Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<^*^> KUTUT <^*^> Maanantai murkinalle!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kerkes olla n.2 tuntia. Jihuu. Mariposaa testaa kohta!!! bd bd db db db bd bd bd db db db db db db x miljardi :D

Vierailija
22/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ennen piti viel tulla kurkkaan, et josko Mariposalta olis uutisia. Ja olihan niitä, ei oo tätiä näkynyt!! Mutta huomiseenko asti sitä testaamista nyt ootellaan....

Marieela, sillei mäkin aattelin, et joka ilta toimitaan saman rutiinin mukaan (iltapesut, yövaippa ja -puku, iltapuuro ja maito) ja laitetaan tytteli omaan sänkyynsä kuuntelemaan soittorasiaa. Sillei hän nukahti ennen joulua ja siihen olis tarkoitus palata. Aikaa ja hermojahan se kysyy...

Niin, muistaakos teistä Kuttusista kukaan, kuinka kauan tän ryhmän nimenä oli tuo Truplat?

Miitsu ja Mirulii: Mä käyn aika usein siellä teilläpäin, kun vanhempani asuvat siellä suunnalla. Aattelin vaan, et kiinnostaiskos joskus treffata? Ja ootte kyl onnellisia kun samaan aikaan saatte massuja kasvatella ja käydä yhdessä mammajumpassa.

No, mutta nyt sinne päikkäreille poistuu hän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli löysin tuolta toisesta pinosta linkin johonkin oraakkeli-hässäkkään: http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkel i/

kysyin olenko raskaana ja se vastasi OLET. :) Mitähän vielä...tämä onkin kivempaa kun testaaminen. :D

Vierailija
24/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jään odottaan Mariposan testausta... jännäää.... bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Vierailija
25/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ihmeessä päikyille, odottelen vielä tuntisen ennenku testaan. Ei edes pissata vielä. ;D

Vierailija
26/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laitoin sille oraakkelille kysymyksen. Eli tulenko tässä kierrossa raskaaksi, se vastas, että no mikä ettei..

Sitten heti perään toinen kysymys eli saanko tänä vuonna vauvan. Vastaus, en löisi siitä vetoa..

Pöh. *murjottaa*

Mutta hyvä jos se oli Mariposan kohdalla oikeessa!

Siivous puolivälissä! Ei menny kohtaus ohi!

Vierailija
27/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanjuska, munkin vanhemmat asuu siel päin mis Mirulii ja Miitsu, ollaan tyttöjen kans jo tavattukin ;)

Truplat nimi on ollut siitä asti kun ydin porukka irtaantui Triplat-ryhmästä. Irtauduttiin siksi koska emme halunneet erota vaikka plussattaisiin. ELi reilu vuoden ehti olla tuo Trupla-nimi meillä.

Ja mä muistan muuten samaa kuin MIITSU, eli Talvikin lausahdus tais olla se kuollut kuttu sanonta. Toivotaan et Allu päättäs tulla nyt Talvikille, eikös ne taas ole sitä käynnistelemässä olleet???

Neiti, uskon että MInja muuttuu, mutta varmasti yhtä ihanasi ja suloisesti kuin nytkin on. JA tosiaan silmien seutu varmaan pysyy samanlaisena :)

Tsemppiä sinnekin leikkauksen odotteluun!!!!

Nyt YRITÄN jatkaa, vaikka vaikeaa on MARIPOSAN TAKIA ;DDDDDDDDDDD

Vierailija
28/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan 12:30. Eli 25 minsaa vielä. ÄLÄ KILTTI SYNNYTÄ VIELÄ!!!!!!;D

Vierailija
29/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee pissit housuun jännityksestä.

Vierailija
30/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei tässä mitään jännäämistä ole, nega se on kuitenkin. Noh, nyt meen kuiten jo ettiin jonku kipon valmiiksi ja koitan löytää sen testin. :)

Vierailija
31/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko vielä? *tuijottaa kelloa*

Vierailija
32/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei pysty muuta kommentoimaan enne kuin tulokset tulee Mariposalta.......

Vierailija
33/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutut ihan jänskänä täällä :D Jännä miten jännitys tarttuu näin netin välityksellä.

Mikähän oli testin tulos...

Vierailija
34/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisin ilonen jos joku nipistäs mua. En usko tätä. En MILLÄÄÄÄÄÄÄN. Nyt pyörryn.

Vierailija
35/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirmusti onnea!!! Siis aivan fantsua! !!!!

Voi vitsi, nyt voi lähtee nukuttaan ipanoita hyvillä mielin! =D

Vierailija
36/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=5]Ihanaa Mariposa,Onnea,Onnea,Onnea!!![/size][/color]

[color=EE0000][size=7]♥[/size][/color]

Nyt Hönttä itkee,tää oli liian ihanaa ;´´))

Vierailija
37/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni uusivuosi rauhallisissa merkeissä appivanhempien luona saunoessa ja poreammeessa löhöten ;) Miehen koko siskoparvi paikalla :D

Eilinen ei siten lähtenytkään niin hyvin käyntiin, kun olimme lähdössä hakemaan lapsia isän luota, kun olivat siellä uutta vuotta viettämässä, niin kaaduin pihalla :( Onneksi ei näytä olevan sen pahempaa kuin revähdys nivusissa, en käynyt edes lääkärissä, kun piti lapsoset hakea. Jokunen supistus tuli ja nyt ollaankin sitten taas punkan pohajalla, kun ei kävelemään pysty. Neuvolaan olen kyllä menossa iltapäivällä kuunteluttamaan sydänäänet.

Mutta jospa tämä tästä äkkiä helpottaisi, kun loppiaisena olisi vietettävä esikoisen 7 vuotis synttärit.

Jaahas että jännitystä ilmassa ;) odotellaan tulosta ;)

Nansku ja ninnironi 31+5

Vierailija
38/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin, mä tiesin. Mä TIESIN; jesss!!!!!!

MAHTAVAA; kerrasssaaaaaannn IHANAA!! mieletön vuoden vaihde plussa-aalto meillä!!! *itkee ja hyppii onnellisena kaverin puolesta*

Ei oo totta, aivna mahtavaa. JESSSSSS!!!

*hokee samaaa ihan pökerryksissä*

Vierailija
39/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA!!!!!!

Vierailija
40/85 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*itkee onnesta*

Onnea