Millainen nainen jää miehettä?
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.
Kommentit (751)
Ei se ulkonäöstä ole kiinni. Eräs sukulaistyttöni oli nuorena aivan erityisen kaunis. Pitkä, hoikka klassisen kauniit kasvot jne. Miehet katselivat ja joskus tulivat juttelemaan, mutta suurin osa ei uskaltanut. Itse sain kuulla usein, että toi on tosi kaunis toi sun kaveri. Joo, kiva. Luultavasti huomattavan kauniidenkin on vaikea löytää seuraa, jos ovat ujoja, koska miehet eivät uskalla lähestyä. Löysi miehen vasta noin nelikymppisenä työpaikalta. Parhaiten miesseuraa saavat pikkusievät ja vain vähän massasta poikkeavat yksilöt, jotka ovat sosiaalisia ja vähän tyrkkyjä, mutta ei kuitenkaan liian huoramaisia. Eri asia sitten on, että kestääkö suhteet, mutta parhaiten seuraa saavat ne. Tämä on huomattu, kun on oltu isossa naisporukoissa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen kaunis nainen, josta ei kukaan koskaan kiinnostu. Uskoisin, että olen liian tavallisen harmaa, eikä minussa ole mitään erityistä, mikä voisi joltakin mieheltä viedä jalat alta. Olen myös tosi pinnallinen. En harrasta syvällistä pohdiskelua, enkä kyseenalaista mitään. Kanssani saa aikaan keskusteluja vain tosi pinnallisista ja tavanomaisista aiheista, kuten siitä, millainen sää tänään on tai eilen oli. En uskalla olla mitään mieltä mistään, koska yleistietoni on niin heikko, että on hankala perustella asiat millään faktatiedolla.
Jos joku mies tosiaankin haluaa kauniin naisen, jonka kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin perunoiden keittämisestä, niin saa tulla hakemaan.
Tämä oli hauska. Huumorintajua ainakin on.
Sellainen, joka ei huoli itseään paljon matalammin koulutettua, roskaruokaa syövää, tupakoivaa ja väkivaltaista miestä.
Monilla sinkkunaisilla on vääristynyt kuva omasta ns. tasostaan. Pelkkä korkeakoulututkinto ei tee naisesta haluttavaa tai edes erityisen fiksua. Ja naiset haluavat tunnetusti omaa statustaan korkeammalla olevan miehen, joten professoreita ja aivokirurgi-ylilääkäreitä ei vaan riitä jokaiselle sinkkunaiselle. Lämmin luonne, viehättävyys yms ovat tärkeämpiä kuin tutkintojen lukumäärä tai ÄO. Fiksu voi olla vaikkei olisi sataa tutkintoa. Olen koulutettu nainen itsekin ja huomannut tämän sinkkukavereita seuratessani. Omalla miehelläni on tutkinto, joten en ole mitenkään katkera, mutta tämän huomion olen tehnyt. Jos itse lähtisin nyt etsimään uutta miestä, niin en todellakaan keski-ikäisenä katsoisi ensimmäisenä tutkintoa tai titteleitä vaan sitä ihmistä itseään. On paljon fiksuja miehiä, joilta puuttuu esim. se korkeakoulututkinto, mutta ovat monella tavalla lahjakkaita, käteviä käsistään, hyvä tulotaso ja ihania ihmisiä jne. Ongelma on se, että naiset ajattelevat kuin pikkutytöt eivätkä uskalla heittäytyä.
Tunnen naisia, jotka ovat etsineet miestä paljonkin ja edelleen etsivät, mutta ovat jääneet miehettä (ainakin toistaiseksi; kyseessä on yli 30-vuotiaat naiset), ja heillä syy on ollut, etteivät he ole rakastuneet niihin miehiin, jotka ovat olleet rakastuneet heihin. Käänteisesti ilmaistuna: ne miehet, joihin he ovat rakastuneet, eivät ole rakastuneet heihin.
Osa ihmisistä rakastuu keskimääräistä harvemmin ja "vaikeammin", ja siten potentiaalisten puolisoiden joukko on pienempi (ja pariutuminen epätodennäköisempää).
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kaunis, niin pitäisi olla edes nöyrä ja mukautuvainen luonne. Siihen tulokseen olen tullut, kun vierestä on viety rumempiakin rummakoita.
Nöyrä ei saa kumppania. Pomottajan voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen nainen. (seurakunnissa on naisia enemmän kuin miehiä) Moni todella kaunis, fiksu ja mukava uskovainen nainen elää koko elämänsä yksin, ilman seksikokemuksia myös moni, jos on lapsesta asti ollut uskossa.
Jotenkin epäilen. Todella kaunis, fiksu ja mukava nainen ei jää ilman seuraa ellei aina torju miehiä.
uskovainen ja fiksu on paradoksi, sori. Sitä paitsi mistä lähtien miehet ovat halunneet fiksuja naisia? Mitä tyhmempi nainen, sitä enemmän ottajia. Tyhmä nainen saa miehen luulemaan itseään älykkääksi. Tyhmän esittäminen miehelle on naisen vanhin temppu. Huumorintajuisen kirjoihin ei nainen pääse olemalla hauska, vaan teeskentelemällä että hänestä mies on hauska. Suurin osa miehistä on niin omahyväisiä, että räikeinkin imartelu menee läpi.
Ei ole vaikeeta, jos miehen haluaa, niin taatusti löytyy.
Kuka haluaisi miehen, joka haluaa (tai edes huolii) tyhmän naisen?
It's raining men kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen aina ollut sellainen etteivät miehet kiinnostu ja lähesty. Varmaankin olen sitten niin ruma.
Höpsistä - kampaajalla käynti, meikkiä peliin, naisellista vaatetta, leikkisää mieltä, tuikkivia silmiä ja bling-blingiä, niin miehet käy kuumana - mutta älä roiku miehissä, vaan ole "saavuttamaton" ;-)
Eli ehdotat, että nainen teeskentelee koko loppuelämänsä olevansa jotain mitä ei ole? Kuinka hyväksi parisuhde silloin mielestäsi muodostuu?
(en ole tuo, jolle vastasit)
Vierailija kirjoitti:
Monilla sinkkunaisilla on vääristynyt kuva omasta ns. tasostaan. Pelkkä korkeakoulututkinto ei tee naisesta haluttavaa tai edes erityisen fiksua. Ja naiset haluavat tunnetusti omaa statustaan korkeammalla olevan miehen, joten professoreita ja aivokirurgi-ylilääkäreitä ei vaan riitä jokaiselle sinkkunaiselle. Lämmin luonne, viehättävyys yms ovat tärkeämpiä kuin tutkintojen lukumäärä tai ÄO. Fiksu voi olla vaikkei olisi sataa tutkintoa. Olen koulutettu nainen itsekin ja huomannut tämän sinkkukavereita seuratessani. Omalla miehelläni on tutkinto, joten en ole mitenkään katkera, mutta tämän huomion olen tehnyt. Jos itse lähtisin nyt etsimään uutta miestä, niin en todellakaan keski-ikäisenä katsoisi ensimmäisenä tutkintoa tai titteleitä vaan sitä ihmistä itseään. On paljon fiksuja miehiä, joilta puuttuu esim. se korkeakoulututkinto, mutta ovat monella tavalla lahjakkaita, käteviä käsistään, hyvä tulotaso ja ihania ihmisiä jne. Ongelma on se, että naiset ajattelevat kuin pikkutytöt eivätkä uskalla heittäytyä.
No ei kukaan kaipaa mitään työnarkkaria, jolla on kolme tutkintoa. Ei sellaisesta ole iloa, sehän on naimisissa työnsä kanssa. Sellainen mies haluaa kodinhoitajan, edustusvaimon tai pelkän sängynlämmittäjän.
Ketä nykynaista moiset roolit kiinnostaa?
99% ihmisten "henkisistä tarpeista" on statuksen pönkittämistä, joten tottakai pitää olla sellainen kumppani, joka saa tuntemaan itsensä "tärkeäksi". Ei ne julkkikset/rikkaat/suositut turhaan saa sitä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäöstä ole kiinni. Eräs sukulaistyttöni oli nuorena aivan erityisen kaunis. Pitkä, hoikka klassisen kauniit kasvot jne. Miehet katselivat ja joskus tulivat juttelemaan, mutta suurin osa ei uskaltanut. Itse sain kuulla usein, että toi on tosi kaunis toi sun kaveri. Joo, kiva. Luultavasti huomattavan kauniidenkin on vaikea löytää seuraa, jos ovat ujoja, koska miehet eivät uskalla lähestyä. Löysi miehen vasta noin nelikymppisenä työpaikalta. Parhaiten miesseuraa saavat pikkusievät ja vain vähän massasta poikkeavat yksilöt, jotka ovat sosiaalisia ja vähän tyrkkyjä, mutta ei kuitenkaan liian huoramaisia. Eri asia sitten on, että kestääkö suhteet, mutta parhaiten seuraa saavat ne. Tämä on huomattu, kun on oltu isossa naisporukoissa liikkeellä.
Ei kai se kuitenkaan naisen vika ole jos näyttää vain sievältä eikä klassiselta kaunottarelta?
Jos oma luonne on vielä puhelias niin kaiketi sitä silloin puhelee.
Sievähkön naisen ongelma on usein se, että oletetaan, että siellä päässä ei ole ajatuksia.
Minä lisäisi siis listaan sen, että jos ihmisen todellinen luonne ja ulkonäkö ovat jotenkin ristiriitaiset se voi tuoda liikaa vääränlaisia kosijoita.
Ulkonäön vuoksi ihmisiä laitetaan johonkin lokeroon, että on sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaikkein ilmeisintä syytä ei vielä ole mainittu: nainen ei pidä miehistä, ei luota miehiin, pelkää tai vierastaa heitä.
Syy löytyy lapsuudesta: jos elämän ensimmäiset miehet (isä, ukki, veli, setä, eno, opettaja) on tuottaneet pahan pettymyksen, nainen ei kaipaa miestä.
Tai jos lapsuudessa on elänyt naisten ympäröimänä, ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut miehistä, he vain vaikuttavat vierailta.Tällainen nainen saa kuulla olevansa ylpeä, nirso, hymytön, liian ujo, epäsosiaalinen ja vaikka mitä.
Vastaava peräkammarin aikamiespoika sen sijaan on säälittävä, sosiaalisesti nolo pillua saamaton semi-mies. Ei mikään tosi mies.
Vastaavasti naisilla vika tosiaan on miehissä jos nainen ei ole "kelpuuttanut" miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen nainen. (seurakunnissa on naisia enemmän kuin miehiä) Moni todella kaunis, fiksu ja mukava uskovainen nainen elää koko elämänsä yksin, ilman seksikokemuksia myös moni, jos on lapsesta asti ollut uskossa.
Jotenkin epäilen. Todella kaunis, fiksu ja mukava nainen ei jää ilman seuraa ellei aina torju miehiä.
uskovainen ja fiksu on paradoksi, sori. Sitä paitsi mistä lähtien miehet ovat halunneet fiksuja naisia? Mitä tyhmempi nainen, sitä enemmän ottajia. Tyhmä nainen saa miehen luulemaan itseään älykkääksi. Tyhmän esittäminen miehelle on naisen vanhin temppu. Huumorintajuisen kirjoihin ei nainen pääse olemalla hauska, vaan teeskentelemällä että hänestä mies on hauska. Suurin osa miehistä on niin omahyväisiä, että räikeinkin imartelu menee läpi.
Ei ole vaikeeta, jos miehen haluaa, niin taatusti löytyy.
Ihan kuin olisit vastannut väärään kommenttiin. Jos uskovainen nainen haluaa uskovaisen miehen (eikä ketä hyvänsä, jota voi imarrella), niin voi hyvinkin olla vaikeaa löytää.
Enkä nyt puhu itsestäni, sillä en ole uskovainen.
Väitän , että kyse on useimmiten ujoudesta tai naisen epävarmuudesta. Nainen antaa signaaleja, ettei mies uskalla tehdä jatkoaloitteita. Tämän takia moni kaunis ja fiksukin nainen on yksin. Tottakai miehet lähestyvät ns. helpommin saalistettavissa olevia naisia, jotka antavat positiivisia signaaleja. Mt-ongelmat ovat myös piirre, joka karkottaa miehet. Parisuhdetta ei kannata hakea, jos ei oma pää ole jotenkin kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Yksikään nainen ei jauha tuota aivokirurgi-lääkäri-astronautti-NHL-pelaaja -tuubaa. Eikä tasoja tai statusta.
Kerro, mitä katsotaan, kun katsotaan ihmistä itseään.
Itse olen lähemmäs 35-vuotta, paljon liikkuva ja treenaava, nätti ja fiksu nainen. Timmi kroppa ja pitkät hiukset sekä aika tavallinen työ lasten ja nuorten parissa. Miehiä aina riittää, mutta enksäni jälkeen en vaan ole löytänyt sitä hyvää. Totta se on, että 30 jälkeen hyvät miehet ovat aika pitkälti varattu:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki naiset saa miehen jos vaan tekee tarpeeksi uhrauksia
Niinkuin mitä?!
Esim. lakkaa unelmoimasta pankkiirilääkäristä.
Kumma idea, että pitäisi luopua unelmistaan "saadakseen" miehen.
Ei tulisi mieleenkään.
Ja kun mies unelmoi, että naisensa olisi erittäin seksuaalinen, mutta vain suhteessa ja miehelleen sekä hyvä yhdistelmä äitiä ja panovaimoa sekä höpsökkyyttä ja hyvää palkkaa, on se liikaa vaadittu ja siksi miehen oma vika kun on yksin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Yksikään nainen ei jauha tuota aivokirurgi-lääkäri-astronautti-NHL-pelaaja -tuubaa. Eikä tasoja tai statusta.
Kerro, mitä katsotaan, kun katsotaan ihmistä itseään.
Lassukat ja muut palstamiehet paljastuvat aina näistä viesteistä höpöttämällä tasoista sun muusta epäolennaisesta johon naiset eivät usko.
No ihan sama mitä aattelet, nainen kuitenkin olen. Ja itse ainakin nuorena karsin pois heti sellaiset, jotka olivat mielestäni liian alhaisesti koulutettuja yms. Keski-ikäisenä sitä ajattelee ehkä toisin. Jos on 20 v ollut uraohjuksen kanssa naimisissa yms ongelmia ollut, niin parisuhteessa alkaa merkata muut asiat. Jos nyt eroan tai lähden sinkkumarkkinoille, niin kyllä jostain harrastuksesta tai muualta voisin hyvin löytää mukavan miehen, jolla olisi matalampi koulutustaso. Mutta tehkää omat virheenne, se on oma asianne. Jokainenhan valitsee kumppaninsa ihan miten haluaa ja millä kriteereillä haluaa. Tai on yksin.
Olet kuin minä, tosin sillä erotuksella, että olen aina tullut miesten kanssa hyvin toimeen ja minulla on paljon miehiä kavereina. Ongelma on kuitenkin sekä äidin että isän harrastama ulkonäköni arvostelu, joka jätti niin pahat arvet, etten edes uskaltanut yrittää parisuhdetta. Pidin itseäni ihan totaalisen rumana ja epäseksikkäänä, vaikka olen ihan normaalin näköinen. Miesten kommentit tulkitsin valehteluna tai vonkaamisena. Ulkonäön arvostelu ei toki ollut kaikki kotoa saatu painolasti, vaan esimerkiksi torjutuksi tulemisen kokemukset ja turvaton kiintymyssuhde myös vaikeuttivat osaltaan parisuhteeseen hakeutumista.
Nyt olen 26-vuotias ja ongelmia on koitettu kovasti työstää. Mukava kuulla, että sinä löysit lopulta hyvän kumppanin, toivottavasti näin kävisi itsellenikin.