Missä olet saanut viimeksi huonoa asiakaspalvelua?
Kommentit (73)
55
Samoja kokemuksia itselläni. Tottakai uskon sen että karseita myyjiä on olemassa, mutta on myös niitä mukaviakin jotka saavat huutoja sen takia että asiakkaalla sattuu olemaan huono päivä. Myyjä ei mielestäni ole mikään psykiatri jolle saa purkaa pahaa mieltään. Ja kun täällä useasti kerrotaan nyrpeistä myyjistä esim tuotevalitusten suhteen...jos miettisitte myös sitä miten itse lähestytte myyjää ja kerrotte asianne niin varamasti palvelukin olisi parempaa. Totta on että myyjään pitää olla ystävällinen vaikka asiakas ei olisi, mutta siinä vaiheessa kun mennään henkilökohtaisuuksiin (myyjää ruvetaan haukkumaan) ei myyjänkään tarvitse enää mielistillä
Stokkallahan pitäisi olla hyvä palvelu;)
Löytyi sitten kunnon ammattiliikkeestä.
Rautakaupoissa on jokaisessa typerät myyjät.
Muut perheenjäsenet tilasivat Hesestä ja Rossosta, minä Chicosista.
Olimme jo asettautuneet pöytään, yht. 5 henkeä, n. 30 sentin päähän
Chicosin pöydistä, Rosson puolelle. Minun piti siirtyä istumaan heidän
pöytäänsä, koska muuten en voi tilata heiltä, kun on pöytiintarjoilu! Tätä asiaa piti tarjoilijan käydä erikseen kysymässä (ylemmältään?) ja
lopputulos oli, että eipä käy tarjoilu siihen 30 senttimetrin päähän. (Olisin tietenkin itse hakenut annokseni heidän puoleltaan, ettei tarjoilijalle olisi tullut liikaa vaivaa). Niinpä sitten hyppäsin ees taas ja yritin pidellä 2 vuotiasta, ettei putoa
syöttötuolista siitä Rosson puolelta.. Uskomatonta! Oli niin hapanta
naamaa kahdelta eri tarjoilijalta, kun kehtasin sitten lopulta siirtää
lautaseni samaan pöytään muun perheen luo. Viimeinen vierailuni siinä
paikassani, sikäli harmi, kun ruoka oli oikein hyvää..
Ja syy miksi käytän pizza huttia on se, että mulla sinne alennuskortteja, muuten en mensi lainkaan saan AINA huonoa palvelua. Syy on tod. näk. mun alennuskortti, mutta miksi sitten sellaisia jakavat!?
Saunalahti
Epe´s (Tre)
Kultajousi
viimeksi sain loistavaa palvelua Tampereen Sokoksella ja vielä joulun alla!!! Myyjät olivat iloisia ja pirteitä, aloin jopa miettiä, että mitähän ne on vetäny...
Tampereella eläinkauppa safarissa kaukajärvellä.... Ihan kusipää myyjä erittäin töykeä, eikä ollenkaan asiakaspalvelu haluinen.
Se oli viimeinen kerta siinä firmassa.
Kampaaja otti leikkauksesta 30 euroa: leikkasi vajaa 1/2 h ja
tuloksena se, että sain leikata hiuksia vielä monta päivää kotonakin
kun haivenia ilmestyi vaikka mistä
Lisäksi olen saanut huonoa palvelua työkkärissä. Asiakkaita palvelevat
aina henkilöt, jotka eivät tiedä mistään mitään. Tietoa joko pantataan
tai sitä ei ole.
työntekijä. Haisi hirveelle valkosipulille ja pesi hiukset riuhtoen ja ilme oli kuin perseeseen ammutulla.
Tiistaina CM:ssa. Olin ostanut juuston ja kotona seuraavana päivänä kun avasin paketin huomasin että se oli homeessa. Myyjä asiakaspalvelupisteessä sanoi: Et sitten huomannut kun ostit sen..?? Haloo, en kai olisi ostanut jos olisin huomannut enkä ennenkään tutki paketteja onko ne homeessa vai ei.
Tänään uimahallissa. Kun oltiin lähdössä niin sanoin lippuja myyvälle tytölle ystävällisesti, että unohdin pyytää kuitin ja me saadaan töissä uimakuiteista rahaa takas. Sit se vikisi siinä ja joutuu tekemään nyt miinuskuitin ja muista sit seuraavalla kerralla pyytää se ajoissa!
Anttilassa joka kerta kun sinne erehdyn menemään. myyjät ovat enemmänkin töissä tyylillä: älkää tulko tänne asiakkaat ja varsinkaan minulta mitään kysymään.
Muutkin halpamyymälät ovat samaa sarjaa.
Stockalla olen saanut aina hyvää palvelua.
...vuotta sitten siellä astiaosastolla valitsemassa kaveriporukan yhteistä lahjaa kaverin häihin eli isohkoa ostosta olin tekemässä. Siellä oli kaksi myyjää, toinen palveli minua ja toinen ei ketään. Osastolle saapui nyt jo edesmennyt Pertti " Spede" Pasanen tyttärensä ja jonkun toisen nuorehkon naisen kanssa. Molemmat myyjät syöksyivät heidän kimppuunsa ja minä jäin vitriinille seisomaan, myyjältä jäi valitsemieni astioiden pakkaaminen kesken...seisoin 10 minuuttia odotellen ja sitten poistuin ilman astioita.
Tampereen Kaukajärven Safaria oli tuolla edellä moitittu. Itse olen saanut sieltä aina ihan ystävällistä ja välillä jopa liiankin puheliasta palvelua...
- Lastenvaateliike Aapiskukko. Mä en tajua miten se liike on pystyssä niin huonosta palvelusta huolimatta. Mutta onneksi ei ole mitään hyviä merkkejäkään. Lähellä vaatelikke Zicco jossa on loistava palvelu.
- Chico´s aina paskaa palvelua oikein kuulu siitä. Olen tosin valittanut ja saanut hyvitystäkin.
- Kela ei ole kertaakaan hoitanut asiaani kerralla oikein ja hukannut useita kertoja papereitani. Kuvittelisin, että suurinosa niiden asiakkaista kärsii tästä.
- Huonekaluliike Tasokaluste. Sohva myöhässä 2 kuukautta, eikä suostuttu kaupan purkuun. Olohuoneesta puuttui siis esim. jouluna sohvakalusto kun edellinen oli jo luovutettu pois. Kun valitin asiasta useaan otteeseen, totesivat vain että eipä asia heitä kiinnosta. Hyvitystä ei tullut penniäkään.
Ja listaa voisi jatkaa mutta tarjoan tässä siis kaikista räikeimmät jotka nyt mielessä.
limingantullin prisman kahvio, karsee kotka, luuli että etuilenn jonossa kun hain veistä
KÄVIN JOULUKUKKI TYTÖN KANSSA OSTAMASSA NO MYYJÄ OLI SELLANEN PULSKAN PUOLEINEN JA VIHASEN NÄKÖNEN TÄTI.
OTTI VAAN MUITA ASIAKKAITA ENNEN MEITÄ VAIKKA OLIMME OLLEET KAUPASSA JO PUOLISEN TUNTIA :/
MEITÄ VAAN MULKOILI OUDOSTI!!!!olinkohan liian teinin näköinen ja myyjä kuvitteli ettei meillä ole rahaa??
meninkin sitten ritarin kukkaan ja ostin 150e joulu kukat kaikille sukulaisille ja ystäville :)
siihen kukkakauppaan en suosittele kenenkään menevän!!
Vauvaa oli yritetty puolisentoista vuotta. Oli koettu tutkimukset, laparoskopiat, hormonit, km:t ja kaavinnat. Taas paukahti plussa ruutuun ja pelokkaana kyselin hoitajalta, että mitenkäs nyt edetään?
Sanoin, että kun tuota vuotoakin on ollut samallatavalla kuin edellisessä, keskenmenoon päättyneessä raskaudessa. Hoitaja pamautti vain suoraan: No sittehä sie tiiet mitä se on!
Hmmm. Masensi ja pelotti. Nyt kuitenkin rv 32, mutten osaa nauttia vieläkään. Eräs kaverini kysyi, olenko kertaakaan pelännyt saavani vammaisen lapsen? En ole vielä edes osannut sitä pelätä, kunhan vain selviäisi hengissä...
Aivan järkyttävää, ei tulisi mieleenkään mennä sinne enää koskaan.
Eikä edes vain yksi myyjä täysin mahdoton, vaan myös toinen jota " vaivasimme" .
vaikka itse olisin myyjänä kuinka iloinen, ystävällinen, nopea ja yrittäisin kaikkeni, niin ainakin kerran päivässä tulee joku asiakas, jonka elämä on aivan perseellään ja jolla ei nyt ketään muuta satu olemaan kenelle hän voisi kiukutella todella aikuismaisesti, niin myyjähän kaiken saa niskoilleen.