Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko jos kumppanillasi olisi miljoonaomaisuus etkä tietäisi?

Vierailija
10.05.2024 |

Parisuhdetta takana vajaa 2v. Yhteenmuutto ajankohtaista. Yhteisiä unelmia ihan perus duunaripalkalla tehty taloista ym., mutta yllättäen kumppani paljastaa, että hänellä on miljoonaomaisuus. Onko asia ok vai ei? Tuntisitko olosi huijatuksi ja petetyksi? Ikää 34 molemmilla. Ei lapsia vielä. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi vaan kiva yllätys.

Vierailija
2/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmeissäni olisin. Yleensä kumppanin varallisuuden tietää noin suurin piirtein. Parempi kuitenkin noin päin kun että olisi esim hirveissä peliveloissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huijatuksi. Nehän on toisen rahoja eivätkä kuulu sinulle. 

Vierailija
4/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiahan ei kuulu sulle milläänlailla.

Säästää kituutat sen oman osuutesi, tai mies ostaa sen omiin nimiinsä.

Avioehto tietty tulee.

Vierailija
5/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin jos se sama ihminen olisi maksattanut mulla omia kulujaan vedoten tiukkaan rahatilanteeseen. Tuskinpa muuten. 

Vierailija
6/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kumppani olisi ollut superpihi ja maksattamassa mulla kaikkea, suuttuisin enkä edes harkitsisi yhteenmuuttoa. Toki enää en sellaiseen suhteeseen muutenkaan jäisi. Mikäli olisi normi 50/50 suhde, niin miksi tästä pitäisi suuttua. En kuvittele että kumppanin miljoonat meinaisi jotakin superflashyä elämäntyyliä enkä sellaista jaksaisikaan.

Vierailija
7/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä. Olen varakkaampi osapuoli ja nainen. Että ei ihan perinteinen tilanne.

Vierailija
8/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän olisi ideaalitilanne

Vierailija
9/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioehto tietty tulee.

Missään ei sanottu, että tuo kumppani on mies. 

Vierailija
10/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tässä. Olen varakkaampi osapuoli ja nainen. Että ei ihan perinteinen tilanne.

Kyllä ihan suurinpiirtein puoliksi maksellaan eikä ulospäin omaisuuttani tässä voi juurikaan nähdä. Kasvatettu niin. Noh, Omistuskämppä toki hyvällä alueella, ei sen erikoisempaa. Auto ihan perus. Ja ihan halpis tuotteita ostelen

Vierailija
11/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miljoonaomaisuus. Avopuoliso ei tiedä siitä mitään.

Vierailija
12/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkevääkin olla kertomatta seurustelukumppanille hyvistä varoista. Näin tilanne pysyy neutraalina ja toinen ei ala kuolata toisen varoja ja mankua sitä ja tätä ja suhtautua normaalitason joululahjoihib pettyneesti ym. ym.

Vierailija
13/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miljoonaomaisuus. Avopuoliso ei tiedä siitä mitään.

Ei teillä sattunut talon rakennusta tai vastaavaa oikeisiin ja ajankohtaisiin keskusteluihin tai lasten hankintaa? Tässä kohti kun tilanne konkretisoitui tonttien katsomiseen oli pakko paljastaa et talo on mulle se mihin rahani voin laittaa ja se monu minun unelma onkin. Ap

Vierailija
14/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*minun

Vierailija
15/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta ihmettelisin, mitä muuta kumppani salaa minulta. Onko hänellä kenties lapsi tms. Luottamus tuossa on saanut tietenkin aimo kolauksen. 

Vierailija
16/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eihän sillä ole väliä. Merkityksellistä on, millaisen kuvan olet antanut itsestäsi. Vaikka kenenkään taloustilanne ei kuulu muille, jos olet "esittänyt köyhää" ja mahdollisesti maksattanut omia juttujasi seurustelukumppanilla, on se aika huono juttu. Jos on ollut puhetta talon hankkimisesta ja olet antanut ymmärtää, että tarvitset omaan osuuteesi esim. pankkilainaa, on sekin vähän kyseenalaista (vaikkei niin paha kuin aiempi) Periaatteessa ymmärrän, jos olet halunnut salata oman tilanteesi, mutta ehkä itse olisin kaikenlaisesta epärehellisyydestä hieman ärsyyntynyt. Jos tulee erikseen puhetta, voit kuvata taloudellista tilannettasi "vakaaksi".

Vierailija
17/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin heti naimisiin ja eroaisin. Saisin hyvät erorahat.

Vierailija
18/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehto tietty tulee.

Missään ei sanottu, että tuo kumppani on mies. 

No ihan sama, olkoon vaikka kaksi miestä, kaksi naista, kolme miestä, yksi nainen!

Aloituksessa EI mainittu!

EN OLE mikään hiton selvännäkijä!

Vierailija
19/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin heti naimisiin ja eroaisin. Saisin hyvät erorahat.

Pika-avioliitoista ei erorahoja saa ja jokainen miljonääri vaatii avioehdon.

Vierailija
20/51 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin, koska olen parempipalkkaisena maksellut jo pitkään enemmän yhteisiä kuluja. Eli mieheni olisi valehdellut tulonsa. Tosin olemme naimisissa, että vähän eri asia. Olen sitä mieltä muutenkin, että yhteiset kulut jaetaan tulojen/omaisuuden suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi