Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet saanut viimeksi huonoa asiakaspalvelua?

Vierailija
05.01.2006 |

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

citykäytävän pizzahutissa, express puolella.

Vierailija
2/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on kyllä huonointa palvelua ever! Mun liittymä oli suljettu (en siis itse ole sulkenut, laskut on maksettu jne.) Pitkän jonottamisen jälkeen sain vain vastauksen todella tylyn kuuloiselta naiselta ettei ne tiedä miksi se on suljettu ja sanoivat että se avataan, mutta siinä kestää jonkin aikaa. Voi hitto että meinas palaa hihat!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen meni kyllä sekä oma että miehen liittymä vaihtoon siltä firmalta.

Vierailija
4/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pitänytt puhelimeen vastaneen naisen asenteesta. Voisivat vähän miettiä tuota asiakaspalveluakin.

Annan kyllä usein palautetta, oli sitten huonoa tai hyvää.

Vierailija
5/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta päätinpä olla viemättä lastani sinne kuvattavaksi, ja kantaa euroni johonkin muuhun liikkeeseen!

Vierailija
6/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille pisteet hyvästä ja mukavasta palvelusta, mutta vastaanottovirkailija (vai miksi niitä terveydenhuollon piirissä sanotaan) oli kyllä sellainen, suoraan sanoen kusipää, akka. En tiedä mitä olisi pitänyt tehdä, jotta olisin saanu sen suusta ulos yksinkertaiset " kiitos" ja " ole hyvä" . Vieläkin vituttaa!

Luulisi, että yksityisellä sektorilla ainakin olisi varaa panostaa asiakaspalveluun!

Ja paskat!

Hyvä, että näin tämän ketjun, pitää käydä kyseisen paikan nettisivuilla laittaan vähän palautetta..

Vierailija
7/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...

Onko lisää kokemuksia kellään?

Vierailija
8/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kun lapseni kuolemasta oli kulunut kuukauden verran että et voi enää surra kun siitä on kulunut niin paljon aikaa...että pitäisi jo aloittaa lääkitys....tuntui todella pahalta kaiken muun taakan kanssa:-(

Vierailija
9/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei juuri päästä muuta ilmettä naamaltaan kuin sen yhden ainoan josta selvästi paistaa ettei hän ole oikealla alalla, sanoo vain moi ja kiitti!

Vierailija
10/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuski ei näyttänyt pysähtyvän niin nostin käden ja sitten vasta pysäytti no ei siinä mitään mutta hyvä että sisälle ehdin kun lykkäs ovet kiinni oli lähellä etten ollut siellä välissä.olin matkaa maksamassa kun tää paino tallan pohjaan niin että meinasin kaatua.v***u että ärsytti.

Vierailija
11/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräästä lastenvaateliikkeestä taapero sai tikkarin. ei se ottanut päähän, se oli kiva ele. mutta, tikkarista irtosi taaperon sitä syödessä punaista väriä, joka ei lähteyt vaatteista pois :(

Vierailija
12/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pääkaupunkiseudulla saa melkein järestään huonoa palvelua. Viimeksi tänään kukkakaupassa.

Mun kokemuksen mukaan täytyy lähteä vähän kauemmaksi kehä kolmosesta, niin johan muuttuu ääni kellossa. Forssa on mun ihan suosikkipaikka. Mökkimme takia asioimme siellä loma-aikoihin ja aina saa loistavaa palvelua.

Vierailija
13/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppa oli siis viel auki. kaikki esitteleminen niin vaikeeta!!!huh!

Vierailija
14/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut musta on aika koomista olla paikoissa, joissa on korostuneen huono palvelu. Tulee kotoisa olo, kun menee esimerkiksi Matkahuoltoon. Olipa se lafka missäpäin Suomea tahansa, aina saa yhtä ynseät " palvelut" . Siitä tulee sellainen mukava kommarifiilis...

Sama kaikkien valtionvirastojen kanssa. Kuuluu asiaan, että Kelassa tai verovirastossa istuu kipakka akka, joka löntii paikasta toiseen naama rutussa, ilman kiirettä.

Toisaalta sellainen tekopirteä " meillä aina palvellaan, kun ollaan tällasii ihanii yrittäjii" -meininki ahistaa minua.

Vierailija
15/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin vaan että olisko sama kauppa kyseessä mistä mekin saatiin tikkari ja meillä kävi samalla lailla kuin teillä. =(

Vierailija
16/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänne entisestä neuvostoliitosta, kääkät tiskin takan ovat kuin " per**en nielleet* ja kaikesta kiskotaan rahaa minkä jaksetaan kun on monopoliasema Suomessa.

Vierailija
17/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon nro 20 kommenttiin...

Mä kyllä mieluummin kattelen semmosta " tekopirteätä" myyjää kuin semmosta joka ei edes yritä olla ystävällinen.

Vierailija
18/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin paha paikka mennä sinne, niin olis voinu vähän edes hymyillä. Täti ei suostunu vastailemaan mun kysymyksiin, vaan lätkäs käteen jonkun paperin, jossa oli aika johonkin neuvontaa kuukauden päähän. Siellä kuulemma selviää.

Vierailija
19/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku on tyly ja epäystävällinen, hän lienee ainakin aito. Ainailoiset myyjät ja asiakaspalvelijat ovat jotenkin epäaitoja ja muutoinkin oikeistolaisia.

20

Vierailija
20/73 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkassa kauppa sijaitsi.

En tiedä olisiko väri lähtenyt, jos olisi heti koneeseen laittanut, mutta asia unohtui ja vaate meni pyykkiin päivän viiveellä.

T: Nro 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi