Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Taas täällä ollaan niin paljon keskiarvojen yläpuolella. 18/14 on täällä normikalu, vaikka alle 1%(!) länsimaiden väestöllä on noinkin iso. Keskikokoinen kalu lienee sen 13-17/12-13.
Mulla on rehellisesti kerrottuna 17/13. Sitäkin jopa sanottu joskus isoksi, ja takaapäin on joutunut useiden naisten kanssa varomaan. Ei ol todellakaan iso, vaikka on kyllä keskimittaa isompi ihan reilustikin. Olen vielä isohko mies, 194cm/105kg, joten näyttää pieneltä. On silti osoittautunut hyvån kokoiseksi
Koko 14/4.5 soveltuu omasta mielestä esimerkiksi oraaliseksiin. Ei pelkoa siitäkään minä en ala enää mihinkään seksiin. Aivan turha tuottaa pettymys naiselle.
Pituutta on 16 cm ja ympärysmitta 14 cm. Riittää mulle. N36
En ole mitannut mutta veikkaisin että 13-15 cm, joka on täydellinen mitta, koska jos hän työntyy ihan pohjaan se vähän sattuu jo.
01.12.2013 | 12:04,tuossa ajassa kasvanut jo kymmenen senttiä,paksuutta lisää tuumanverran,tosin tämä nykyinen ukkoni on järjestyksessä kolmastoista.
Vierailija kirjoitti:
Pituutta on 16 cm ja ympärysmitta 14 cm. Riittää mulle. N36
N36 = M28
ei ole sullakaan tuon kokoista
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rehellisesti kerrottuna 17/13. Sitäkin jopa sanottu joskus isoksi, ja takaapäin on joutunut useiden naisten kanssa varomaan. Ei ol todellakaan iso, vaikka on kyllä keskimittaa isompi ihan reilustikin. Olen vielä isohko mies, 194cm/105kg, joten näyttää pieneltä. On silti osoittautunut hyvån kokoiseksi
Mulla hyvin samankokoinen, eli 16.5-17 cm ja ympärys 13-13.5 cm välillä. Kukaan ei ole koskaan kokoa kyllä kommentoinut muuten kuin sanonut että sopii täydellisesti. Itseni ei ole koskaan tarvinnut varoa takaapäin työstäessä. Olen tyytyväinen tähän, enkä haluaisi pidempää. Jos nyt sentin saisi johonkin lisätä, niin ehkä sitten ympärysmittaan.
en ole mitannut mutta arvioisin sen olevan yli 20 cm, kokemusta on nimittäin kymmenistä kaluista ja erään afroamerikkalaisen kalun jälkeen toiseksi mittavin, tykkään kyllä
Munia on kahden kokoisia. Pieniä ja isoja. Naisten harmiksi suurin osa on pieniä. Jonkin verran apua saa penis sleeveistä joilla saa lisää kokoa. Sooloseksi on parasta siinä ei ole koko ongelmia.
MIehelläni seisokissa 16 senttiä ja ympärysmitta reilu 12 senttiä. Aivan täydellinen kalu joka menee nippanappa kokonaan sisälle - takaapäin asennossa mikä on lempparimme, osuu juuri mihin pitääkin. Siis täydellisen sopiva :)
50 metriä pitkä ja 5 metriä ympärysmitta.
Vierailija kirjoitti:
Koko 14/4.5 soveltuu omasta mielestä esimerkiksi oraaliseksiin. Ei pelkoa siitäkään minä en ala enää mihinkään seksiin. Aivan turha tuottaa pettymys naiselle.
Mitkä ovat sopivat mitat anaaliseksiin?
Mihelläni on 20cm levossa, kovana 25-30 cm <3 <3
En edes huijaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat sopivat mitat anaaliseksiin?
Riippuu ihan sun perseestäsi.
Häpyluusta kärkeen mitattuna 19,5cm, ympärysmitta 13-15,5cm riippuen mittauskohdasta.
Vaimon vastinkappale sopivan kokoinen, niin vain takaapäin asennossa pitää varoa työntämästä aivan loppuun. Muissa asennoissa ei tarvi varoa.
Vierailija kirjoitti:
Häpyluusta kärkeen mitattuna 19,5cm, ympärysmitta 13-15,5cm riippuen mittauskohdasta.
Vaimon vastinkappale sopivan kokoinen, niin vain takaapäin asennossa pitää varoa työntämästä aivan loppuun. Muissa asennoissa ei tarvi varoa.
Sullahan on ihan komean kokoinen mies! Viestistä päätellen vaimokin siitä oman osansa saa, mutta pidä huolta että sinäkin miehesi mitoista pääset nauttimaan!
Kaikenlaisia suhteita sitä on, mutta kai tämä on nyt sitä nykypäivää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on ihan komean kokoinen mies! Viestistä päätellen vaimokin siitä oman osansa saa, mutta pidä huolta että sinäkin miehesi mitoista pääset nauttimaan!
Kaikenlaisia suhteita sitä on, mutta kai tämä on nyt sitä nykypäivää...
meillä on polysuhde, mitä sitten. Mieheni peräaukkoon kaluni menee kokonaan kyllä, täytyy varoa vähän. Vaimooni ei.
Mieheni on kongosta ja mitattiin kun on niin valtava, tulos oli 28,5 cm.
Riittääkö naisille 13cm?