Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Liian pieni. Olisiko 12 cm.
On ollut isokaluisempia, ja kyllähän se hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Haha, joskus netissä pyöriessäni kyselin miesten penisten kokoja tai sitten olen arvioinut... mietiskelin vain, että onko oikeasti niin paljon alle 15cm kun väitetään.
-Ap
Jos miehiltä kyselllään anonyymisti, keskimitta on 18cm ja jos palstamammoilta kysytään niin heidän miehillään - avaruuslovileukakirurgeilla - on 20-30cm
Keniasta kotoisin olevalla fwb:llä on hieman pidempi kuin talousparirullan holkki ja vähän sitä paksumpi.
Mieheni penis: 14 cm pitkä, 11 cm ympärys. Rehellisesti sanoen on pienin, jonka olen kokenut, mutta isoinkaan ei tuosta niin erityisen paljon isompi ole ollut.
Kuinka väljä pimpsloora on vaimollasi ?
Meiden rouvalle mahtuu molemmat kädet mutta ei pysty taputtamaan
Vierailija kirjoitti:
Mieheni penis: 14 cm pitkä, 11 cm ympärys. Rehellisesti sanoen on pienin, jonka olen kokenut, mutta isoinkaan ei tuosta niin erityisen paljon isompi ole ollut.
Itsellä juuri samankokoinen ja olenkin aina arvellut (perusteena vertailu muihin uimahalleissa ym), että se on pienehkö (ei varmaankaan kuitenkaan vielä pieni).
Miulla käynyt ihme tuuri miesten kanssa ilmeisesti. Otanta suurinpiirtein 30 miestä. Yhdellä oli mikro penis, siis erektiossa ehkä 5-7cm, mutta muut ovat olleet kyllä kookkaita. Toki ovat olleet myös hoikkia, ei ole peittynyt minkään alle. Nörtti miehillä vaikuttaa olevan siis subjektiivisesti katsottuna isoja vehkeitä ;)
N45
16cm esillä ja 18.5cm häpyluusta mitattuna. Paksuutta 15cm. Nyt on juuri sopiva. Kun hän oli hoikempi niin välillä sattui kun työnsi syvälle.
Mieheni peniksen tarkkoja mittoja en tiedä enkä ole häneltä kysynyt. Ehkä nämä esimerkit kuitenkin antavat jotain suuntaa. Kun tartun penikseen juuresta mahtuu arviolta vähän alle puolet pituudesta sormieni otteeseen ja vastaavasti hiukan yli puolet jää ulkopuolelle. Kaksin käsin pidellessä molemmat kämmenet pystyy kietomaan vieretysten varren ympärille ja silloin terska jää pilkottamaan pikkuisen ulkopuolelle. Hansikaskokoni on 8. Kondomia emme käytä joten siitäkään ei saa osviittaa.
Exällä on 20cm pitkä ja 15cm Paksu. Se olikin ainoa syy miksi suhde eteni jopa perheenperustamiseen. Näin kun jälkeenpäin ajattelen.. osasi käyttää kaluaan ja muutenkin sängyssä hyvin taitava.
Kyllähän sillä mentiin toistakymmentä vuotta, mutta lopulta ei kiinnostanut pätkääkään. Kun luonne on mitä on..
On ollut ihania miehiä sen jälkeen, ihanaa seksiä vähemmällä koolla ja taidoilla ja ihania luonteita.
Mulla on 15,5cm pitkä 4,7-5cm halkaisija ja 14cm+ ympäryys onko mulla hyvän kokoinen:)
On ollut kaikenkokoisia. Isoja ja pieniä. Nykyisellä pienehkö, mutta on kyllä paras seksin suhteen, mistä yllätyin. Luulin olevani size queen, mutta en näemmä olekaan.
Vastaan vaimon puolesta, kun ei kuulemma jaksa lukea näitä keskusteluja: pituus häpyluusta 19,5 cm, näkyvä pituus 17 cm ja ympärys varren puolivälistä 14,5 cm. Nupin pituus 5,5 cm ja leveys vähän yli 5 cm.
Pollen vehkeet ovat lähinnä vertailukelpoiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 15,5cm pitkä 4,7-5cm halkaisija ja 14cm+ ympäryys onko mulla hyvän kokoinen:)
Nysä
Ei se koko ole aina ratkaisevin asia. Jos et osaa käyttää sitä- vaikka olisi 30cm. - ei siitä ole mitään iloa...sopiva korkeintaan..virtsaamiseen.