Hirveintä mitä olette nähneet salilla/jumpassa?
Jaanpas nyt oman kokemukseni tältä viikolta.
Miten jotkut naiset EIVÄT TAJUA, että Libresse ei aina ole niin invisible?! Syväkyykky tai perse pitkällä jumppaaminen paljastaa pikkuhousujen sisällön hirveällä tavalla!! Voisitteko harkita maksisiteen sijasta tampoonia, kun seuraavan kerran tungette punaisina päivinä läpikuultavia trikoita jalkaanne... Hirveä näky, YÄK.
Mitäs oksettavaa te olette kohdanneet salilla?
Kommentit (168)
Tekniikkavirheet vapailla painoilla. Salilla on salin omat pt:t, joten ei sinne voi mennä ulkopuolisena kommentoimaan. Mitä itse tykkäisit, jos ventovieras ihminen tulisi sanomaan että kyykkysi menee päin honkia?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:08"]
Olen nähnyt ihmisillä kuosiltaan aika hirveitä jumppatrikoita. Mutta ilmeisesti se kuuluu lajiin (dancehall).
[/quote]
Joo, nehän on muotia. Mun mielestä mitä hullumman väriset trikoot, sen paremmat! :) Meininki on paljon parempi kuin tylsissä mustissa.
Mä kattelen salilla muitakin. Siis teen kyllä oman hommani, mutta sarjojen välissä kattelen myös muita, koska oon tosi monesti saanut vinkkejä uusista liikkeistä kyylämällä muita. Sitä paitsi salilla on hyvännäköisiä miehiä ja naisiakin, heitä on ilo katsoa :). Yritän vain saada opikseni!
Ainoa asia mikä ällöttää on se, kun kesällä tullaan suoraan ulkoa salille samoilla kengillä. Coressa tai venyttelyssä on välillä tuntunut selvä hiekka lattialla. Niitä sisäkenkiä ei pidetä ulkona, ei edes sitä että mennään autosta salille!
Noita, jotka tuijottaa toisten peppuja, en kyllä yhtään ymmärrä.
Ihmiset, joita ärsyttää muiden hikoilu, te ette itse kuulu salille. Tai perustakaa joku turhamaisten ladyjen sali, joissa kovan treenin tekeminen on kielletty.
musta on vaan hienoa jos huonompikuntoisetkin uskaltaa tulla salille! eikä niillä vaatteillakaan ole treenin kannalta väliä :)
mitään ällöä en ole onneksi vielä nähnyt, mutta huvittaa (ja samalla vähän kauhistuttaa) kun ihmiset tekevät kauheilla painoilla liikettä ihan väärin tai vaikka kyykätessä menevät alas tyyliin 10cm. huvittaa, koska pääasiana tuntuu olevan että voi latoa tankoon kauheasti rautaa. kauhistuttaa, koska isot painot+väärä tekniikka = paikat hajoaa aika varmasti.
mullekin varmaan naureskellaan kun teen niin pienillä painoilla. mutta ainakin tekniikka on kondiksessa ja kyllä ne painotkin ajan kanssa lisääntyy :)
Sellainen max. 20v likka jumpassa, katselee ja ihailee itseään lähes KOKO ajan peilistä. Ei edes kiusaannu, vaikka muut huomaa kuinka ihastelee itseään:D
Etenkin kyykkyjä tehdessä ei pysty muuta kuin ihailemaan omia pakaroitaan...:D
Voi sitä myötähäpeän määrää...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:12"]
Ruusila-Nousiaisen kaltaiset henkilöt, jotka katsovat muita nenänvarttaan pitkin. Jostainhan jokaisen on aloitettava saliharrastuksensa eikä aloittelijoille naureskelu ole ok.
[/quote]
Just nämä mua nyppi, sali missä kävin oli näitä pullollaan. Ite oon tottunu kaikki jumpat yms tekeen vanhoissa verkkareissa ja se on ollu mukavaa. Muutin sitten tänne kaupunkiin ja hommasin salikortin ja ekalla kerralla huomasin kuinka nämä trendikkäät fitness-bimbot naureskeli mun rakkaille vanhoille kunnon verkkareille. Ei huvita laittaa kauheasti rahaa mihinkään jumppavaatteisiin, mutta tympi käydä tuollaisessa paikassa. Eikö se liikunta ole tärkeintä eikä kuvien ottaminen. Se v*tutti kun jotkut otti kuvia itsestään niiden isojen peilien kautta, ei vissiin käynyt mielessä että siinä näkyy muutkin salillaolijat ja joku ei ehkä halua kuvaansa johonkin instaan.
62: Meidän salin järjestyssäännöissä lukee, että kuvaaminen salilla kielletty. Sitten on kuitenkin sellainen kohta, että jos haluat kuvata itseäsi, varmistu, ettei muita näy kuvassa. Eli luvalla saa kuvata itseään, mutta vain itseään
Mua ei kyllä häiritse mikään, mutta ne anorektikot ihmetyttää. Meidäkin kuntokeskuksessa on yksi, joka vuodesta toiseen käy joka jumpassa, juomatauollakin tosiaan hyppii itsekseen. Aina paljon vaatetta päällä. Tähän onkin varmaan joku eettinen ohjeistus ohjaajille, ehkä ne on parempi pitää siellä silmien alla kuin potkaista pois treenaamaan itsensä hengiltä yksikseen. En tiedä:/
Kerran yhdellä joogaohjaajalla oli se libresse falskannut melko lailla. Onneksi housut oli värikkäät joten ei näkynyt kuin jos pyllisteli saliin päin. Teki mieli sanoa jotain mutta ei siinä oikein kaikkien edessä kehdannut, ja kun ei kuitenkaan niin hirveästi näkynyt. Kyllä sitä varmaan nolotti jälkeenpäin, vaikka sattuuhan sitä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 10:52"]
Sellainen max. 20v likka jumpassa, katselee ja ihailee itseään lähes KOKO ajan peilistä. Ei edes kiusaannu, vaikka muut huomaa kuinka ihastelee itseään:D
[/quote]
Jaa. No mitäköhän varten ne peilit siellä salilla sitten on. Ehkä hän katsoo siitä peilistä että tekee liikkeet oikeassa asennossa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Jaa. No mitäköhän varten ne peilit siellä salilla sitten on. Ehkä hän katsoo siitä peilistä että tekee liikkeet oikeassa asennossa.
[/quote]
Arvasin että joku kommentoi näin. Toki ne peilit on sitä varten, että sieltä voi tsekata tekeekö liikkeet oikein, mutta kyllä sen huomaa jos joku peilaa itseään koko ajan. Ja tämä alkaa jo ennenkuin pääsee sisälle saliin :D. Eihän siinä mitään jos tykkää ihailla itseään, huvittavan näköistä se silti on.
Vierailija kirjoitti:
Minä vien voiton. Nuori yleisurheilijamies tuli jumppaa tiukoissa trikoissaan, jos tämä ei vielä valtavasti ällötä niin kyykyissä piirtyivät stringien rajat esille. Tällä miehellä on viel tyttöystävä, mitä se sanois tuostakin! :X
Ällöttävää ja naurettavaa samanaikaisesti!!
Mitäköhän ällöttävää tuossa on. Kyllä ne miehetkin voi stringejä käyttää ihan samoista syistä ku naisetkin. Olen monta kertaa nähnyt ja ei siinä mitään ällöttävää ja naurettavaa ole
Olen varmaan se ällötys salilla. Olen ylipainoinen yli kolmekymppinen nainen. Hiukset sekasin ponnarilla, ei meikkiä, maha roikkuu ja varmaan tietyissä asennoissa näkyy. Vedän sellaista treeniä aina, että naama punaisena ja hiki lentää. Varmaan menkkapäivinä näkyy siteetkin läpi.
Eipä muuten haittaa, vaikka jotain oksettaa. Te niittä outoja olette, kun tuijotatte. Kattokaa muualle, minä olen siellä treenaamassa.
Kun pt koskettaa pakaroita, kun hän haluaa "ohjata".
Vierailija kirjoitti:
Jos se onkin joku mies, jolle hyvä haltijatar on toteuttanut toiveen saada viettää päivä naisena!
Sellaiset punttipaavot, ketkä tulee keskeyttämään maven tai muun, koska heidän mielestään tekee liikkeen väärin, vaikka heidän tekniikassaan on hiomista.
Varastavat näin itselleen sarjoja.
Miehet, jotka tulevat antamaan "apua".
Olen nähnyt ihmisillä kuosiltaan aika hirveitä jumppatrikoita. Mutta ilmeisesti se kuuluu lajiin (dancehall).