Missä olet saanut viimeksi huonoa asiakaspalvelua?
Kommentit (73)
huonoa palvelua ihmettelen minäkin. Se tätihän on kova puhumaan, mutta ei se mua ainakaan ole häirinnyt.
Pyytävät palautetta nettisivuillaan, ja kun sitä sinne laitta niin se häviää mustaan aukkoon.
Kokeiltu on pariinkin otteeseen. Huonompaa ei ole.
Suomenojan Mustassa Pörssissä. Mentiin lasten kanssa ostamaan isoa LCD-taulutelkkaria. Yksikään myyjä ei tullut edes kysymään, voisiko auttaa. Istuivat kassan vieressä juttelemassa. Oltiin siinä aikamme ja lähdettiin pois. Ikkunasta näin, että myyjä meni telkkariosastolle heti kun me lähdettiin. No, siinä meni myyjältä 3500 sivu suun, eipä tarvitse mennä enää Mustaan Pörssiin ikinä.
Peini esimerkki ovat heidän lähettämänsä tiedotteet asian käsittelyn etenemisestä. Esim. korvaus ambulanssin käytöstä. Edes siitä saakelin lapusta ei meinannut saada selvää, mitä on tapahtunut, ja kenelle maksettu mitä. MOneen kertaan piti lappu tutkia, puhumattakaan sitten näistä muista, monimutkaisemmista asioista.
Virkailijat eivät neuvo, eivät tiedä, ovat epäkohteliaita ja ylimielisiä.
Samaten työvoimatoimiston merkonomit käyttävät hyväkseen mahdollisuuttaan kyykyttää ihmisiä. Ei asiakaspalvelusta tietoakaan.
Varsinkin yks miestarjoilija on rasittavankin palvelualtis ;)
Ilmeisesti eri tarjoilija....
Siinäpä firma joka pitää asiakasta pilkkanaan! Heitä ei kiinnosta tippaakaan toimittaa myymäänsä palvelua maksavalle asiakkaalle. Valehtelevat suoraan päin naamaa. Sama epäpätevyys ja piittaamattomuus ylimmästä alimpaan asti. Todella törkeä ja epäasiallista toimintaa.
Varokaa tätä yritystä!!!!
kassalla naiset erittäin tympeän oloisia. naamat ihan norsunvitulla.
kukaan ei koskaan tiedä mistään mitään
Vierailija:
Itse olin töissä vaateliikkeessä yhden kesän ja ihmettelen, että miten ne myyjät jaksaa sitä hommaa, toiset montakymmentä vuotta!Siis yhden päivän aikana sataa niiiiin paljon p*askaa ASIAKKAILTA että ei sitä jaksa kukaan. Kun joudut tunnista toiseen kuunnella tätä:
- missäs nää on tehty? Ai, no näähän ei sit kestä viikkoakaan
- teil on ihan väärät nää koko merkinnät täällä
- mä ostin tän viime kesänä ja nyt on jo rikki! Kyllä mun pitää saada uusi tilalle!
- mä valitan teistä kohta jollekin viranomaiselle, kun ette suostu hyvittämään (kenkiä, joita selvästi pidetty jalassa monta päivää)+ humalaiset, häiriköt, mielenvikaiset (mm. miehiä, jotka hyväilevät itseään ja silittevät mekkoja) ym ym.
Kertokaa mulle, kuka jaksaa aurinkoisena palvella vuodesta toiseen, kun asiakkaat ovat itse kuin sitruunan syöneitä ja uhkailevat milloin kuluttaja-asiamiehellä ja milloin mustalaisten kostolla.
Jos olet valinnut ammatiksesi asiakaspalvelun, niin silloin vaan pitää jaksaa, sehän on työtäasi!!
Nukuin vahingossa aseman ohi, ja heräsin yli sata kilometriä myöhemmin. Konnari olisi ollut valmis jättämään minut rahattomana ja ilman puhelinta paikkakunnalle, josta en tunne ketään. Onneksi pidin puoleni, ja pääsin toisella junalla ilmaiseksi kotiin. Vr:n konnarit vain eivät tunnu ymmärtävän, että vahinkkoja voi sattua...
No onhan tuo oikeasti ärsyttävää, eikä sinulle olisi edes pakko jälkikätten kuittia tehdä.
Vierailija:
Tänään uimahallissa. Kun oltiin lähdössä niin sanoin lippuja myyvälle tytölle ystävällisesti, että unohdin pyytää kuitin ja me saadaan töissä uimakuiteista rahaa takas. Sit se vikisi siinä ja joutuu tekemään nyt miinuskuitin ja muista sit seuraavalla kerralla pyytää se ajoissa!
ja jopa levykaupassa nuoret miehet myy iloisesti heavymetallia nelikymppiselle.
Siispä iso kiitos Raision Myllyn Free Record Shopin pojille, jotka joka vuosi joulun allakin (kyllä muutenkin) kiireessä iloisesti palvelevat musiikista mitään tietämätöntä.