Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v että vtuttaa kun nainen ei osallistu juhlien järjestämiseen mitenkään

Vierailija
01.06.2023 |

Meillä on vkonloppuna mukulan juhlat.

Minä olen siivonnut taloa (pessyt ikkunoita, ovia, järjestellyt), huoltanut pihaa (nurmikon leikkuuta, kesäkukkasia, hioin ja öljysin terassikalusteet), tilasin kakut ja tarjottavat, ja vielä olisi jäljellä siivousta, imuroinnit, lattianpesut, pölyt, pöytäliinojen silitykset, jne mitä nyt juhliin tarvitsee, kyllä te tiedätte.

Naisella alkoi kesäloma yli viikko sitten, että ehtisi kyllä tekemään osan, mutta arvatkaapa mitä oli tänään saanut listasta tehtyä, kun tulin töistä... pessyt yhden koneellisen pyykkiä (omat työvaatteet) jotka nekin olivat vielä koneessa (kone ollut valmis jo tunteja) kun tulin.

Oli kuulemma ollut niiiiiin väsynyt, ottanut päikkärit ja sitten katsellut jotain sarjaa Netflixistä.

Voi helvtin kuustoista!!!

Ja KYLLÄ nainen teki alkuaikoina kotitöitä, jostain syystä on nykyään vaan lusmunnut koko ajan enemmän kotitöistä, ei vaan kiinnosta ja siivous on "turhaa".

Kun selvin sanoin kerron (eilen viimeksi), että tarvitsen oikeasti apua, en ehdi enkä jaksa tehdä kaikkea yksin, nainen vaan istuu hiljaa sohvalla, ei sano mitään. Kun kysyn, kuuliko hän mitään puheestani, tiuskaisee että "ei täällä tarvi mitään siivota". Kuulemma ei tartte järjestää mitään, kahvit pahvimukeista ilman tarjottavia piisaa ja roskat ja pölyt "ei haittaa ketään".

Itselleen hankki uuden mekon juhliin, mitään muuta ei ole tehnyt.

Kun nää juhlat on ohi ja muksu muuttaa omilleen, lähden minäkin. Lojukoon emakko pskassaan ihan keskenään, vttu!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vieläkään vaihda edes oman autonsa renkaita?

Vierailija
2/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko jotain kiksejä tästä typerästä kopioinnista?

Patalaiska ja itsekeskeinen vätys se on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille patalaiskalle akallesi huomiseksi lista. Jos ei siitä ole joka prkleen tehtävä huomenna suoritettu, voit kertoa akalle, että ei tarvitse sitten juhliinkaan tulla.

Vierailija
4/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. Tai ehkä sittenkin huono

Vierailija
5/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä oli tollanen nainen. Sitten otti ja häipyi. Liian kauan kyllä muijaa katseli. Miks naiset on niin laiskoja?

Vierailija
6/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia ne naiset on.

Vierailija
7/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut selkeesti.

Vierailija
8/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia tilanteita nämä kyllä ovat näin elämää nähneenä vanhempana miehenä. Naiset eivät tikkua ristiin yleensä laita, kun juhlat ovat käsillä. Sitten ollaan kyllä polleita siistissä kodissa ja herkkujen äärellä, kun vieraat saapuvat.

Vierailija
9/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluan vaan että tekemieni ikkunoidenpesun ja järjestelyn yms. lisäksi pölyt olis pyyhitty, kämppä imuroitu (viimeks imuriin joku koskenut ehkä kuukausi sitten!) ja lattiat pesty, vessasta jarruraidat veks + lavuaari puhtaaks, puhtaat pyyhkeet, ja pöydissä silitetyt liinat.

Onko se nyt yletöntä puunaamista? Niin yletöntä, ettei voi nainen lomallaan auttaa, minä teen kuitenkin pitkää päivää töissä ja juhlat jo lauantaina!

Tsiisus ihmisten kanssa...

Ap

Vierailija
10/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluan vaan että tekemieni ikkunoidenpesun ja järjestelyn yms. lisäksi pölyt olis pyyhitty, kämppä imuroitu (viimeks imuriin joku koskenut ehkä kuukausi sitten!) ja lattiat pesty, vessasta jarruraidat veks + lavuaari puhtaaks, puhtaat pyyhkeet, ja pöydissä silitetyt liinat.

Onko se nyt yletöntä puunaamista? Niin yletöntä, ettei voi nainen lomallaan auttaa, minä teen kuitenkin pitkää päivää töissä ja juhlat jo lauantaina!

Tsiisus ihmisten kanssa...

Ap

Minä kyllä ymmärrän sinua, ap. Tsemppiä. Ja kuten tuolla sanottiin, lista akalle kouraan huomiseksi. Ehkä se vaan on niin puusilmä, ettei näe sitä paskarantuaan pöntössä.

Vierailija
11/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut selkeesti.

Juu, tyttö on aina uhri.

Vierailija
12/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.. onko lääkkeet otettu ajallaan?

Vierailija
13/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen mies! Nainen ei ikinä jätä asioita tekemättä muuten kuin jos on hankkinut jo toisen elättäjän.

Vierailija
14/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kahta akkaa ja tuhlasin siihen 23 v elämästäni. Ikinä ei ollut nurmikko riittävän pitkää leikattavaksi ja terassin öljyäminen vuosittain oli minun keksintöä, ikkunanpesusta tai viemäreiden puhdistuksesta ei hiiskutukkaan. Toinen sentään putsasi grillin. Toinen osti aina uuden. Sama grillinputsaaja teki myös ruokaa välillä toinen ei koskaan. Nyt kun olen yksin niin kaikki hommat täällä ja mökillä on toukokuun puolivälissä tehty ja voi koko kesän vain lomailla ja nauttia. Jos mulla olisi mies kuulisin vieläkin kuinka kaikki on täysin turhaa ja kaikki olisi tekemättä.

Vierailija
15/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoipa suututtaa aloittajan puolesta. Tutkimusten mukaanhan avioliitto/parisuhde naisen kanssa nimenomaan tekee miehistä onnettomampia, enkä yhtään ihmettele, tämän kaltaisia aloituksia kun on täälläkin vähintään yksi päivässä ja tosielämässä näitä tilanteita saa todistaa jatkuvasti. Kyllä olisi lapsilla kurjat joulut ja syntymäpäivät elleivät miehet hoitaisi asioita.

Avioeroa vaan vireille ap, sinulla on loppuelämä aikaa olla vapaa ja onnellinen. Kyllä ne lapset aikuisena muistaa kuka niiden eteen on nähnyt vaivaa.

Vierailija
16/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoipa suututtaa aloittajan puolesta. Tutkimusten mukaanhan avioliitto/parisuhde naisen kanssa nimenomaan tekee miehistä onnettomampia, enkä yhtään ihmettele, tämän kaltaisia aloituksia kun on täälläkin vähintään yksi päivässä ja tosielämässä näitä tilanteita saa todistaa jatkuvasti. Kyllä olisi lapsilla kurjat joulut ja syntymäpäivät elleivät miehet hoitaisi asioita.

Avioeroa vaan vireille ap, sinulla on loppuelämä aikaa olla vapaa ja onnellinen. Kyllä ne lapset aikuisena muistaa kuka niiden eteen on nähnyt vaivaa.

Nyt on luettu täysin päinvastaista tutkimusta.

Vierailija
17/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse järjestin lähes yksin kummallekin lapselle juhlat. Ne onnistui hyvin, juhlakalut tykkäsi ja vieraat viihtyi. Leivoin niihin monenlaista ja käytin paljon aikaa ja vaivaa. Tein ne siksi, että ne oli viimeiset juhlat, jotka lapsille järjestin. Enää en tee yksiäkään juhlia yhtään kenellekään. Kun nainen täytti pyöreitä, ostin leipomosta itselleni mieleisen kakun ja siinä se.

Vierailija
18/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit paskan miehen. Pistä se mies nyt tekemään jotain Parisuhteessa molemmat tekee ja siivoo ja auttaa toisaan.

Vierailija
19/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse järjestin lähes yksin kummallekin lapselle juhlat. Ne onnistui hyvin, juhlakalut tykkäsi ja vieraat viihtyi. Leivoin niihin monenlaista ja käytin paljon aikaa ja vaivaa. Tein ne siksi, että ne oli viimeiset juhlat, jotka lapsille järjestin. Enää en tee yksiäkään juhlia yhtään kenellekään. Kun nainen täytti pyöreitä, ostin leipomosta itselleni mieleisen kakun ja siinä se.

Voi kiitos, otit minun kommentin mukaan.

Vierailija
20/51 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kiitos, otit minun kommentin mukaan.

Otan kiitokset takaisin, koska minä järjestin lapsille yo-juhlat ja sinä jotkut nimipäivämehukestit.