Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<^*^> KUTUT <^*^> Maanantai murkinalle!

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että [color=pink] [b] [size=3] ONNEA SYLIN TÄYDELTÄ ♥

:)

Vierailija
42/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joilla on nyt mahkuja plussata?

Minä voisin huomenna sen viimeisen kerran kokeilla, mutta tästä kutusta ei taida paljon taikaa olla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=springgreen]Oikein paljon onnea plussasta Mariposa!!![/size][/color]

Joko kerroit miehelle?

Vierailija
44/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikeasti niin sekasin että aivan kädet tärisee. Nyt en tiedä mitä teen ja pelottaa hieman miehen reaktio.. Joten lähden kävelylle äidin luo ja kerron miehelle kun tulen, kun senkin on sit tullut jo töistä. Iik. Tämä on ihanaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Vierailija
45/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=6] [color=plum] ♥ [/color] [/size] [size=5] [color=magenta] ONNNNNEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! [/color] [/size] [size=6] [color=plum] ♥ [/color] [/size]

*hyppii* :D

Kuka plussaa seuraavaksi *tähyilee*?

Vierailija
46/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ei saa unta ens yönäkään*

Mutta Mariposalle vielä hirmu-iso hali! Joko ehdit hellulle laittaa viestiä??? *hakee lisää nenäliinoja*

Vierailija
47/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIPOSA; ihan varmasti mies ottaa asian hyvin!! Aluksi voi epäröidä, mutta aivan varmasti lopuksi ilostuu -> tunnen ja vaistoan sen!!!

Eihän nyt ihan tyhmä mies hei ole -> on tiennyt koko ajan mahdollisuuden vauvaan ja silti halunnut pupuilla joka pvä -> salaa toivoo itsekkin:))

Voi, halaisin sua jos oisit vierellä :)) ((((((((((((((((virtuaali-hali)))))))))))))))

Nifkin, testaa ihmeessä. Luulen et tässä aallossa on sen verran taikaa et säkin saat plussan :))))))))))))))))))))))))))

*ihan iloisena ja pökerryksissä*

Kerrotko Mariposa Äidillesi???

Vierailija
48/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee olemaan ensihämmennyksen jälkeen onnesta sekaisin!

nythän sillä on ne elämän tärkeimmät asiat samas paketis :)

josko sitä rupeis tänään jotain tekeenkin...

Vierailija
49/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA MARIPOSA PLUSSASTA!!!!!!=) Tosi hieno homma!!!!:)

Laitoin tytön just päikkäreille ja nyt istun karkkikipon kanssa tietokoneella!

Tän raskauden aikana tulee varmaan 20kiloo!! Tytön raskauden aikana tuli 8kg ja nekin tuli ihan lopussa (nesteitä) ja lähtikin melkein heti tytön syntymän jälkeen. Nyt jo tullut tän raskauden aikana n. 5kg. Ja kumminkin lopussa tulee taas mukavasti!

Pitäis kyllä mennä laittaa pyykkikone päälle!

nansku: Voi kurja! Onneksi ei sitten pahemmin käynyt! Toivotaan että pikkuisella kaikki tosi hyvin!!

Mutta hauskat päivän jatkot!!!=D

Vierailija
50/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, Mariposa!!!! (((((onnitteluhali))))) *pyyhkii täällä onnenkyyneleitä silmistään*

Kukas se tosiaan seuraavana plussaa????? Ketäs sit jännätään?? :) :)

Mä maltoin sit kuitenkin mennä hetkeks sohvalle lepäämään, mut heti, kun nousin ->koneelle kattoo Mariposan testitulokset!

Hei, PIIPAA: Ei sulla riittäis vielä sitä siivousintoo, et tulisit siivoo meille? Tai yritä ees lähettää mulle sitä siivousintoo...

MARIPOSA + miehensä saavat siis syysvauvan, mikäs on LA? Mikäs se Höntän LA on?

Vierailija
51/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain 2 viivaa :' ) *haikeus*

Vierailija
52/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän katoin ku tähän aikaan oli jo 7 sivuu juttua. Ei siinä auttanut ku alkaa kahlaa pinoa.

Aivan mahtavia uutisia MARIPOSA!

[color=spicypink][size=3]ONNEA SYLINTÄYDELTÄ JA TARRASUKKIA MATKAAN!![/color][/size]Millon LA??????

JA muistutan taas siitä aallosta!!! Te ootte ihan uskomattomia! Plussaa samasta kierrosta AINA!

NEITI, älä nyt turhaa haikaile! Kyllä te vielä pienokaisen saatte! Aatelkaa nyt, ettehän halua että suomen väkiluku pienenee teijän takia ;-)

Nyt täytyy lähteä kauppaan.... Palaan illalla!

Ihana päivä!

Soffu + Nuppu 14+5

Vierailija
53/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis ei ole tosiaan mikää pakko enää saada lapsia..

heh.. hiukka näittenki kans ollu pinna kireel ku toi pikkuipana ei NUKU päivisin OLLENKAAN... :O

Vierailija
54/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tosiaan miltei vuosi ku plussasit. *ihmettelee ajankulua*

Mutta hei, luulen et sä kyl viel joskus teet kolmannen ja neljännen, mutta sitte varmaankin hieman ku nämä 2 rinsessaa ensin vanhenevat -> ekariin ja eklle luokalle, silloin on hyvä aika taas jäädä kotiin ;)

Mä oon edelleen ku naantalin aurinko -> mieltä lämmittää MAriposan ja Höntän plussat!! Nifkin saadaan vielä tähän aaltoon mukaan, luulen tosiaan niin...

Yrittäisköhän viimein saadfa jotain aikaiseksikin? :O Mä vaan täällä lusmuilen ja pyörin suurin piirtein ympyrää, vailla kunnon äksönii ;)

Piipaan siivous intoa vois tännekin ottaa hiukan???

Vierailija
55/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA!!!!PALJON ONNEA MATKAAN JA NIITÄ TARRASUKKIA!!!!!!!

Voi kun minäkin vielä......

L

Vierailija
56/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä oon vaan nukkunu! Ajattelin kokeilla millasta on nukkua päivällä ilman että A) kello herättää 10min päästä tai B) omilta päikkäreiltään heräävä lapsi herättää 10min päästä... Ja nukuin melkein KOLME tuntia, herran pieksut sentään... Oon nukkunu varmaan opiskeluaikoina joskus tommoset päiväunet *ihan järkyttyneenä*

[color=hotpink][size=3]MARIPOSA saa vauvan, MARIPOSA saa vauvan!!!!!! ONNNNNNNNEAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

[size=2]Aivan mahtava Kuttu-vuoden avaus :o))))))))

Vierailija
57/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin jonkun plussanneen, kun viestejä oli lyhellä ajalla tullut näin valtavasti. Kyllä alkoi tää vuosi kutuilla aivan loistavasti. Lisää vaan nyt plussia odotellaan...Nifkin!

Nanskulle pikaisia paranemisia. Toivottavasti neuvolassa kaikki kunnossa. Ulkona on kyllä ollutkin nyt niin kamalan jäistä että saa kulkea ihan kieli keskellä suuta ettei tosiaan lennä kaaressa.

Vierailija
58/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muistuu kuin eilinen päivä se [b]Neidin[/b] plussa ja siitä on muka jo vuosi OMG!

Hih, lueskelin äsken muuten uusimmasta Duodecimistä hauskan jutun valon vaikutuksesta hedelmällisyyteen. Kesällä kun on valoisaa hedelmällisyys on parempaa, siksi maaliskuussa synnäreillä on kaikkein kiirein aika. Tutkimuksen mukaan Suomessa syntyy maaliskuussa enemmän vauvoja kuin muina kuukausina. Ihmettelinkin miten on mahdollista et oikeesti KAIKILLA tuntuu olevan la maaliskuussa. Töissäkin moni kommentoi mun raskautta, et ai teillekin tulee maalisvauva :O Nytpä selvis syy ;D Hassua vaan ettei omassa tuttavapiirissä oo yhtään maaliskuista, vaikka se sitten on niin yleinen syntymäkuu.

Toivottavasti ei vaan oo liian kiirus sairaalassa, et ehdin varmasti saamaan kaikki mahdolliset kipulääkitykset ;D

Vierailija
59/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miltei urbaanilegenda jo -> Miksi Suomen väestöstä suurin osa saa vuosittain alkunsa Juhannuksena ;DDDD -> valonjuhla/keskikesän ja ihmiset iloisena aina silloin, eli juhlamielellä ;)

Ja syntyvyys siis siitä maaliskuulle sitte...

Vierailija
60/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en tienny et auringon valo vaikuttais oikeesti hedelmällisyyteen = kevätvauvat ei olis pelkästään juhannuksen ja alkoholin aikaansaamia :D