Millainen nainen jää miehettä?
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.
Kommentit (751)
Ihana pääkaupunkiseudun unelma. Kun saa viettää kivasti aikaa samankaltaisten naisten kanssa.
Oho. AIka meni ohi. Miksi jäin yksin?!
...No. Onneksi on Tytti. Voidaan sen kanssa taas lähteä baariin. Itketään sitten yhdessä paskaa elämää! Jei!
Vierailija kirjoitti:
Mua alko ahdistaa, kun yksi mies jankkasi treffeillä, että mitä teet vapaa-aikana. Kun vastasin, että lenkkeilen tai sitten vaan ihan perus-kotihengailua, niin tämä vaan jatkoi: "No mitä sinä teet silloin kun et lenkkeile tai oleskele??"
Ahdisti, kun olisi pitänyt olla ilmeisesti tosi hienot ja erikoiset harrastukset. Tuo on osasyy, miksi lopetin sen deittailun lyhyeen.
Olitko itse tuppisuuna kyselemättä mieheltä mitään? Kuulostaa, että koitti pitää lähinnä keskustelua yllä.
Mies pitää ottaa. Ei miehiä kiinnosta nykyään pariutuminen kun on videopelit ja hienot päihteet jne, joilla voi täyttää elämänsä työn ohessa.
Aika harva hullu haluaa rasittavaa parisuhdetta saati lapsia huutamaan kun on kaikki hienot pelit ja vehkeet joiden parissa elämä menee nopeasti ja vaivattomasti ohi ilman vitutusta ja rasitusta konservatiivisen paska elämän velvotteista.
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää ottaa. Ei miehiä kiinnosta nykyään pariutuminen kun on videopelit ja hienot päihteet jne, joilla voi täyttää elämänsä työn ohessa.
Aika harva hullu haluaa rasittavaa parisuhdetta saati lapsia huutamaan kun on kaikki hienot pelit ja vehkeet joiden parissa elämä menee nopeasti ja vaivattomasti ohi ilman vitutusta ja rasitusta konservatiivisen paska elämän velvotteista.
Virtuaalitodellisuusnaiset on helpompia kuin todellisuustodellisuusnaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä suurin osa pariutuu kyllä. Naisista ei. Ovatko siis naiset alkoholisteja ja muita holisteja?
Miehistähän on selvästi suurempi osa sinkkuja kuin naisista. Vaikkapa ikävälillä 20-45v varmaan 10 prosenttiyksikköä suurempi osa miehiä on sinkkuja kuin naisia. Siis vaikkapa 20% naisia sinkkuina, 30% miehiä sinkkuina.
Ihan vain oikaisuna, kun täällä vaikuttaa olevan kovemmanpuoleista vääristelyä tosiasioista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehetkin on niin ujoja, etteivät uskalla lähestyä ja luulen, että kynnys on miehillä korkea mennä juttelemaan kauniille naiselle, joka ei anna minkäänlaista signaalia, että voisi itse olla kiinnostunut.
Se on nykyisin seksuaalista ahdistelua mennä juttelemaan ilman että nainen antaa mitään signaalia :(
En ole löytänyt kyllin empaattista miestä jolla olisi lisäksi samat arvot jne. Livenä miehet lähestyvät kyllä mutta kaikille heille en ole ongelmistani kertonutkaan. Netissä miehet kyllä kavahtavat traumaperäistä stressihäiriötä ja pitävät sitä esteenä. Miehet pitävät helpoista naisista joihin on vaivatonta tyydyttää tarpeensa. Kaikki ongelmat ovat turn off.
Lukematta koko ketjua vastaan että fiksu nainen, joka ei rakenna onnellisuuttaan toisen varaan, eikä siksi koe tarvetta pariutua hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Joko rumia tai sitten tylsiä. Tai molempia. Minä ainakin uskon yksinjäämiseeni olevan syynä rumahkot kasvot ja tylsä ja ujo luonne. Ei siihen muuta tarvita. Olen edelleen 35-vuotiaana täysin kokematon, en ole koskaan edes ollut treffeillä ja tiedän olevani yksin lopun elämääni.
En usko. Tai siis jos on hankala luonne, mutta se ei ole sama kuin tylsä. Kaikki on tylsiä ajanmittaan, tai eivät alkuunkaan kaikkien mielestä. Kokemattomuuteen auttaa vaikka koulutus, siis elämänkoulun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen nainen. (seurakunnissa on naisia enemmän kuin miehiä) Moni todella kaunis, fiksu ja mukava uskovainen nainen elää koko elämänsä yksin, ilman seksikokemuksia myös moni, jos on lapsesta asti ollut uskossa.
Jotenkin epäilen. Todella kaunis, fiksu ja mukava nainen ei jää ilman seuraa ellei aina torju miehiä.
uskovainen ja fiksu on paradoksi, sori. Sitä paitsi mistä lähtien miehet ovat halunneet fiksuja naisia? Mitä tyhmempi nainen, sitä enemmän ottajia. Tyhmä nainen saa miehen luulemaan itseään älykkääksi. Tyhmän esittäminen miehelle on naisen vanhin temppu. Huumorintajuisen kirjoihin ei nainen pääse olemalla hauska, vaan teeskentelemällä että hänestä mies on hauska. Suurin osa miehistä on niin omahyväisiä, että räikeinkin imartelu menee läpi.
Ei ole vaikeeta, jos miehen haluaa, niin taatusti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tylsä luonne? Kuulostaa kamalalta, miten joku voi edes tunnustaa olevansa tylsä luonne? :/ Olen mäkin aika tylsä tyyppi loppupeleissä (tylsä tavis työ, ei mitään kovin mielenkiintoisia harrastuksia jne..), mutta kyllä multa joskus joku hyvä vitsikin irtoaa ja se taisi olla yksi syy miksi oma mieheni ihastui minuun.
Mielestäni ennemmin ilman miestä jää ne jotka on tosi vaikeita luonteeltaan, kenties jopa luonnevikaisia. Epätasapainoiset ja päihdehakuiset tyypit.. Ja toinen ryhmä on tietysti nämä ketkä etsivät täydellistä miestä, eivätkä tyydy vähempään. Niiden puolesta harmittaa vielä enemmän (jos ovat mukavia tyyppejä itse), koska heillä voisi olla kaikki edellytykset hyvään parisuhteeseen, vaan kun ei kukaan kelpaa, niin ei.
No siis... Tykkään lukea ja lenkkeillä koiran kanssa, olen perusakateeminen, ei mitään jänniä harrastuksia, enkä ole mitenkään räiskyvä persoona ja olen ujokin. Uuden ihmisen kanssa on ihan hirveän vaikea keksiä mitään hauskaa sanottavaa, tuttujen kanssa on helpompaa. Tappavan tylsä tapaus, omastakin mielestäni. :)
Minun kaveripiirissäni juuri niillä vaikeilla ihmisillä on eniten kysyntää ja me yksinjääneet olemme juuri ne tylsät tapaukset. Tosin saattaa johtua siitä, että tuntemani vaikeat naiset on kyllä nättejäkin.
Höh , sulla on väärä kaveripiiri. Minä ainakin arvostan paljon enemmän sellaista älykköä lukutoukkaa, kuin nättiä tyhjäpäätä tai hankalaa nirsoa.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen aina ollut sellainen etteivät miehet kiinnostu ja lähesty. Varmaankin olen sitten niin ruma.
Höpsistä - kampaajalla käynti, meikkiä peliin, naisellista vaatetta, leikkisää mieltä, tuikkivia silmiä ja bling-blingiä, niin miehet käy kuumana - mutta älä roiku miehissä, vaan ole "saavuttamaton" ;-)
Sellaisia jotka ovat minusta, aika keskitason nätin naisen mielestä niitä todella kauniita. Eli mallimaisen veistokselliset leukaperät ja pituutta, paksu tukka jne. Suomiäijiä pelottaa etteivät ole tarpeeksi isoja ja maskuliinisia näiden maailmantason kaunottarien rinnalla.
Tuohon kun yhdistää vielä todella hyvän työpaikan joka sisältää paljon matkustelua niin miehiä alkaa olla vähemmän jonossa. Ei löydy tarpeeksi miehiä jotka eivät ahdistuisi näistä seikoista.
Jos ei ole kaunis, niin pitäisi olla edes nöyrä ja mukautuvainen luonne. Siihen tulokseen olen tullut, kun vierestä on viety rumempiakin rummakoita.
Itsehän olen ollut sinkku koko ikäni. Johtuu suurelta osin ylipainosta ja sen myötä vuosien varrella kehittyneistä itsetunto-ongelmista. Ei vaan pysty uskomaan, että joku voisi oikeasti kiinnostua minusta. Kiusaamistaustan vuoksi myös vaikea luottaa ihmisiin ihan ylipäätään. Viha omaa kehoa kohtaan on myös ajoittain niin jäätävä, etten halua ihmisten koskevan minuun tai tulevan liian lähelle.
Liian vaativa omaan tasoonsa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia jotka ovat minusta, aika keskitason nätin naisen mielestä niitä todella kauniita. Eli mallimaisen veistokselliset leukaperät ja pituutta, paksu tukka jne. Suomiäijiä pelottaa etteivät ole tarpeeksi isoja ja maskuliinisia näiden maailmantason kaunottarien rinnalla.
Tuohon kun yhdistää vielä todella hyvän työpaikan joka sisältää paljon matkustelua niin miehiä alkaa olla vähemmän jonossa. Ei löydy tarpeeksi miehiä jotka eivät ahdistuisi näistä seikoista.
Tämähän on ihan vaatimuksista kiinni. Jos vaatii kosmopoliittista pankkiirilääkäriä, ja vielä sitoutuneeseen suhteeseen, niin voi olla melko hiljaista.
Ongelmia läheisyyden kanssa -nainen. On vaikea sitoutua tai uskoa, että kukaan oikeasti voisi välittää. Hylkäämisen pelossa on parempi olla sitoutumatta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:10"]
Eiköhän miehettömien naisten kohdalla ole usein kyse nimenomaan siitä, että he eivät syystä tai toisesta ole uskaltautuneet tai pystyneet vakavaan suhteeseen. Eivät läheskään kaikki "yksinäiset" naiset ole yksin sen takia, etteivät olisi kelvanneet kenellekään. Miettikää vain, kuinka paljon rumia ja epämiellyttäviä naisia on naimisissa...
Minä ainakin pelkään vähän kaikkea. Ensimmäinen ja ainoa poikaystäväni oli hirveän kriittinen, hän arvosteli kaikki sanomiseni ja tekemiseni ja varsinkin ulkomuotoni, eikä ollut tyytyväinen mihinkään. Se oli raskasta ja tuskallista, enkä halua kokea sitä uudelleen. Minun päässäni mies on olento, joka ihan hirveän rankasti arvostelee jokaista virhettä ja haukkuu ja pilkkaa sitä. Ja poikaystäväni sai minut myös tuntemaan itseni niin vääränlaiseksi ja arvottomaksi. Hän aina sanoi, ettei kukaan muu mies voisi huolia minunlaistani ja uskoin siihen pitkään. Minusta tuntuu oudolta, kun naiset sanoo täällä, ettei miehet ole niin armottomia ulkonäön ja seksin ja muun suhteen, kuin monet pelkää, mutta kyllä jotkut miehet ovat. Varmaan aika monetkin. Suhde loppui miehen uskottomuuteen, mikä on toinen asia, mitä en halua kokea uudelleen. On minua joskus kysytty uloskin, mutta en osaa edes kuvitella miehen tai suhteen olevan muunlainen kuin entisen poikaystäväni kanssa, enkä halua, että minua enää kohdellaan niin.
Hieman tutulta kuulostaa, minun exäni suorastaan jumaloi venäläisiä pitkäsäärisiä vaaleita naisia eikä osannut enää arvostaa muita naisia ollenkaan, en edes ymmärrä miksi hän halusi uskotella että oli kiinnostunut minusta. Etenkin suhteen loppupuolella exä ei enää kyennyt olemaan toistelematta miten upeita naisia hänellä on ystävinään. En ole itse mikään 190cm nainen vaan lyhyempi ja vertailu huippumallin pituisiin naisiin tuntui tosi typerältä ja tökeröltä, kukaan aiempi exäni ei ole vastaavaa tehnyt. Exäni ei itsekkään ollut mikään 190cm vaan lyhyempi hän oli itsekkin. En tiennyt että exäni oli "salaa" opiskellut venäjän kielenkin kun niin paljon hän rakasti Venäjää ja huippumallin pituisia naisia ja nimenomaan monikossa. Minulle exä esiintyi tuikitavallisena opiskelijana joka odotti valmistuvansa "huippu"alaltaan että voisi alkaa elää tavallista "perhe-elämää." Exältäni opin sen että mies voi aina "löytää jotain parempaa" ja ettei mikään koskaan ole riittävän hyvää, myös joillain miehillä on runsaasti vaatimuksia naisia koskien. Tiedän myös muutamia tapauksia joissa mies pettänyt ja pettäisi vaikka nainen olisi angelina jolie tai jonkun muun julkkiksen näköinen. Ehkäpä monet naiset ovat sinkkuja sen takia koska pelkäävät tulevansa petetyiksi.
Mutta kun lyhyenläntä Teuvalainen sairaanhoitaja haluaa elämäänsä pitkä ja komean menestyvän miehen niin se on vain ASIAA koska eihän naisen kannata miestä ottaa joka ei hänen elämänlaatua ja oloa paranna! Mielummin yksin kuin huonon (= tavallisen) miehen kanssa.
Nuorempana olin kurvikas, hoikka ja hyvinkin nätti. Miehiä riitti aina seksiseuraksi tai seurustelusuhteeseen, miten vaan halusin. Nyttemmin keski-ikäisena olen reilusti ylipainoinen, mutta edelleenkään ei ole puutetta tarjokkaista. Tosin nyt ei enää niitä tarvitse, koska se elämäni mies nykyisestä aviomiehestä.
Että ei se ole vain ulkoisista tekijöistä kiinni.