148/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:54"]

Mä oon miettinyt tätä omalla kohdallani. Olen jo 38 ja miehetön vastoin tahtoani. Olen hoikka, ihan ok näköinen joskaan en mikään superkaunis, aika rauhallinen ja tasapainoinen, on hyvä ammatti ja työ. Mutta ei minusta ole koskaan kukaan ollut kiinnostunut, vaikka olen erittäin miesvaltaisella alallakin joten luulisi että edes töissä joskus olisi joku kiinnostunut. Baareista en ole koskaan pitänyt. Ujo en ole, päinvastoin, aika räväkkä ja suorasanainen, ehkä siksi pelottava.

mutta toisin kuin tuo yksi ketjun pessimisti, minä en ole vieläkän luopunut toivosta vaikka olen häntä vanhempi. Uskon ertä kyllä tuolla jossain on joku minuakin varten ja voisihan yhden lapsenkin vielä hankkia jos nyt muutaman vuoden sisällä mies löytyisi.

[/quote]

Eikö ole aika epärealistista uskoa, että jos ei 19 vuotta täysi-ikäisyyden jälkeenkään ole ketään löytynyt, joku voisi vielä löytyä? Miksi se olisi kestänyt noin kauan, jos se olisi mahdollista? 

Vierailija
149/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:54"]

Hei tyypit ei se voi olla pelkästään ulkonäöstä kiinni!! Jostain löysästä nahasta, oikeesti? Veikkaan että tässä asenne on paaaljon suurempi ongelma...

[/quote]

Seurustelisitko sinä ihmisen kanssa, jonka iho on pari numeroa liian suuri? Kukaan mies ei ainakaan seurustelisi. 

Vierailija
150/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joilla on kissoja jää yksin.

Naiset jotka vaatii suhteen alussa isoja sitoumuksia.

Naiset jolla on ylipainoa

Viinaanmenevät naiset.

Tyhmät naiset.

Vierailija
151/751 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 00:11"]

Naiset joilla on kissoja jää yksin.

Naiset jotka vaatii suhteen alussa isoja sitoumuksia.

Naiset jolla on ylipainoa

Viinaanmenevät naiset.

Tyhmät naiset.

[/quote]

Viimeisen tilalle kylläkin älykkäät naiset, se on ihan tutkittu juttu. Tyhmä nainen saa aina seuraa. 

Ja miehilläkin on kissoja.

Et taida olla kovin älykäs, vai mitä?

Vierailija
152/751 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 19:30"]

Erittäin kaunis ja erittäin ujo nainen voi olla aika paha yhdistelmä miesten lähestymisten suhteen siinä mielessä, että kynnys kauniin naisen lähestymiseen on korkeampi kuin tavallisen näköisen, eikä vähiten sen vuoksi, että kauniilla naisilla on usein vähän koppava maine. Ujous tulkitaan usein väärin välinpitämättömyydeksi, koska ujo ei ota kontaktia ja saattaa olla jopa suunpielet alaspäin ujouden vuoksi. Kauniin ja ujon naisen tapauksessa miehet vilkaisevat naisen suuntaan ja tulkitsevat eleet siten, että "ei halua minun lähestyvän, ei ole yhtään kiinnostunut". Kukapa pakkeja lähtisi varta vasten hakemaan naiselta.

[/quote]

Mun isosisko kuuluu tuohon kategoriaan. Hän on aivan käsittämättömän kaunis mitä olen ikäni kadehtinut. Näyttää aika paljon Monica Belluccilta. Mutta hän on edelleen 38-vuotiaana sinkku vaikka olisi aina halunnut miehen, käsittääkseni juuri tuosta syystä, että on paitsi erittäin kaunis, myös hyvin ujo, mikä tulkitaan ylimielisyydeksi ja torjuvuudeksi. Hänellä on vielä tapana pukeutua ja meikata aika näyttävästi, ja taitaa olla harvassa miehet tai naisetkaan, jotka näkee sen ulkokuoren alta ujoutta ja epävarmuutta. Tyypillisiä virhetulkintoja ovat juuri tuollaiset että jos hän hermostuneisuuttaan katselee jalkoihinsa kun toinen tulee juttelemaan, että ahaa, prinsessaa ei kiinnosta meikäläinen, tai jos hän ujona on vähän jännittynyt ja vaivautunut kun mies tulee juttelemaan ja vaikka näplää hiuksiaan, toinen tulkitsee, että ahaa, kaunotarta kyllästyttää kun tavis tulee tylsiä juttelemaan...

Vierailija
153/751 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi suuri miinus on yleinen helppous ja siitä johtuvat eksien ja yhdenillan-eksien pitkät listat. Ei noiden kanssa kukaan itseään kunnioittava mies mitään pesää rakenna, sori vaan.

Vierailija
154/751 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko rumia tai sitten tylsiä. Tai molempia. Minä ainakin uskon yksinjäämiseeni olevan syynä rumahkot kasvot ja tylsä ja ujo luonne. Ei siihen muuta tarvita. Olen edelleen 35-vuotiaana täysin kokematon, en ole koskaan edes ollut treffeillä ja tiedän olevani yksin lopun elämääni. 

Mene nyt hyvä ihminen treffipalstalle, etsi kaltaisesi ja tehkää lapsia:) elämä muuttuu iloksi usko pois. Näin kävi 35v kaverilleni ja nyt 40v kahden lapsen äiti.

Vierailija
155/751 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeastaan usko parisuhteisiin. Haluaisin kyllä parisuhteen, mutta yksiavioisen, enkä tunne yhtään miestä, joka olisi uskollinen. Isäni on tuhonnut useamman suhteen pettämällä, veljeni pettävät kumppaneitaan, samoin serkkuni, työkaverini... En ihan oikeasti tunne yhtä ainoaa miestä, joka ei pettäisi. Se saa koko parisuhdeidyllin tuntumaan valheelta, pelkältä illuusiolta. 

Se on kummallista, koska pahimmilla pettäjillä on aina nainen, joka on täysin vakuuttunut, että hänen miehensä on uskollinen. Ehkä se on jonkinlainen defenssireaktio ja syvälle sisimmässään hekin tietävät totuuden. Minä en pystyisi uskomaan, että kukaan mies voisi olla uskollinen, joten ei suhde toimisi. 

Vierailija
156/751 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 21:53"]

penikseni on pieni (vain 13 senttiä erektiossa).

[/quote]

Mä olen saanut pienempääkin ja se oli aivan hyvä pano.

Vierailija
157/751 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on yli 30-veellä 1% mahdollisuus pariutumiseen? Nyt on kyllä pakko vaatia lähdemateriaalia...

Vierailija
158/751 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 21:34"]

Minä en oikeastaan usko parisuhteisiin. Haluaisin kyllä parisuhteen, mutta yksiavioisen, enkä tunne yhtään miestä, joka olisi uskollinen. Isäni on tuhonnut useamman suhteen pettämällä, veljeni pettävät kumppaneitaan, samoin serkkuni, työkaverini... En ihan oikeasti tunne yhtä ainoaa miestä, joka ei pettäisi. Se saa koko parisuhdeidyllin tuntumaan valheelta, pelkältä illuusiolta. 

Se on kummallista, koska pahimmilla pettäjillä on aina nainen, joka on täysin vakuuttunut, että hänen miehensä on uskollinen. Ehkä se on jonkinlainen defenssireaktio ja syvälle sisimmässään hekin tietävät totuuden. Minä en pystyisi uskomaan, että kukaan mies voisi olla uskollinen, joten ei suhde toimisi. 

[/quote]

Ratkaisu on helppo: etsi muita kuin paskoja miehiä.

Ihan oikeasti, lähesty niitä hiljaisempia ja älyllisempiä. Niitä, joita tapaa kirjastossa, ei niitä, jotka tulevat puhumaan sinulta pikkuhousuja pois päältä baarissa.

Vierailija
159/751 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään optimismia uhkuvana ihmisenä (eivätkä ole muutkaan:-) mutta nyt kyllä täytyy sanoa, että monet ketjun kirjoitukset ovat ihan eri maailmasta kuin minä. Yksi uskoo, että vain nainen voi oikeasti rakastaa, toinen on vakuuttunut, että kaikki miehet pettävät, ja ilmeisesti monikin pelkää riittämättömyyttä seksin saralla. Jos nyt olette ihan tosissanne, niin eipä ihme että olette yksin. Hiukan kyllä epäilen, että täällä on huuliveikkoja liikenteessä....

Minua on tiettävästi rakastanut "oikeasti" 2-4 miestä määrittelytavasta riippuen. Ei se ole vaatinut ihmeellistä ulkonäköä eikä ihmeellistä seksiä. Kukaan ei tiettävästi ole pettänyt.

Vierailija
160/751 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 08:56"]

En ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään optimismia uhkuvana ihmisenä (eivätkä ole muutkaan:-) mutta nyt kyllä täytyy sanoa, että monet ketjun kirjoitukset ovat ihan eri maailmasta kuin minä. Yksi uskoo, että vain nainen voi oikeasti rakastaa, toinen on vakuuttunut, että kaikki miehet pettävät, ja ilmeisesti monikin pelkää riittämättömyyttä seksin saralla. Jos nyt olette ihan tosissanne, niin eipä ihme että olette yksin. Hiukan kyllä epäilen, että täällä on huuliveikkoja liikenteessä....

Minua on tiettävästi rakastanut "oikeasti" 2-4 miestä määrittelytavasta riippuen. Ei se ole vaatinut ihmeellistä ulkonäköä eikä ihmeellistä seksiä. Kukaan ei tiettävästi ole pettänyt.

[/quote]

Mistä tiedät, että he ovat rakastaneet sinua? Ja 80 prosenttia pettäjistä ei jää koskaan kiinni, joten se, ettet tiedä siitä, ei vielä kerro mitään. Jos olet seurustellut neljän miehen kanssa, on oikeastaan tilastollisesti mahdotonta, ettei yksikään olisi pettänyt sinua, olettaen tietysti, että suhde kesti pidempään kuin pari kuukautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi