Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö koneinsinöörien koulutusohjelmaan lisätä uimakoulu?

Vierailija
30.07.2025 |

Mielestäni voisi olla varsin perusteltua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin uutiseen tämä nyt liittyy?

Vierailija
2/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit hukkuu uimarannoilla, kun eivät osaa uida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja että katsovat vähän lastensakin perään ettei tule syytettä heitteillejätöstä. 

Vierailija
4/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin bussikuski mitään uimakoulua tarvitsee? 

Vierailija
5/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja että katsovat vähän lastensakin perään ettei tule syytettä heitteillejätöstä. 

Tosi hyvin katsoo lastensa perään: Lähettää ne toiselle puolelle maapalloa. 

Vierailija
6/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikki 4 eli koneinsinööri, uimakoulu, somali ja bussikuski liittyvät tähän juttuun ?

Vierailija
7/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, et se on käyty mut todistus katosi välimereen...

Vierailija
8/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikki 4 eli koneinsinööri, uimakoulu, somali ja bussikuski liittyvät tähän juttuun ?

No koneinsinööristä tulee taksikuski tai bussikuski. Uimakoulu ei liity eikä somali, joka hukkui. 

Vierailija
9/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, et se on käyty mut todistus katosi välimereen...

🤣

Vierailija
10/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koneinsinööri (kone- ja tuotantotekmiikka, erikoistunut kunnossapitoon) ja muistelen että olin uimakoulussa kahtenakin kesänä lapsena. En ole hyvä uimari mutta jaksan kyllä 200 metriä hallissa pysähtymättä. Bussia en osaa ajaa. 

Vierailija
11/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koneinsinööri (kone- ja tuotantotekmiikka, erikoistunut kunnossapitoon) ja muistelen että olin uimakoulussa kahtenakin kesänä lapsena. En ole hyvä uimari mutta jaksan kyllä 200 metriä hallissa pysähtymättä. Bussia en osaa ajaa. 

En ole koneinsinööri. Luonnonvesissä osasin uida, mutta inhosin kaikkia uimahalleja. Yläasteella lintsasin kaikki uintitunnit. Kylpylöistä tykkäsin, koska niissä oli kylmävesialtaat. Varsinkin talvella oli kiva mennä Oulun Eedenin merialtaaseen ulos. 

Vierailija
12/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko palstan tietokone-insinööri? Erikoistunut Windows PC. Kyselee akkojen pc:stä. 

Vierailija
13/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei kaikki jonnet varmaan edes muista, mutta koko vitsihän perustuu aikoinaan Lieksan sosiaalijohtaja Soile Syrjäläisen toteamukseen:

Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjänen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa.

Vierailija
14/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneinsinööri ja somali liittyvät toisiinsa siten että männävuosina joku vihreä nainen sanoi että laittomia maahanmuuttajia kannattaa päästää Suomeen koska heidän joukossaan on mm. korkeasti koulutettuja insinöörejä joiden paperit ovat jääneet Afrikkaan. He alkavat muka nettoveronmaksajiksi heti kun saavat paperit. 

Vierailija
15/15 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneinsinööri ja somali liittyvät toisiinsa siten että männävuosina joku vihreä nainen sanoi että laittomia maahanmuuttajia kannattaa päästää Suomeen koska heidän joukossaan on mm. korkeasti koulutettuja insinöörejä joiden paperit ovat jääneet Afrikkaan. He alkavat muka nettoveronmaksajiksi heti kun saavat paperit. 

Muistan. Tuo oli niin loistava.