Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet saanut viimeksi huonoa asiakaspalvelua?

Vierailija
05.01.2006 |

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASITTAVAA KUUNNELLA!

Vierailija
22/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis asiallista. Huonoa käytöstä olen saanut viimeksi taksikuskilta ja olin todella tuohtunut siihen. Olin vain niin hölmistynyt aluksi kun huomasin joutuvani itse ottamaan kassini takakontista pois kuskin istuessa etupenkiltä. Yleensä jätän jonkin verran tippiä mutta tämä ei saanut yhtään.

Katsokaas hyvät leidit peiliin ja miettikää omaa käytöstänne. Joskus teidän hymynne ja kiitoksenne voi pelastaa myyjän huonon päivän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

29

Olet aivan oikessa!!

Tottakai asiakaspalvelijalta pitää odottaa palvelua mutta jos itse on asiakkaana on aivan kusipää niin ei voi odottaakkaan mitää erityistä palvelua... ihmisiähän ne myyjätkin vain ovat..

Vierailija
24/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

31

siis HYVÄÄ palvelua ;) Kertokaapas lastenvaate/tarvikelikkeistä???

Vierailija
25/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö teidän värjäävän tikkarin saaneiden käydä kertomassa sinne, eivät takuulla tiedä että karkkinsa sottaavat.

Vierailija
26/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin töissä vaateliikkeessä yhden kesän ja ihmettelen, että miten ne myyjät jaksaa sitä hommaa, toiset montakymmentä vuotta!

Siis yhden päivän aikana sataa niiiiin paljon p*askaa ASIAKKAILTA että ei sitä jaksa kukaan. Kun joudut tunnista toiseen kuunnella tätä:

- missäs nää on tehty? Ai, no näähän ei sit kestä viikkoakaan

- teil on ihan väärät nää koko merkinnät täällä

- mä ostin tän viime kesänä ja nyt on jo rikki! Kyllä mun pitää saada uusi tilalle!

- mä valitan teistä kohta jollekin viranomaiselle, kun ette suostu hyvittämään (kenkiä, joita selvästi pidetty jalassa monta päivää)

+ humalaiset, häiriköt, mielenvikaiset (mm. miehiä, jotka hyväilevät itseään ja silittevät mekkoja) ym ym.

Kertokaa mulle, kuka jaksaa aurinkoisena palvella vuodesta toiseen, kun asiakkaat ovat itse kuin sitruunan syöneitä ja uhkailevat milloin kuluttaja-asiamiehellä ja milloin mustalaisten kostolla.

Vierailija
27/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää on toistuvaa: kassatädit juttelevat keskenään eivätkä huomio millään tavalla asiakkaita. Ensimmäisen kerran kassatätsy katsoi tai puhui minulle eli asiakkaalle, kun pyysi allekirjoitusta kuittiin. Siihen saakka jutteli kahden työkaverinsa kanssa. Teki mieli sanoa, että anteeksi häiriö, mutta haluaisin ostaa tämän tuotteen :)

En ymmärrä, että miten kauppiaalla on varaa pitää tuollaisia kassoja, kun palvelualttiimpia olisi varmasti saatavilla.

Vierailija
28/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on hyviä asiakaspalvelutyössä ja toiset eivät. Ei se ammatti kaikille sovi, onhan se huomattu!

Vierailija
29/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtti on näytettävä HETI kun sisään astuu...

Vierailija
30/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i millään tavalla. toi on just tota huonoa suomalaista itsetuntoa.

Vierailija
31/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajani muutti ja menin uudelle yrittäjälle, kysyin ja katselin hintoja kun varasin ajan, toimenpiteen jälkeen laksu oli huomattavasti kovempi. vaihdoin kanpaajaa, taas otin aikaa tilatessa hinnan selville. tällä kertaa ei tehty muuta kuin leikattiin entisen leikkauksen mukaisesti muutamia senttejä, ei pesua eikä muuta. hinta oli 27 ¿ vaikka olisi pitänyt olla 17. en sitten mene sinnekään uudestaan. koska olen nössö enkä heti tilanteen tullessa päälle uskalla alkaa valittamaan äänestän jaloillani enkä enää käytä huonoja palveluja.

Vierailija
32/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessako anttilassa näin tapahtuu?

Kun mulle ei yhessäkään anttilassa ole koskaan kukaan tullut kysymään.

Itse olin joskus anttilassa töissä ja siellä moni mummo sanoi että " ai täällä siis saa palvelua" kun heitä palvelin ja autoin.

Vierailija
33/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonotimme mieheni kanssa ja kun oli karseat jonot niin menimme samalla tiskille yhden jonotuslapun turvin. kun toinen oli asiansa hoitanut sanoi kuiva virkailijaukko ettei toisen asiaa voi hoitaa nyt vaan hänen pitää ottaa seuraavana jonotusvuorossa oleva. näitä vuoroja ei mihinkään kirjattu koska kun menimme infoon asiasta kysymään hoiti ystävällinen vahtimestari meidät seuraavalle vapaalle virkailijalle ilman mitään vuoronumeroita. tuli tuntu että virkamies vain halusi kyykyttää meitä työttämiä! törkeää!

Vierailija
34/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin junttia ja hapanta kansaa, että sitä paskan ja ilkeilyn määrää ei vaan jaksa.

Suurin osa on herra-asenteella liikenteessä ja odottaa ylimielisenä matelevaa palvelua, maalaiset ja alhaisen sivistystason omaavat ovat pahimpia näistä.

Todellakin, menkää tekin joskus itseenne arvon asiakkaat.

Vierailija
35/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan viimeksi stockan kangasosastolla viisi vuotta sitten.

Vierailija
36/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olikohan viimeksi stockan kangasosastolla viisi vuotta sitten.

Vierailija
37/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kyllä niin tyypillistä, että heti kun joku myyjä/asiakaspalvelija sattuu täällä mainitsemaan siitä kuinka kamalia asiakkaat voivat olla, niin heti sanotaan että on huono itsetunto ja työ ei sovi sinulle jne... Kyse ei ole siitä onko huono itsetunto yms...mutta itsekin myyjänä olleena voin sanoa, että JOKA päivä sai kuulla paljon aivan aiheetonta huutoa/valitusta ja kyllä siitä mielestäni saa kertoa ihan samalla lailla kuin te asiakkaina kerrotte teidän kokemuksistanne!

Vierailija
38/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kestä aina, vaikka olisi lehmän hermot. Joka päivä otat vastaan huutoa, uhkailuja ja vaikka mitä.

Vierailija
39/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tää on kyllä niin tyypillistä, että heti kun joku myyjä/asiakaspalvelija sattuu täällä mainitsemaan siitä kuinka kamalia asiakkaat voivat olla, niin heti sanotaan että on huono itsetunto ja työ ei sovi sinulle jne... Kyse ei ole siitä onko huono itsetunto yms...mutta itsekin myyjänä olleena voin sanoa, että JOKA päivä sai kuulla paljon aivan aiheetonta huutoa/valitusta ja kyllä siitä mielestäni saa kertoa ihan samalla lailla kuin te asiakkaina kerrotte teidän kokemuksistanne!

Vierailija
40/73 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

53

En missään vaiheessa sanonut viestissäni, että myyjä olisi kaatanut huonon päivänsä asiakkaan niskaan. Itse myyjänä olleena voin sanoa, että kiltistihän sitä valitusta piti kuunnella hymy naamalla, ja näinhän se onkin.. Kuuluu työkuvaan. Mutta pointtini oli se että kyllä myyjänkin pitäisi saada täällä kertoa omista huonoista kokemuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme