<^*^> KUTUT <^*^> Maanantai murkinalle!
Kommentit (85)
[color=blue]En tiedä milloin seuraavan kerran tänne ehdin, joten pakko oli vielä tulla ennen nukkumaan menoa. Huomenna siis täältä suoraan töihin (ei auta vaikka näkee vauvoja:/ ), sitten sen mun kaverin kans kotiin. Varmaan ehdin moikkaamaan välillä (pakkohan sitä on) :)
Hienoa MARIPOSA, että mies suhtautui hyvin!! Mä olen sitä mieltä, että soitat huomenna neuvolaan ja kyselet heidän mielipidettään missä vaiheessa sinne menet. Jos ne laskee menkkojen mukaan, niin olet kuitenkin jo rv7(?)..?
Saadaan jännittää SERPUNkin vauvan kokoa!:) Minkäs kokoisia aikaisemmat ovat olleet?
Eilen kuulin pitkästä aikaa (2,5kk) plussausuutisia kaverilta:) Ensimmäistä kertaa vähän kirpaisi - he nimittäin eivät ole vain viitsineet käyttää ehkäisyä ja esikoisen syntymästä on vähemmän aikaa kuin mun pillereiden lopettamisesta.. Olen todella onnellinen heidän puolestaan, koska hekin ovat, mutta silti pistää ihmetyttämään miksi muut jotka eivät ihan vielä edes olisi halunneet, saavat, mutta me ei?! *pyytää anteeksi itsekkyyttään*
[color=purple]Kiva Mariposa, että miehes sitten kuitenkin otti asian suht iisisti, varmaan on ihan yhtä uutta sillekin, kuin sulle itsellesikin. Mutta Axen tavoin, soita sinne neuvolaan huomenna, koska voi olla, että olet ollut tietämättäsi raskaan jo pitempäänkin, koska kierrosta ei ole ollut varma ja saatat yhtäkkiä hypätä sinne jonnekin 7 raskausviikolle! Olisihan se jännää. Mutta aivan varmasti saat hyödyllisiä neuovoja soittamalla neuvolaan ja mene vaikka sinne ihan livenä juttelemaankin, niin voit suoraan kysyä mieltä askarruttavista asioista. Ja noista ns. kielletyistä ruoista löytyy infoa myös netistä suht paljon, mm. Espoon kaunpungin sivuilla on aika hyvä lista ruoista. Mä kun surffaan aina netissä, niin tulee jos vaikka mitä vastaan...
Tässä en ole kovin paljon saanut aikaiseksi vapaapäivänä, kun alkoi koskemaan taas yllätysyllätys päähän...no eipä ollutkaan taas uutta! Mutta on se vain aina yhtä ärsyttävää joka kerran, kun nyttenkin olin ajatellut, että illalla menisin ehkä shoppaamaan ja sitten kauppaan ja salille, mutta nyt en varmaan jaksa ja kykene tekemään yhtään mitään...ahdistaa! Mitenhän mä joskus selviän jostain raskausajasta, jos en voi syödä noita mun migreenilääkkeitä?! Mulle kun ei tosiaankaan mitkään paracetamolit taikka panacodit auta! Nyt jo hieman mietityttää pysyykö sitä edes hengissä, jos joskus satun olemaan raskaana....
Mutta mä lopetan tän yksinään puhelun. Se harmi juttu tästä aikaerosta, että kun mulla on aikaa istua koneella, te muut kutut siellä jo suunnittelette nukkumaan menoa. Mutta mulla vielä puoli päivää jäljellä, jospa mä saisin edes ne lakanat vaihdettua vihdoin ja viimein...mä inhoon siivoamista niin yli kaiken...apua...[/color]
Axe
Ei se ole itsekkyyttä, se on ihan ymmärrettävää, että muiden kertoessa uutisia haikeus iskee pintaan. Itse asiassa minulle tuli tässä koko porukkaa villitsevässä +huumassa tänään mieleen, että miltähän tämä Axesta tuntuu :o( Minä, kuten ihan vissiin ja varmaan joka ainoa kuttu tässä laumassa, toivoisimme niin kovasti teillekkin tätä iloista uutista, ja kyllä, voi KYLLÄ se Axe teillekkin plussaksi vielä pamahtaa!!!!! Olet varsin viisaasti täällä laskeskellut, että eihän teillä niitä varsinaisia mahis-kiertoja kuitenkaan ole vielä montaa takana. Ja kuitenkin pikku-Samurai todistaa, että teillä on kaikki mahdollisuudet vielä onnistuneeseenkin raskauteen!
Niin ja btw meidän aikaisemmat vauvat ovat olleet kohtuu isoja, eli esikko synt. rv 41+3 painoi 4220g ja kuopus synt. rv 38+3 painoi 3820g
Serppu, jota ei nyt sitten väsytä pätkääkään kun nukuin ne megaunet päivällä
*tietää olevansa täysin toivoton ja riippuvuussuhteessa tänne* ;DDDDD
Hienoa siis et mies suhtautui kuitenkin positiivisesti-> ja varmasti pvä pvältä, jo muutaman vkon kuluessa on täysillä mukana koko hankkeessa. Uskon niin -> sä et tyhmää miestä ottas, joten sun miehes nieleskelee pupuilut ensin ja sitte se ihastuu ikihyväksi tulevasta isyydestään, uskon niin!!!
Serppu ja Axe, mullakin käväsi tuo samainen tunne tänään mielessä -> harmitus Axen puolesta nämä plussa uutiset. Mutta en kehdannut kirjoittaa siitä, koska sääli ja voivottelu olisi saattanut olla hiukan loukkaavaakin -> voi olla vieläkin? Mytta mäkin uskon että Axekin saa plussan kehiin, hyvin pianki, uskon myös niin.
Fedelle tsemppiä sinne lakanoiden vaihtoon ;)
Nyt ottaa takatukasta itteesä kiinni ja vie niska-p***e otteella ittesä sänkyyn ;D
Öitä!!!
Niin sitä mä hain takaa - ettei ottanut yhtään kontaktia Minjaan. En nyt tietenkään tarkottanut että just sitä lempiruokaa ois pitänyt kysyä ;) Mutta että jotain ois kyselly - etes meidän elämästä - mitä teen jne. Ja just niitä mitä säkin mainitsit! Ainoostaan se oli kiinnotunu siitä kuinka pitkään Minja on hoitoa vailla...
Minja menee vasta huomenna itekseen sinne! Tänään vaan käytiin moikkaamassa (oltiin tunnin verran). Ja huomenna on siis muutaman tunnin aamusta siihen asti, kun muut menee päikkäreille - jolloin mun äiti menee hakemaan Minjan ja on sitten loppu päivän mun äidillä..
Voihan se olla että näin äitinä sitä vaan on herkkänä just tälläsille asioille ja liioittelen asioita ;D Ehkä meitä aikuisiakin vaan jännitti niin paljon.
Mutta kattoo sitten huomenna miten on päivä menny :) Taidan soitella päivähoidon johtajalle ja kysyä että voinko hakea myös päiväkoti paikkaa - vaikka on jo hoitopaikka olemassa! En tiiä yhtään miten nää hommat menee..
Pitäs olla nukkumassakin :) Haaveilin vaan vauvoista täällä...
Btw. [b]Katzu[/b] - Mitä tilasit Missymomista?!