Kotiäidit,nyt ääni Niinistölle!!!!
Täältä tulee yksi ääni,Sauli ymmärtää edes lapsiperheitä :)
Kommentit (23)
Mä oon ollut kotiäitinä 10 v, mies on akateeminen, itsellä opistokoulutus. Miehen hyvien tulojen takia pärjättiin ihan ok kotiäitiaikoina, mutta ei mitään rikkaita oltu. Nyt olen yrittäjä ja tienaan enemmän kuin mieheni. Lapset hoidetaan edelleen itse, en ikinä laittais heitä päiväkotiin. Inhoan hyysäämistä, mutta kyllä heikompia pitää tukea, samoin kuin kannustaa yrittämiseen ja kannattavaan työntekoon ja kaikilla pitää olla mahdollisuus opiskella, samoin pitää perheillä olla yhtäläinen oikeus valita lastensa hoitomuoto. Lisäksi yksityiskoulujen perustamista pitäisi helpottaa. Maaseutua pitäisi tukea myös ja pitää koko Suomi asuttuna. Natoa ja ydinvoimaa vastustan. Eu:sta en tykkää. Kotini oli keskustalainen, mutta sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Mieheni vanhemmat ovat kiihko-kokoomuslaisia, mieheni ei ole oikein mitään puoluetta. Pitääköhän jättää äänestämättä ekan kerran?
Ihan samoin, kuin sairaanhoitajat valitsevat liittonsa puheenjohtajaksi kokoomuslaisen ja sitten itkevät kun heidän palkat on perseestä eikä liitto saa mitään aikaan.
Jatkakaa samaan malliin joo.
Hyvää päivän jatkoa!