Millainen nainen jää miehettä?
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.
Kommentit (751)
Moni ns kaunis ja älykäs nainen jättää nykyään nuo miehet narikkaan. Kun ovat sellaisia sikoja. Sanoohan tuo #metoo kampanjakin aika tavalla. ;)
Mikä onkaan helpomaa, saada seuraa kun haluaa - tai pitää noita sopivasti kaveritasolla max - ellei etsi sitten fkbuddeja. Heitähän löytyy varmasti, jos haluaa. Ihan sama, mikä on ulkoäköseikka kenelläkin.
Naiset eivät vaan jotenkin enää jaksa täyttää metsäläismiesten halukuohuja ja olla ilmaisia terapeutteja. Äidin pikku mussukoille. Ehkä oikeat miehet sitten saa niitä oikeita naisia. Ne on vaan varmaan vähän vähissä nykyään armaasta Soomen maasta.
Enää ei ole sitä sosiaalista painetta pariutua, jos ei vaan sikailumiehet kiinnosta. Eronhan nainen ottaa yleensä eikä mies. Että sillä lailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäöstä ole kiinni. Eräs sukulaistyttöni oli nuorena aivan erityisen kaunis. Pitkä, hoikka klassisen kauniit kasvot jne. Miehet katselivat ja joskus tulivat juttelemaan, mutta suurin osa ei uskaltanut. Itse sain kuulla usein, että toi on tosi kaunis toi sun kaveri. Joo, kiva. Luultavasti huomattavan kauniidenkin on vaikea löytää seuraa, jos ovat ujoja, koska miehet eivät uskalla lähestyä. Löysi miehen vasta noin nelikymppisenä työpaikalta. Parhaiten miesseuraa saavat pikkusievät ja vain vähän massasta poikkeavat yksilöt, jotka ovat sosiaalisia ja vähän tyrkkyjä, mutta ei kuitenkaan liian huoramaisia. Eri asia sitten on, että kestääkö suhteet, mutta parhaiten seuraa saavat ne. Tämä on huomattu, kun on oltu isossa naisporukoissa liikkeellä.
Kai te nyt kuitenkin tiedätte, että pituus on haitta naisella, ei hyöty. Mallit on pitkiä koska he ovat naisten ja suunnittelijoiden mieleen. Naisen ihannepituus (miesten mielestä) on yllätys yllätys, naisten keskipituus, 165cm. Aina toki löytyy poikkeuksia, mutta se on selvää että miesehdokasjono lyhenee nopeasti heti kun naisen pituus lähestyy 180cm.
Olen kyllä ihmeekseni todennut, että pätkät miehet ihailee pitkiä naisia. En kyllä oikein välitä esim. tanssia itseäni lyhyemmän kanssa, mutta miehiä asia ei tunnu häiritsevän.
Vierailija kirjoitti:
Ujoja.
Ja lisäksi tyhmä kuin saapas. Ei osaa käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäöstä ole kiinni. Eräs sukulaistyttöni oli nuorena aivan erityisen kaunis. Pitkä, hoikka klassisen kauniit kasvot jne. Miehet katselivat ja joskus tulivat juttelemaan, mutta suurin osa ei uskaltanut. Itse sain kuulla usein, että toi on tosi kaunis toi sun kaveri. Joo, kiva. Luultavasti huomattavan kauniidenkin on vaikea löytää seuraa, jos ovat ujoja, koska miehet eivät uskalla lähestyä. Löysi miehen vasta noin nelikymppisenä työpaikalta. Parhaiten miesseuraa saavat pikkusievät ja vain vähän massasta poikkeavat yksilöt, jotka ovat sosiaalisia ja vähän tyrkkyjä, mutta ei kuitenkaan liian huoramaisia. Eri asia sitten on, että kestääkö suhteet, mutta parhaiten seuraa saavat ne. Tämä on huomattu, kun on oltu isossa naisporukoissa liikkeellä.
Kai te nyt kuitenkin tiedätte, että pituus on haitta naisella, ei hyöty. Mallit on pitkiä koska he ovat naisten ja suunnittelijoiden mieleen. Naisen ihannepituus (miesten mielestä) on yllätys yllätys, naisten keskipituus, 165cm. Aina toki löytyy poikkeuksia, mutta se on selvää että miesehdokasjono lyhenee nopeasti heti kun naisen pituus lähestyy 180cm.
Olen kyllä ihmeekseni todennut, että pätkät miehet ihailee pitkiä naisia. En kyllä oikein välitä esim. tanssia itseäni lyhyemmän kanssa, mutta miehiä asia ei tunnu häiritsevän.
Löytyy asiasta ihan tilastokäppyröitäkin, ei tarvitse olla mutun varassa. Paitsi jos mutu tuntuu turvallisemmalta...
En ole nähnyt eläessäni ketään naista, jolla olisi rumat kasvot. Happamuus ja ylimielisyys ja ilkeys rumentaa. Oikenanlaisella meikillä ja hiustyylillä tekee ihmeitä. Ei muuta kuin pukeutumisneuvojalle ja hyvälle kampaajalle, mars.
Tuttavapiirissä on vähän alle 40-vuotias nainen, jonka olen tuntenut 15 vuotta. Hän on ulkonäöllisesti melko huomaamaton, hoikka, tummat hiukset ponnarilla ja silmälasit päällä. Pukeutuu trendikkäästi, mutta peittävästi. Luonteeltaan hän on outo. Jatkuvasti haku päällä, käyn paljon treffeillä, mutta kukaan ei häntä toista kertaa jaksa tavata. Treffeillä (ja kaverien kanssa) hän on ihan kiinni puhelimessa, näpyttelee sitä koko ajan, itse ei varmaan kiinnitä tähän huomiota. Miehiltä kyselee ensimmäisen 5 minuutin aikana työpaikan, palkan, automerkin, mahdollisen omistusasunnon ym. ja sen 5 minuutin jälkeen ei keksi mitään juteltavaa.
Itse en oikeastaan hae parisuhdetta ja viihdyn hyvin paljon yksinäni. Toki koen olevani vähän yksinäinen mutta kun on vuosia jo ollut, niin ihmisten ilmoille on niin vaikea lähteä varsinkin kun kavereitakin on hyvin vähän. Ulkonäköni nyt ei ehkä ole niin kauheasti miesten mieleen olen melko pitkä naiseksi 180cm ja aika tasapaksu...kasvoni ovat ihan nätit ja saan kyllä kehuja/iskuyrityksiä yöelämässä mutta kehenkään en ole törmännyt jonka kanssa voisi alkaa seurustelemaan. Taidan olla pitkän aikaa vielä sinkku tai tiedä vaikka koko loppuelämäni ja se ei edes niin kauheasti itseäni haittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on vähän alle 40-vuotias nainen, jonka olen tuntenut 15 vuotta. Hän on ulkonäöllisesti melko huomaamaton, hoikka, tummat hiukset ponnarilla ja silmälasit päällä. Pukeutuu trendikkäästi, mutta peittävästi. Luonteeltaan hän on outo. Jatkuvasti haku päällä, käyn paljon treffeillä, mutta kukaan ei häntä toista kertaa jaksa tavata. Treffeillä (ja kaverien kanssa) hän on ihan kiinni puhelimessa, näpyttelee sitä koko ajan, itse ei varmaan kiinnitä tähän huomiota. Miehiltä kyselee ensimmäisen 5 minuutin aikana työpaikan, palkan, automerkin, mahdollisen omistusasunnon ym. ja sen 5 minuutin jälkeen ei keksi mitään juteltavaa.
Eli hakee elättäjää, mahdollistajaa, eikä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.
Siis jos nainen on "miehettä", siihen on syynä se, että naisessa on jotakin vikaa jonka vuoksi miehet ei kiinnostu tai nainen on joka puolelle säätävä häslä jota kukaan ei ota vakavissaan? Selvä.
Onko käynyt mielessä, että voi olla olemassa naisia, jotka haluaisivat miehen ja parisuhteen, mutta eivät huoli mitä tahansa miestä että vain olisi mies, vaan ovat ronkeleita ja siksi ovat sinkkuja kun ei löyty miehiä, jotka olisivat vaatimusten mukaisia? Useinkaan nämä vaatimukset eivät kuitenkaan tarkoita mitään miesmallilentokapteenimiljonääriä, vaan ihan vaan fiksua, kouluttautunutta, taloudellisista asioistaan huolehtivaa, työssäkäyvää miestä ilman alkoholiriippuvuutta.
Minulla siihen on useita syitä. Olen kasvoiltani ihan nätti ja kroppani on siro. Minusta yleensä kiinnostuvat ujot ja vähän epävarmat miehet. Olen yrittänyt tapailla näitä, mutta mitään tuntemuksia ei herää. En vaan kiinnostu. Itse ihastun taas itsevarmempiin miehiin, jotka eivät halua minusta mitään muuta kuin seksiä. Lisäksi en ole lainkaan flirtti, en osaa keimailla jne. Minulla on välillä vaikeksia katsoa miehiä silmiin, olen mietteliäs ja vähän melankolinen. Aika outoa tapaus siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.Siis jos nainen on "miehettä", siihen on syynä se, että naisessa on jotakin vikaa jonka vuoksi miehet ei kiinnostu tai nainen on joka puolelle säätävä häslä jota kukaan ei ota vakavissaan? Selvä.
Onko käynyt mielessä, että voi olla olemassa naisia, jotka haluaisivat miehen ja parisuhteen, mutta eivät huoli mitä tahansa miestä että vain olisi mies, vaan ovat ronkeleita ja siksi ovat sinkkuja kun ei löyty miehiä, jotka olisivat vaatimusten mukaisia? Useinkaan nämä vaatimukset eivät kuitenkaan tarkoita mitään miesmallilentokapteenimiljonääriä, vaan ihan vaan fiksua, kouluttautunutta, taloudellisista asioistaan huolehtivaa, työssäkäyvää miestä ilman alkoholiriippuvuutta.
Juurikin, eivät kaikki naiset halua miestä kuin mistä vain siksi, että olisi joku ja muut eivät ajattelisi, että ti ole "saanut" ketään. Joillekin toki kelpaa kuka tahansa, mutta jotkut haluavat miehen, jonka kanssa saa otettua ja voi ottaa asuntolainan ja tekaista perheen, viettää sellaista tasaista, turvattua perusarkea.
Vierailija kirjoitti:
99% ihmisten "henkisistä tarpeista" on statuksen pönkittämistä, joten tottakai pitää olla sellainen kumppani, joka saa tuntemaan itsensä "tärkeäksi". Ei ne julkkikset/rikkaat/suositut turhaan saa sitä seksiä.
Koskee noin 50 prosenttia ihmiskunnasta. Siis sitä kauniimpaa puolikasta.
Ujo, läski ja ruma. Sekä itsekeskeinen, nipottaja, joka ei ole valmiina joustamaan. Kelpaavat vain panopuiksi
Tyly, helposti nokkiintuva, suunpielet alaspäin usein. Valmiiksi vanhanpiian näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Pikemminkin tulee mieleen, että on itse korkeakoulutettu uranainen, joka haluaa varmistaa, ettei haaskaa aikaansa mieheen, jonka ei katso olevan samaa tasoa.
Eiköhän elättäjänetsijät, mikäli sellaisia on, panosta "antavaan" vaatetukseen, ripsien räpsyttelyyn ja mieheen kohdistettuun palvovaan katseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Moni ns kaunis ja älykäs nainen jättää nykyään nuo miehet narikkaan. Kun ovat sellaisia sikoja. Sanoohan tuo #metoo kampanjakin aika tavalla. ;)
Mikä onkaan helpomaa, saada seuraa kun haluaa - tai pitää noita sopivasti kaveritasolla max - ellei etsi sitten fkbuddeja. Heitähän löytyy varmasti, jos haluaa. Ihan sama, mikä on ulkoäköseikka kenelläkin.
Naiset eivät vaan jotenkin enää jaksa täyttää metsäläismiesten halukuohuja ja olla ilmaisia terapeutteja. Äidin pikku mussukoille. Ehkä oikeat miehet sitten saa niitä oikeita naisia. Ne on vaan varmaan vähän vähissä nykyään armaasta Soomen maasta.
Enää ei ole sitä sosiaalista painetta pariutua, jos ei vaan sikailumiehet kiinnosta. Eronhan nainen ottaa yleensä eikä mies. Että sillä lailla
En usko, että #metoo -naiset kuuluvat tämän ketjun kohderyhmään. Metoo-naiset on niitä, jotka vartavasten houkuttelevat jännittäviä mutta ikäviä miehiä, ja sitten ulisevat isoon ääneen kun jännän miehen kanssa olikin vähän liiankin jännää.
Ei mielestäni kuulosta sellaiselta naiselta, johon tämä ketju liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Pikemminkin tulee mieleen, että on itse korkeakoulutettu uranainen, joka haluaa varmistaa, ettei haaskaa aikaansa mieheen, jonka ei katso olevan samaa tasoa.
Eiköhän elättäjänetsijät, mikäli sellaisia on, panosta "antavaan" vaatetukseen, ripsien räpsyttelyyn ja mieheen kohdistettuun palvovaan katseeseen.
Ei ole kiinnostunut seurasta koska räplää puhelinta. Miehessä kiinnostaa status ja varakkuus, sen jälkeen ei keksi juteltavaa.
Sehän lukee isoilla neon-kirjaimilla tuossa noin. Pitääkö jatkaa näitä kahta lausetta vielä? Oikein vääntää rautalangasta?
Olin tuossa iässä kymmenen vuotta sinkku. Kohtaanto-ongelma, en halunnut niitä jotka sain enkä saanut niitä jotka halusin. Normaalipaino ja tavisnaama, ei ruma mutta ei ainakaan meikittä kaunis. Hankala luonne, alkoholin suurkulutusta ja väljä seksuaalimoraali. Jälkikäteen ajatellen ei mikään ihme ettei noilla spekseillä meinannut löytyä prinssiä - päinvastoin ihme että se lopulta löytyi.
Omassa ystäväpiirissäni (30-45 v.) seuraavia tapauksia:
- epävakaa persoonallisuus yhdistettynä alkoholinhuurteiseen elämään -> kukaan järkevä mies ei jää paria kuukautta pidemmäksi aikaa vaikka nainen onkin kaunis, fiksu ja hauska
- ylipainoinen ja tästä johdettuna omaa epävarmuuttaan nirsoudella kompensoiva -> ei uskalla lähestyä saavutettavissa olevia miehiä vaan haikailee jatkuvasti jotain jännämiestä tai kompleksista runopoikaa jota ei todellakaan nainen kiinnosta jos tarjolla on hehkeä beibe tai keijutyttö
- nuoruuden parisuhteessa hyväksikäytetty ja alistettu -> ei vaan uskalla rakastua enää koskaan
- yksi mysteeritapaus, ei mitään syytä miksei olisi vakiintunut kun vientiä on ollut vaikka kuinka ihanista miehistä -> epäilemme kaapissa olevaksi aseksuaaliksi
Mä meikkaan, pukeudun kivasti ja laitan hiuksiani (mulla on pitkät luonnonkiharat). Laihakin olen. Nätiksi minua on sanottu. Silti en saa miestä. Silloin tällöin epätoivoissani harrastan seksiä jonkun urpon kanssa kunnes tulen taas järkiini ja olen mieluummin yksin.
Sen kyllä myönnän että olen vähän outo/sulkeutunut/kummallinen/introvertti. En saa edes pysyviä ystävyyssuhteita rakennettua.