Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Minun miehellä on 19 cm pituus ja ympärysmitta 16,5 cm, eli noin 5 cm paksu.
Paksuudesta johtuen tekee kipeää hyvänkin lämmittelyn jälkeen ja liukkaria käytettävä Ehdottomasti. Pituus juuri sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Paksuudesta johtuen tekee kipeää hyvänkin lämmittelyn jälkeen ja liukkaria käytettävä Ehdottomasti. Pituus juuri sopiva.
Paksumpi kuin 99.99% pippeleistä
Miehelläni on hirvee lerssi. Itku tulee aina kun pitää antaa naida.
Ainakin 25 cm kuten muillakin täällä.
Fantasioin miten tuon sais mahtuu sisälle......ja miltä tuntuisi tavallinen tuon jälkeen :(
Olin aikoinaan avoliitossa länsi- Afrikasta kotoisin olevan miehen kanssa.Ihana miehekäs mies, jonka kalussakin riitti kokoa.
Törmäiletkö siiis miehiin, joilla on kalu paljaana ja vielä juhlakunnossa? Oletko siis lääkäri tms? Omituista.
Vierailija kirjoitti:
14 cm juhlakunnossa. Muutama sentti siviilissä.
kumpikin nainen jonka kanssa peuhaan ovat tyytyväisiä siihen miten hoidan, ei niinkään se tunnu olevan olennaista, minkä kokoinen värkki on. Toinen naisista vielä ottaa koko vehkeen suuhun ja pyytää pidättämään väkisin pitkän aikaa suun sisällä. Tuohon harrastukseen voi olla juuri sopivan kokoinen. 20cm saattaa olla liian pitkä.
Sanotko seksinukkeja naisiksi?
Ketkä siis ihan oikeasti mittailevat peniksiä? Viivoitimellako vai rullamitalla?
Kyllä katoin uimahallissa, kun oli semmonen lihaksikas tumma kaveri. Meinasin ihan käydä sanomassa, että pittääkkö sitä tuommosen kanssa tulla tännä elvistelemään...
-M45
Vastaan vaimon puolesta : iso on.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo mahtuu sisälle ???
Löysänä miehellä on 17cm ja täydessä tanassa 25cm. Seksin harrastus on kivuliasta liukkarinkin kanssa joka asennossa. Pitää olla ihan älyttömässä kiimassa ja todella rentoutunut että pystyy edes hissukseen panna. Ps. Paljon ei peitto heilu meillä kalun koon takia
Senttejä en tiedä mutta ei mahdu vessapaperin hylsyyn ja terskan verran minun peukalo- keskisormi vaaksaa pidempi. Minusta se on aika iso, verrokkeja ei ole. Nuori olin kun sillä seksin aloitin ja meni aika pitkään ennen kuin opin täysillä ajelemaan ja annoin luvan ilman mitään jarruttelua ajella.
Vierailija kirjoitti:
Senttejä en tiedä mutta ei mahdu vessapaperin hylsyyn ja terskan verran minun peukalo- keskisormi vaaksaa pidempi. Minusta se on aika iso, verrokkeja ei ole. Nuori olin kun sillä seksin aloitin ja meni aika pitkään ennen kuin opin täysillä ajelemaan ja annoin luvan ilman mitään jarruttelua ajella.
Terv. Reiska -59
Vaimoni miehen penis on 19 cm häpyluusta terskan kärkeen ja ympärys varren puolivälistä 15 cm. Pohjakosketuksia tulee joissain asennoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Reiska -59
Turha pahoittaa mieltään jos itsellä asiat on toisin, ne voi silti olla ihan hyvin.
T: Doris -52v.
270cm löysänä . Erektiossa 700cm . Seisoo kerrallaan aina vähintään 3 kuukautta. On siinä vaimolla kestämistä .
Onpa ketju. En ole mieheni penistä mitannut, ei ole läheskään isoimmasta päästä, mitä olen kokenut, mutta ylivoimasesti parasta seksiä ollut.