Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rehellisesti kerrottuna 17/13. Sitäkin jopa sanottu joskus isoksi, ja takaapäin on joutunut useiden naisten kanssa varomaan. Ei ol todellakaan iso, vaikka on kyllä keskimittaa isompi ihan reilustikin. Olen vielä isohko mies, 194cm/105kg, joten näyttää pieneltä. On silti osoittautunut hyvån kokoiseksi
Mulla hyvin samankokoinen, eli 16.5-17 cm ja ympärys 13-13.5 cm välillä. Kukaan ei ole koskaan kokoa kyllä kommentoinut muuten kuin sanonut että sopii täydellisesti. Itseni ei ole koskaan tarvinnut varoa takaapäin työstäessä. Olen tyytyväinen tähän, enkä haluaisi pidempää. Jos nyt sentin saisi johonkin lisätä, niin ehkä sitten ympärysmittaan.
minun käytössäni on myös tämänkokoinen kalu. olemme miehen kanssa molemmat tyytyväisiä. pohjaan menee ja täyttää ihanasti, mutta ei satu. voi rentoutua ja nauttia.
Suomessa kantasuomalaisten miesten peniksen keskipituus on 12,5cm elikkä foorumilaiset ovat todennäköisemmin suhteessa ulkomaalaisen kanssa.
Tämä vehkeen koon ihmettely on miehen sielulle varmasti samanlaista nannaa kuin tissien koon ihmettely naisen sielulle. Kun ei kerta kaikkiaan voi mitään sille millä on siunattu. "Kun on kerran saanut isotissistä niin pienet ei tunnu enää miltään." Kiva juttu. Pienirintaisena naisena toivon löytäväni pienimunaisen miehen. Meillä on samanlainen sielun haava.
14 cm juhlakunnossa. Muutama sentti siviilissä.
kumpikin nainen jonka kanssa peuhaan ovat tyytyväisiä siihen miten hoidan, ei niinkään se tunnu olevan olennaista, minkä kokoinen värkki on. Toinen naisista vielä ottaa koko vehkeen suuhun ja pyytää pidättämään väkisin pitkän aikaa suun sisällä. Tuohon harrastukseen voi olla juuri sopivan kokoinen. 20cm saattaa olla liian pitkä.
En ole mitannut, mutta arvelen sen olevan 17-18 senttiä, oikein hyvä siis. Olen ollut sekä isomman ja pienemmän omistavan miehen kanssa ja isompi jopa sattui ja kun mies ei aina osannut varoa, niin eipä se kivaa ollut. Pienempi taas... No, ei tuntunut miltään, valitettasti. En väitä, että olisin erityisen tiukka, toivottavasti mies löysi sopivamman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vehkeen koon ihmettely on miehen sielulle varmasti samanlaista nannaa kuin tissien koon ihmettely naisen sielulle. Kun ei kerta kaikkiaan voi mitään sille millä on siunattu. "Kun on kerran saanut isotissistä niin pienet ei tunnu enää miltään." Kiva juttu. Pienirintaisena naisena toivon löytäväni pienimunaisen miehen. Meillä on samanlainen sielun haava.
Itse olen tykännyt eniten pienistä rinnoista. Vaimollani ollut aina isot, leveä lantiokin, mutta onneksi isolle kalulleni tiukka eläväinen pillu. Joten kaikkea ei voi saada. Onneksi vaimo ei ole tykännyt koskaan rintojensa hyväilystä, eivätkä ne ole meidän seksissä mitenkään yhteydessä.. Hän ei tiedä minun mielipidettä rintojen koosta.
Vierailija kirjoitti:
juha.vesala kirjoitti:
Itsellä kauhea ankerias 22.3cm eipä kauheest sanomista oo tulluet ei ois kelvannu c===3
Ei kelpaisi minulle, eikä monelle kaverillekaan mitä ollaan kaluista juteltu. Yhdyntä sattuu ja suuseksiin tukehtuu, yksinäistä on varmaan mutanttivehkeen kantajalla
No idea onkin, että tyttöjen illassa kukin voi tulla vuorollaan kokeilemaan.
Eihän se tarvi kun vähän aikaa koittaa, miltä esim ratsastus tuntuu. Hirmu paljon se vaikuttaa kuinka kiimanainen nainen on, et kuin hyvin uppoaa.
Siinä on myös pieni illan kisa !
Se on valtava rehellisesti sanoen, mutta en kerro, ettei tunnisteta, koska tuo koko ei ole kovin yleinen. Levossakin melkoinen halko. Nautin ja en ole löysä, vaikka niin joku haluaisi ilkeyttään ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Haha, joskus netissä pyöriessäni kyselin miesten penisten kokoja tai sitten olen arvioinut... mietiskelin vain, että onko oikeasti niin paljon alle 15cm kun väitetään.
-Ap
On. Mitatusti 13 cm on keskiarvo mutta tällä palstalla 15 cm on nysä.
Ihan hyvä normi joku 15 - 17 cm. Mutta siitä viis, omistaja ei ole yhdyntäkeskeinen, vaan haluaa minulle nautinnot monta kertaa aina. Hän saa myös tietysti minulta kaiken mitä voin antaa jahän tahatoo.
En tiiä, ku ei olla vielä tavattu tän miehen kanssa :D
Kyllä kyllä tänne vaan tääl on pillu märkä ja kiimainen tule panemaan niin että litisee
Vierailija kirjoitti:
1-2cm seisokissa levossa vähemmän joko litiset pillu märkänä täältä mä tuun
Joo tuu tänne on kiimainen kuuma pillu odottamassa sua tuu tuu
17-18cm eli olen ollut todella onnekas.
Päältä mitattuna erektiossa 17cm, mukavan paksu.
Seisokissa 18cm. Mitattu on yhdessä 😀
Tämä näköjään on pieni munaisten pullistelupalsta jotka mittaavat pikku pippeleitään ja lisäävät omiaan mittoihin. Kaiken lisäksi esiintyvät naisena osa porukasta.
Paljonko jää naidessa ulos? Vaimolleni mahtuu nippa nappa minun 20cm kalun joissakin asennoissa. Enempää ei menisi mitenkään, kun nytkin vatsanpohja tullut kipeäksi ja pitänyt pitää välipäiviä. Doggyssä tekee pahaa kun menee liian syvällä ja paksuuskin häiritsee.