Millainen nainen jää miehettä?
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.
Kommentit (751)
Jollain lailla vaillinaiset sosiaaliset taidot/ujous/epävarmuus. Ulkonäkö ihan ok:sta viehättävään.
Mielestäni kaikkein ilmeisintä syytä ei vielä ole mainittu: nainen ei pidä miehistä, ei luota miehiin, pelkää tai vierastaa heitä.
Syy löytyy lapsuudesta: jos elämän ensimmäiset miehet (isä, ukki, veli, setä, eno, opettaja) on tuottaneet pahan pettymyksen, nainen ei kaipaa miestä.
Tai jos lapsuudessa on elänyt naisten ympäröimänä, ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut miehistä, he vain vaikuttavat vierailta.
Tällainen nainen saa kuulla olevansa ylpeä, nirso, hymytön, liian ujo, epäsosiaalinen ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaikkein ilmeisintä syytä ei vielä ole mainittu: nainen ei pidä miehistä, ei luota miehiin, pelkää tai vierastaa heitä.
Syy löytyy lapsuudesta: jos elämän ensimmäiset miehet (isä, ukki, veli, setä, eno, opettaja) on tuottaneet pahan pettymyksen, nainen ei kaipaa miestä.
Tai jos lapsuudessa on elänyt naisten ympäröimänä, ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut miehistä, he vain vaikuttavat vierailta.Tällainen nainen saa kuulla olevansa ylpeä, nirso, hymytön, liian ujo, epäsosiaalinen ja vaikka mitä.
Se voi tosiaan vaikuttaa jos on elänyt pelkästään siskojen kanssa. Usein jos on ollut veljiä, niin tulee helpommin miestennielijäksi. Tietää mistä narusta vetää.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo, että joku sanoo itseään tylsäksi, ryhtiä! Suurin osa ihmisistä on "tylsiä", harvalla on seikkailullinen vaiherikas elämä takanaan, tai säihkyviä ideoita ja analyysejä asiaan kuin asiaan. Luulenpa, että valtaosa ihmisistä (ja etenkin MIEHET) arvostavat jutustelua arkipäivän asioista, maanläheisyys on hyvä juttu.
Niin on. "Tylsä", 25-35v, reilusti liikuntaa harrastava, maanläheinen kotihiiri ollut hakusessa aika pitkään. Kotihiirellä tarkoitan että viihtyy kotona, vaikka matkustaminen, kulttuuri, ystävät tuovatkin iloa elämään. Jos taas viihtyy yöelämässä emme sopisi yhteen.
-M
Uskovainen nainen. (seurakunnissa on naisia enemmän kuin miehiä) Moni todella kaunis, fiksu ja mukava uskovainen nainen elää koko elämänsä yksin, ilman seksikokemuksia myös moni, jos on lapsesta asti ollut uskossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki naiset saa miehen jos vaan tekee tarpeeksi uhrauksia
Niinkuin mitä?!
Esim. lakkaa unelmoimasta pankkiirilääkäristä.
Kumma idea, että pitäisi luopua unelmistaan "saadakseen" miehen.
Ei tulisi mieleenkään.
ps. Mikä on pankkiirilääkäri?
Luulenpa että tällaista kommenttia heittää mies, joka ei oikein itse menesty naisten kanssa. Silloin kätevintä on syyttää naisia nirsoudesta. Vähän sama kuin nainen, joka turhaan metsästää miestä, valittaisi että miehet vaativat että nainen näyttää missiltä.
Molemmat heitot on yhtä typeriä. Kaikki tietää hyvin, että suurin osa ihmisistä on tavallisia pulliaisia kummassakin sukupuolessa. Jos kumppania ei löydy, sitä ei jostain syystä haluta, ja syy voi olla ihan pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin mitä?!
Voihan sitä vaikka käydä lenkillä ja syödä terveellisesti. Ostaa seksikkäitä vaatteita.
Ei kukaan muutu seksikkääksi vaatteilla.
Sen takia pitää ensin käydä lenkillä ja syödä terveellisesti. Sitten seksikkäät vaatteet korostavat ja nostavat seksikkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen nainen. (seurakunnissa on naisia enemmän kuin miehiä) Moni todella kaunis, fiksu ja mukava uskovainen nainen elää koko elämänsä yksin, ilman seksikokemuksia myös moni, jos on lapsesta asti ollut uskossa.
Jotenkin epäilen. Todella kaunis, fiksu ja mukava nainen ei jää ilman seuraa ellei aina torju miehiä.
Minä jäin miehettä. Poikaystävästä aloin haaveilemaan yläasteikäisenä. Lähestyinkin muutamaa poikaa yläasteella/amisaikoina mutta vastaus oli aina sama; "olet ruma." Enää en ole miehiä lähestynyt eivätkä hekään lähesty mua :( Yksin tullaan aika varmasti menemään hautaan saakka. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin epäilen. Todella kaunis, fiksu ja mukava nainen ei jää ilman seuraa ellei aina torju miehiä.
Edellinen kommentti on totta. Minä tunnen muutaman tällaisen naisen ja he ovat jääneet yksin siitä syystä, että heidän seurakunnassaan on naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä.
-eri
Vaikkapa minä, nuorena kaunis, joku kuvaili että olen täydellinen, hoikka, pitkä, hyvä koulutus ja työ, mutta olen aina kokenut olevani hieman outsider. Olen kyllä myös aivan onnellinen. Haluaisiko joku kiva keski-ikäinen mies tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin mitä?!
Voihan sitä vaikka käydä lenkillä ja syödä terveellisesti. Ostaa seksikkäitä vaatteita.
No todellakin muuttuu!
Ei tartte kuin vaihtaa farkut hameeseen, niin liikenne ruuhkautuu.
Kyllä on yllättäen ovenavaajia ja herrasmiehiä joka puolella.
Farkuissa olen sama ihminen, mutta ilmeisesti näkymätön.
Nuorena huomasin ilmiön. Hame päälle, niin miehet ei saaneet silmiään irti, naiset puolestaan tuijottivat jalkojani happamesti.
Onhan se tavallaan kiva, että voi näin yksinkertaisella tavalla valita, saako huomiota vai ei, mutta samalla asia ärsyttää: en ole pelkkä sääripari, olen ihminen!
Onko miehet todella noin yksinkertaisia ja mikä ihme niissä säärissä voi niin kiinnostaa?
Mua kiinnostaa jaloissani lähinnä se, että ne on terveet ja kuljettaa mua minne haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen kommentti on totta. Minä tunnen muutaman tällaisen naisen ja he ovat jääneet yksin siitä syystä, että heidän seurakunnassaan on naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä.
-eri
Uskovainen haluaa uskovaisen puolison. (toki on poikkeuksia) Jos seurakunnassa on 40 miestä ja 60 naista, niin miehiä nyt ei vaan riitä kaikille. Ja uskomattomille miehille annetaan pakit eikä heihin aleta edes tutustumaan. (itse toimin näin ja kaikki tuntemani uskovat sinkut toimivat myös)
Syystä tai toisesta siinä ensimmäisessä vaiheessa yksin jäänyt. Sen jälkeen, kolmekymppisenä opiskeluiän ohitettua, kilpailu miehistä onkin yhtäkkiä ihan hirmuisen kovaa, kun niistä harvoista hyvistä sinkkumiehistä kilpailee muutkin omanikäiset epätoivoiset sinkkunaiset mutta myös viisi-kymmenen vuotta nuoremmat ja kymmenen vuotta vanhemmatkin!
Sama ilmiö kuin myöhässä valmistuvillakin. Sussa ei ole mitään vikaa, olet ihan pätevä, mutta samoista entry level - paikoista kilpailee nyt kaikki muutkin eikä vain oma vuosikurssisi. Voit yhä onnistua saamaan paikkasi auringossa mutta se vaatii paljon kovempia otteita kuin 25-vuotiaana valmistuvilta, jotka tietysti poimitaan ensimmäisenä töihin ja vasta sen jälkeen aletaan katsella ynnä muut pinkasta (jossa taso vaihtelee ääripäästä toiseen, on entistä urheilijaa, kovatasoista alanvaihtajaa mutta myös lopulta valmistuneita ikiopiskelijoita ja perheen opiskelujensa keskelle perustaneita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Tämä on semmoinen asia johon voi uskoa kun näkee omin silmin. Sitä ennen ei voi kun epäillä että nuo kuvaavat termit eivät pidä paikkansa. Jos tuo olisi edes käyttänyt termiä 'nätti' tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Uskovainen haluaa uskovaisen puolison. (toki on poikkeuksia) Jos seurakunnassa on 40 miestä ja 60 naista, niin miehiä nyt ei vaan riitä kaikille. Ja uskomattomille miehille annetaan pakit eikä heihin aleta edes tutustumaan. (itse toimin näin ja kaikki tuntemani uskovat sinkut toimivat myös)
Niin, mutta ovatko kaikki 60 naista todella kauniita? Vai kuulostaako se todennäköiseltä, että juuri se todella kaunis, niistä 60:stä, jää yksin?
Nyt on varmaan jankattu tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin opiskeluaikana uskovaiset tytöt oikein alleviivasivat, että kauniilta ei sitten saa näyttää. Ne uskovaispinnit ja pikkutytön pampulat...
Myöskään vaatteet ei saaneet korostaa naiseutta. Olemus oli jäykkä, iloton suvaitsematon. Selvää oli, että seksi, tanssiminen, opiskelijabileet oli epäilyttäviä. Jos jollain oli poikaystävä, niin ryhmän kateus ja muistuttelu synnistä käynnistyi heti.
Uskovaisten olemus oli yhtaikaa lapsellinen ja keski-ikäinen.
Kokemukseni vanhemmista uskovaisista ei ole yhtään parempi: uskoon hurahdetaan, kun elämä pettää. Uskosta tulee korvike normaalille elämälle. Ollaan suvaitsemattomia, ehdottomia, iloa kaihtavia ja arvostellaan ulkonäöstään huolehtimista.
Jos joku uskovainen mies lähestyisi mua, juoksisin karkuun ja kovaa.
Mutta siitä ei liene pelkoa, koska uskovaisuus tuntuu olevan elämän pettämien naisten lohdutus, ei miesten.
No esim. oma kollega josta en hirveästi pidä, on ollut sinkku jo varmaan yli 10 vuotta ja uskon sen johtuvan siitä, että hän niin suorapuheinen, että vaikuttaa jo ilkeältä. Ulospäin ei näy minkäänlaista ystävällisyyttä/lempeyttä/kärsivällisyyttä. Jos joku kollegoista on saanut esim. potkut, on hänen kommentointi aika karseaa verrattuna meihin muihin joilla jotain tilanne älyä on. Kaunis ja liikunnallinen nainen on, mutta jotenkin tuo luonteen kovuus on mielestäni vastenmielinen. Kyllä sillä selkeesti seksisuhteita on, omien kollegoidensakin kanssa, mutta ei mitään pysyvää koskaan, varsinkaan kollegoidensa koska ovat jo naimisissa.