Millainen nainen jää miehettä?
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.
Kommentit (751)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 13:46"]
Miksi ihmeessä narraisin? Jos narraisin, mielikuvitukseni riittäisi kyllä parempaan tarinaan. Ja mikä muka olisi parempi syy kieltäytyä kuin se, että tiedän miesten lähestyvän minua vääristä syistä, koska näytän vaatteet päällä ihan hyvältä, mutta kamalalta ilman?
[/quote]
Mutta oletko ajatellut, että moni saattaa lähestyä sinua pääasiassa aivan muista kuin ulkonäkösyistä? Tai että ne tietyt puutteet eivät luultavasti todellakaan ole useimpien mielestä sellaisia, että ne kumoaisivat kaiken sinussa olevan hyvän? Kaikissa ihmisissä on isoja puutteita, toisilla henkisiä ja toisilla fyysisiä.
Ihan yleisestikin, ethän millään tiedä, kelpaisitko loppujen lopuksi jollekulle jos et ole valmis asiaa tämän kanssa kokeilemaan.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:30"]
Mutta oletko ajatellut, että moni saattaa lähestyä sinua pääasiassa aivan muista kuin ulkonäkösyistä? Tai että ne tietyt puutteet eivät luultavasti todellakaan ole useimpien mielestä sellaisia, että ne kumoaisivat kaiken sinussa olevan hyvän? Kaikissa ihmisissä on isoja puutteita, toisilla henkisiä ja toisilla fyysisiä.
Ihan yleisestikin, ethän millään tiedä, kelpaisitko loppujen lopuksi jollekulle jos et ole valmis asiaa tämän kanssa kokeilemaan.
[/quote] Aivan. Entäs kaikki ne ei-niin-kauniit naiset, joiden sinäkin koko ajan näet elävän parisuhteessa? Onko sinulla vaatteittesi alla todella jotain niin kauhistuttavaa, että mitään pahempaa ei ole kenelläkään muulla?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 13:46"]
Miksi ihmeessä narraisin? Jos narraisin, mielikuvitukseni riittäisi kyllä parempaan tarinaan. Ja mikä muka olisi parempi syy kieltäytyä kuin se, että tiedän miesten lähestyvän minua vääristä syistä, koska näytän vaatteet päällä ihan hyvältä, mutta kamalalta ilman?
[/quote]
[/quote]
Se ei mene näin, pitää ensin pystyä itse hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Vasta sen jälkeen voi laittaa itsensä likoon jonkun muun edessä. Jos ensin lähtee kokeilemaan, kelpaisiko jollekin muulle, ei ikinä usko, että se toinen hyväksyy ne puutteet, joita itse ei pysty hyväksymään. Parisuhde saattaa kyllä syntyä, pitkäkin sellainen, mutta siitä puuttuu se luottamus, että saisi toiselta rakkautta täysin omana itsenään.
Nimimerkki "Kokemusta on"
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:35"]
Se ei mene näin, pitää ensin pystyä itse hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Vasta sen jälkeen voi laittaa itsensä likoon jonkun muun edessä. Jos ensin lähtee kokeilemaan, kelpaisiko jollekin muulle, ei ikinä usko, että se toinen hyväksyy ne puutteet, joita itse ei pysty hyväksymään. Parisuhde saattaa kyllä syntyä, pitkäkin sellainen, mutta siitä puuttuu se luottamus, että saisi toiselta rakkautta täysin omana itsenään.
[/quote] Naiset nyt eivät yleensäkään hyväksy kehoaan sellaisena kuin se on, mutta pystyvät silti parisuhteisiin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:35"]
[/quote] Naiset nyt eivät yleensäkään hyväksy kehoaan sellaisena kuin se on, mutta pystyvät silti parisuhteisiin.
[/quote]
Tässä oli ehkä kuitenkin kyse vähän muusta, kuin tavanomaisesta peilin edessä nyrpistelystä.
Katkerat naiset. Ne jotka keskittyvät liikaa muiden tekemisiin oman napansa sijaan. Terve ja hyvä itsetunto on kaiken a ja o kumppania etsiessä. Rakasta itseäsi, sitten vasta muita.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:40"]
Koulutetut naiset jäävät miehettä. Tämä johtuu siitä, että koulutetuille naisille kelpaa vain koulutetut ja hyvätuloiset miehet, koska nainen ei koskaan nai itseään köyhempää miestä.
Koulutetut miehet kuitenkin naivat kampaajia ja kaupankassoja, sillä heille kelpaa kouluttamatonkin ja pienituloinen nainen. Tästä johtuen mitä enemmän nainen kouluttaa itseään, sitä todennäköisemmin hän jää ikisinkuksi. Ja koska naisten mielestä seksi tilapäisissä suhteissa on epämoraalista, niin tällainen koulutettu nainen joutuu elämään sitten loppuelämänsä ilman seksiäkin.
[/quote]
Tilastollisesti tämä on kylläkin myytti. Kaikista useimmiten sekä naisista että miehistä yksin elävät vain peruskoulun käyneet. Korkeakoulutetuissa naisissa on vähemmän sinkkuja kuin kouluttamattomissa.
Jostain syystä mediassa näkyvät sinkkunaiset usein vaan ovat noita korkeakoulutettuja.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:38"]
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.
[/quote]
Nirsot.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:40"]
Koulutetut naiset jäävät miehettä. Tämä johtuu siitä, että koulutetuille naisille kelpaa vain koulutetut ja hyvätuloiset miehet, koska nainen ei koskaan nai itseään köyhempää miestä.
Koulutetut miehet kuitenkin naivat kampaajia ja kaupankassoja, sillä heille kelpaa kouluttamatonkin ja pienituloinen nainen. Tästä johtuen mitä enemmän nainen kouluttaa itseään, sitä todennäköisemmin hän jää ikisinkuksi. Ja koska naisten mielestä seksi tilapäisissä suhteissa on epämoraalista, niin tällainen koulutettu nainen joutuu elämään sitten loppuelämänsä ilman seksiäkin.
[/quote]
Tilastollisesti tämä on kylläkin myytti. Kaikista useimmiten sekä naisista että miehistä yksin elävät vain peruskoulun käyneet. Korkeakoulutetuissa naisissa on vähemmän sinkkuja kuin kouluttamattomissa.
Jostain syystä mediassa näkyvät sinkkunaiset usein vaan ovat noita korkeakoulutettuja.
[/quote]
Ei minusta kyllä ole mikään myytti, eikö tästä ollut joku laajempi tutkimus muutama vuosi sitten? Ainakin kaikissa lehdissä oli siitä juttua.
Mutta siis, minusta akateemisista naisista jää yksin sellaiset vakavat, tylsät tyypit. Kyse ei siis ole siitä, ettei näille naisille kelpaisi ihan duunari, vaan siitä, ettei miehille oikein kelpaa tylsät naiset.
Miksi pitäisi *saada* mies? Minä viihdyn oikein hyvin yksin. En pidä lapsista, enkä kaipaa seksikumppaniakaan. Eipä ne parisuhteessa olevat useinkaan niin onnellisilta vaikuta, kysymys on pikemminkin tyytymisestä.
Upitellaas. Kyllä tätä keskustelua kannattaa jatkaa.
Minun mielestäni tärkeintä on itsevarmuus, rohkeus ja hymyily. Ei haittaa, jos on liikakiloja, jos kantaa ne hyvin :)
Eikö yhtään tuoreempaa ketjua löytynyt? Näitähän on täällä ihan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
kaikki naiset saa miehen jos vaan tekee tarpeeksi uhrauksia
Niinkuin mitä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin mitä?!
Esim. lakkaa unelmoimasta pankkiirilääkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, jotka eivät itse uskalla tehdä aloitetta tai ilmaista kiinnostustaan. Mun yksi kaveri on kaunis kuin missi, pitkä, hoikka ja upeat kasvot, täydellinen paketti. On vaan niin kamalan ujo, ettei uskalla mennä baarissa ollessamme iskemään ketään. Suomalaiset miehetkin on niin ujoja, etteivät uskalla lähestyä ja luulen, että kynnys on miehillä korkea mennä juttelemaan kauniille naiselle, joka ei anna minkäänlaista signaalia, että voisi itse olla kiinnostunut.
Sääli.
Tämä on kyllä koominen tilanne.Jos hän tekisi aloitteen mies ei saisi sanaa suustaan.
Mä en seurustele ennen kuin ihastun. En ole koskaan ruvennut olemaan vain siksi että kunhan joku on. En ihastu helposti enkä nopeasti.
Se on sitten varmaan nirsoutta jonkun mielestä.
Ja mulle on ihan sama mitä muut tästä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin mitä?!
Voihan sitä vaikka käydä lenkillä ja syödä terveellisesti. Ostaa seksikkäitä vaatteita.
Täällä yksi tavan kranttu introvertti.
Niin ja ainiin, elämäni kiintopiste ei ole mies tai miehet. Että en ole onneton siitä että olen valinnut tien: "Mr. täydellinen tai ei kukaan."