Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
541/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla sinkkunaisilla on vääristynyt kuva omasta ns. tasostaan. Pelkkä korkeakoulututkinto ei tee naisesta  haluttavaa tai edes erityisen fiksua.  Ja naiset haluavat tunnetusti omaa statustaan korkeammalla olevan miehen, joten professoreita ja aivokirurgi-ylilääkäreitä ei vaan riitä jokaiselle sinkkunaiselle. Lämmin luonne, viehättävyys yms ovat tärkeämpiä kuin tutkintojen lukumäärä tai ÄO. Fiksu voi olla vaikkei olisi sataa tutkintoa.  Olen koulutettu nainen itsekin ja huomannut tämän sinkkukavereita seuratessani. Omalla miehelläni on tutkinto, joten  en ole mitenkään katkera, mutta tämän huomion olen tehnyt. Jos itse lähtisin nyt etsimään uutta miestä, niin en todellakaan keski-ikäisenä katsoisi ensimmäisenä tutkintoa tai titteleitä vaan sitä ihmistä itseään. On paljon fiksuja miehiä, joilta puuttuu esim. se korkeakoulututkinto, mutta ovat monella tavalla lahjakkaita, käteviä käsistään, hyvä tulotaso ja ihania ihmisiä jne. Ongelma on se, että naiset ajattelevat kuin pikkutytöt eivätkä uskalla heittäytyä.

Höpö höpö. Yksikään nainen ei jauha tuota aivokirurgi-lääkäri-astronautti-NHL-pelaaja -tuubaa. Eikä tasoja tai statusta.

Kerro, mitä katsotaan, kun katsotaan ihmistä itseään.

Lassukat ja muut palstamiehet paljastuvat aina näistä viesteistä höpöttämällä tasoista sun muusta epäolennaisesta johon naiset eivät usko.

lassukat, onko sulla ärrävika vai mitä?

Vierailija
542/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla sinkkunaisilla on vääristynyt kuva omasta ns. tasostaan. Pelkkä korkeakoulututkinto ei tee naisesta  haluttavaa tai edes erityisen fiksua.  Ja naiset haluavat tunnetusti omaa statustaan korkeammalla olevan miehen, joten professoreita ja aivokirurgi-ylilääkäreitä ei vaan riitä jokaiselle sinkkunaiselle. Lämmin luonne, viehättävyys yms ovat tärkeämpiä kuin tutkintojen lukumäärä tai ÄO. Fiksu voi olla vaikkei olisi sataa tutkintoa.  Olen koulutettu nainen itsekin ja huomannut tämän sinkkukavereita seuratessani. Omalla miehelläni on tutkinto, joten  en ole mitenkään katkera, mutta tämän huomion olen tehnyt. Jos itse lähtisin nyt etsimään uutta miestä, niin en todellakaan keski-ikäisenä katsoisi ensimmäisenä tutkintoa tai titteleitä vaan sitä ihmistä itseään. On paljon fiksuja miehiä, joilta puuttuu esim. se korkeakoulututkinto, mutta ovat monella tavalla lahjakkaita, käteviä käsistään, hyvä tulotaso ja ihania ihmisiä jne. Ongelma on se, että naiset ajattelevat kuin pikkutytöt eivätkä uskalla heittäytyä.

Höpö höpö. Yksikään nainen ei jauha tuota aivokirurgi-lääkäri-astronautti-NHL-pelaaja -tuubaa. Eikä tasoja tai statusta.

Kerro, mitä katsotaan, kun katsotaan ihmistä itseään.

Lassukat ja muut palstamiehet paljastuvat aina näistä viesteistä höpöttämällä tasoista sun muusta epäolennaisesta johon naiset eivät usko.

lassukat, onko sulla ärrävika vai mitä?

No okei ressukat tai rassukat, sopii ehkä paremmin näille viikosta toiseen täällä iniseville miehille. Totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexiä antamaton nainen ei kiinnosta, jos kk on oltu ilman seksiä suhteen alusta alkaen niin kyllä siellä päässä viiraa silloin pahasti. Tästä tullaankin niihin mielenterveysongelmiin eli jos naisella on kuuppa sekaisin niin kierrä kaukaa koska tiedossa on pelkkiä ongelmia ja ne eivät todellakaan helpota elämääsi mies. 

Vierailija
544/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sexiä antamaton nainen ei kiinnosta, jos kk on oltu ilman seksiä suhteen alusta alkaen niin kyllä siellä päässä viiraa silloin pahasti. Tästä tullaankin niihin mielenterveysongelmiin eli jos naisella on kuuppa sekaisin niin kierrä kaukaa koska tiedossa on pelkkiä ongelmia ja ne eivät todellakaan helpota elämääsi mies. 

Ei ole mielenterveysongelmilla ja seksin harrastamisella tuota yhtäläisyyttä, ennemminkin päinvastoin.

Vierailija
545/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että seksi on jotain, mitä nainen antaa ja mies saa?

No ei ole ihme, että olet puutteessa, jos käsityksesi aiheesta on tuo.

Suosittelen maksullisia palveluita.

Aika moni nainen tahtoo tuntea ihmisen ennen kuin suhde etenee intiimiksi.

Enemmän viiraa päässä niillä, jotka kuksii jokaisen halukkaan kanssa.

Vierailija
546/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäiset rumat, mielenterveysongelmaiset ja erittäin hankalat luonteet. Eipä oikein muuta vaihtoehtoa. 

Vierailija
547/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäiset rumat, mielenterveysongelmaiset ja erittäin hankalat luonteet. Eipä oikein muuta vaihtoehtoa. 

On niitä paljonkin, toiset haluavat olla yksin eivätkä kaipaa parisuhdetta jne.

Vierailija
548/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joilla on vahva itsetunto, pitävät jotain rajaa siinä kenen kanssa alkaa lsääntymään tai eivät tykkää rumista miehistä. Itselläni on korkeat kauneusihanteet, en voisi olla liian ruman kanssa.

Vierailija
549/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko rumia tai sitten tylsiä. Tai molempia. Minä ainakin uskon yksinjäämiseeni olevan syynä rumahkot kasvot ja tylsä ja ujo luonne. Ei siihen muuta tarvita. Olen edelleen 35-vuotiaana täysin kokematon, en ole koskaan edes ollut treffeillä ja tiedän olevani yksin lopun elämääni. 

Oletko töissä? Kokeile pikkujouluaikaan tanssittaa kaikkia työpaikan vapaita miehiä. Tai jos omassa firmassa ei ole miehiä, niin mene kuokkimaan johonkin pikkujouluihin. Jos olet esim. naisvaltaisella terveydenhoitoalalla, niin pitää vaan järjestää itsensä paikkoihin, joissa on miehiä. Älä lannistu. Tsemppiä!

Vierailija
550/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauniita ja/tai fiksuja.

Vierailija
551/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Koska haluan olla vapaa, kuitenkin tulisi riitoja ja erimielisyyksiä. En muutenkaan pidä rakkaudesta... Haluan olla erilainen ja ei kaikki halua. Minä haluan olla villi ja vapaa, teen niin niinkuin haluan enkä kuuntele toisia. Elämä menisi pilalle. Mutta on niitä jotka haluaa ja se on ihan ok. Kaikki ihmiset on erilaisia, mutta tasa-arvoisia.

Vierailija
552/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Olen lyhyt ujo nörtti. Mutta eipä se parisuhde ole minulle se ykkösasia. Jos löytyy niin löytyy.

Vierailija
553/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v ja tällä hetkellä miehetön.

Olen sosiaalinen ja peruspositiivinen, iloinen ja kauniiksikin sanottu. Ylipainoa vähän mikä ei ole ikinä miehiä haitannut. Talouasiat kunnossa ja vakipaikka.

Mutta, itse ihastun ja rakastun aina vääriin miehiin. Koko elämäni ajan. Aina niitä häntäheikkejä jotka säätää kymmenen kanssa tai muuta vastaavaa.

Ja olen sen luonteinen ollut aina, että jos ei heti nappaa niin ei sitten nappaa. Turhaa en jaksa koettaaa deittailla paria viikkoa jos ei heti alkuun nappaa. Toiset sanoo että olen kranttu. Saattaa olla, mutta siinä mielessä vaan että mieluummin oon yksin ja tapailen kun tapailen kun että olisin miehen kanssa joka ei täysiä kolahda.

Elämä on, olen silti ihan tyytyväinen vaikka joskus aattelenkin että oishan se ukko kiva =)  Enempi se ettei mulla ole miestä jonka kanssa naimisissa saati asuisin, tuntuu vaivaavan muita kuin minua itteäni. Hassua =D

Vierailija
554/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitty

Vierailija
555/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaisia kuin minäkin eli ensimmäiseni oli sarjapettäjä ja montaa naista yhtä aikaa pyörittävä selkäni takana. Siinä kävi sitten niin että tuttavapiiriksi muodostui avoimiin suhteisiin vakiintuvien sarjapettäjänaisten ja -miesten verkosto ja omakin maine meni. En saanut sellaista kuin olisin halunnut, siinä vaiheessa kun tajusin että kaikki ympärilläni pettävät oli minullakin ollut jo monta seurustelusuhdetta pettäjien kanssa ja kaikki ei-pettävät vakiintumaan pyrkivät olivat jo pariutuneet. Edelleen siis ilman miestä, kohta viisikymppinen, miehen velvollisuudentuonnosta tekemä lapsi tuon entisen sarjapettäjämieheni kanssa. Ei oikeastaan enää edes kiinnosta eikä jaksa hakea kumppania.

Vierailija
556/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäöstä ole kiinni. Eräs sukulaistyttöni oli nuorena  aivan erityisen kaunis. Pitkä, hoikka klassisen kauniit kasvot jne. Miehet katselivat ja joskus tulivat juttelemaan, mutta suurin osa ei uskaltanut. Itse sain kuulla usein, että toi on tosi kaunis toi sun kaveri. Joo, kiva. Luultavasti  huomattavan kauniidenkin on vaikea löytää seuraa, jos ovat ujoja, koska miehet eivät uskalla lähestyä. Löysi miehen vasta noin nelikymppisenä työpaikalta. Parhaiten miesseuraa saavat  pikkusievät ja  vain vähän massasta poikkeavat yksilöt, jotka ovat sosiaalisia ja vähän tyrkkyjä, mutta ei kuitenkaan liian huoramaisia. Eri asia sitten on, että kestääkö suhteet, mutta  parhaiten seuraa saavat ne. Tämä on huomattu, kun on oltu isossa naisporukoissa liikkeellä.  

Kai te nyt kuitenkin tiedätte, että pituus on haitta naisella, ei hyöty. Mallit on pitkiä koska he ovat naisten ja suunnittelijoiden mieleen. Naisen ihannepituus (miesten mielestä) on yllätys yllätys, naisten keskipituus, 165cm. Aina toki löytyy poikkeuksia, mutta se on selvää että miesehdokasjono lyhenee nopeasti heti kun naisen pituus lähestyy 180cm.

Vierailija
557/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ruma ulkonäkö takaa yksinolon. Mulle on jäänyt kasvoihin arvet teini-iän todella pahasta aknesta, kärsin edelleen hormonaalisesta aknesta ja näiden lisäksi ei ne omat kasvonpiirteet ole kauneimmasta päästä. Olen noin puolen vuoden ajan kokeillut nettideittailua, kun ei tuntunut muuten miestä löytyvän. Nettideiteissä olen joutunut kerta toisensa jälkeen huomaamaan, että miesten mielestä kirjoitan hauskasti ja kanssani on kiva kirjoitella, mutta kun tapaamme, niin ulkonäköni on liian suuri este sille, että meistä voisi tulla pari. On ihan suoraa kommenttia tullut, että ei millään pahalla, mutta noin ruman kanssa ei ryhdytä suhteeseen. No, tietysti tuollainen kommentti kertoo aika paljon sanojastaan, voisihan sen nätimminkin sanoa, ettei kiinnosta. Miehet ovat itse olleet ihan kaikennäköisiä, on ollut komeampia, tavallisempia, jopa hieman rumia. Olen nyt 25-vuotias. Ystäväpiirissä kaikilla, jopa niillä vaatimattomamman näköisillä, on jo pitkään ollut seurustelukumppanit. Ystävät myös kyselevät jatkuvasti, miksi en löydä ketään. Masentaa, että jään ihan yksin koko loppuelämäksi.

Vierailija
558/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu se kepeän seurustelun geeni, samoin kyky ja taito keimailla miehille. Eihän tosikot kenellekään kelpaa. Ja vielä, jos on omatoiminen eli vasara ja ruuvari pysyvät kädessä siinä kuin miehelläkin, on turha toivo löytää mies. Eikä hyvä koulutuskaan helpota asiaa. Ruma naama on aika pieni tekijä. Tosin on minuakin kosittu pariinkin kertaan, viimeksi alkusyksystä, mutta sulhaskandidaatilla on ns. menneisyys kiven sisällä ym. Ei tulisi mieleenikään sitoa itseäni tuollaiseen äijään.

Vierailija
559/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen aina ollut sellainen etteivät miehet kiinnostu ja lähesty. Varmaankin olen sitten niin ruma.

Mitä sinä haluat?

Jos haluat olla yksin niin teet sellaisia valintoja ja jos haluat kumppanin, niin alat tehdä siihen suuntaan valintojasi.

Kuka sinulle on sen käsityksen usuttanut, että olet tylsä ja ujo ja et halua/et saa miestä? Jos haluat, niin lähde rohkeasti uudelle ajatuslinjalle.

Ihan hyvin voit löytää tai anna jonkun löytää sinut. Avaa ajatuksiasi. Tule esiin, niin sinut voi löytää.

Minä löysin 35-vuotiaana ja nyt on perhe.

Kyynisyys romukoppaan.

Ja ole sinut sen kanssa, että olet kokematon. On muitakin. Paljon. Ja kyllä niitä kokemuksia saat, jos haluat.

Ei se kokemattomuus ole mittari sille, että löydätkö ihmisen parisuhteen.

Ihmisiä ne on muutkin. Ja yksi riittää. Yksi riittävän hyvä. 🐳

Vierailija
560/751 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse yöipainoinen, mutta sanoo että pyöreä mies on turn off, vaikka sisin ja ulkokuori muuten olisi kunnossa.

Flippailee pienimmistäkin asioista kaikille ja on aina laittamassa välejä poikki erimielisyyksien tultua.

Myöhästelee aina, ei hallitse hygienisyyttä.

Tämä eräs tuttavani, ikää nyt 30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi