Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Patalapputissit :D
Mua ei siis kauheasti haittaa vaikka olisi pienet tissit naisella, mutta sellaset oikeasti patakintaan näköiset on oudot. Miksi joillain naisilla on sellaiset?
- Ylipaino
- Lyhyet hiukset
- Huumorintajuton/tosikko
- Alistuvuus/Itsensä vähätteleminen ("en mä voi, koska oon nainen" -tyyliset kommentit)
- Päässä ei liiku mitään muuta kuin tekoripset...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 03:00"]
Liian tiukka pillu.
Pikkutytöt ei vaan kiinnosta seksuaalisesti ja jos aikuisella naisella on samanlainen, niin on se vaan melkoinen turnoff.
Pedot on tietysti vastakkaista mieltä ja alapeukuttaa tän heti.
[/quote]
T: Löysäpilluinen nainen
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:28"]
Nuo seksikumppanien määrä-jutut on niin tekopyhiä ettei ole tosikaan. Toisekseen, mikä on kananpersetukka, kuvaa?
[/quote]
Näyttää siis kirjaimellisesti kanan perseeltä:
http://www.haarforum.de/gallery/files/9626-2243548865_f2849d0070_o.jpg
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 10:31"]- poliittinen kanta, esim vihreys tai vasemmistoliitto
- persjalkaisuus
- lyhyet ja ohuet hiukset
- Muodoton esim lättäperse
- valtaisa läskiperse, jossa sivutörmäyssuojat
- selluliitti
- Nalkuttava luonne
- laiskuus
- epäsiisteys
- paksupohkeisuus
- itsekkyys
- huoramaisuus esim panolomilla käynti
- tyhmyys
- ilkeys
- kaksoisleukaisuus
[/quote]
Kaikilla naisilla on selluliittia. . Se on naisellista jos joku koska syynä estrogeeni.
Liiallinen pinnallisuus liittyen itseensä ja muihin, sekä se, että mies valitaan aseman ja koulutuksen perusteella. Tuollaiset naiset suorastaan kuvottavat minua.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:56"]
Otsikossa pitäisi lukea "lassukat vastaa". Muunlaisia miehiä täällä ei juurikaan pyöri.
[/quote]
Voisitteko te hiekkapillut pysyä omissa ketjuissanne? Niitä on täällä kuitenkin tuhansia.
Hienoa tämä rehellinen listaus, mutta mikä pisti silmään, oli miesten pitkät ja pinnalliset ulkonäkövaatimukset, kun taas luonteella ei tunnu olevan juurikaan merkitystä...? Mietin vaan, kun niin moni mies valittaa, että vaimo ei ymmärrä, on pirttihirmu nalkuttaja, kiristää lapsilla jne. ja olen miettinyt, että miksi tällaisten naisten kanssa sitten pariudutaan ja tehdään niitä lapsia? No syy löytyi tästä ketjusta, miehet painottaa liikaa ulkonäköä, liian vähän luonnetta. Ehkä silloin on turha itkeä siitä kauheasta vaimosta, joka eron jälkeen vieraannuttaa lapsista, sitä saa mitä tilaa. Ihan vain näin ohis huomiona. Mutta jatkakaa ;) (ja ei, en ole ruma läski, kun joku siitäkin kohta vinkuu)
Jännä tuo persjalkaisuus, kun täällä Suomes se ällöttää ja latinalaisilla se on turn in, mun mielestä kans ällön näköstä
viikset
pahan hajuinen hengitys
hien haju
perskarvat
epäluotettavuus
välinpitämättömyys
tiukkapipoisuus
kyräily, kyttäily, juoruilu
tyhmyys
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:55"]
Ja suurin osa näistäkin vastaajista naisia :D
[/quote]
Näimpä. Ämmät pois, kun miehet puhuu asiaa! Nuo teidän säälittävät selittelynne pilaavat keskustelun.
Oma listani:
- Tatuoinnit
- Lävistykset
- Yleinen avuttomuus, esim. ei uskalla liikkua pimeällä, vaihtaa renkaita tai laittaa ruokaa. Tahdon itselleni kumppanin, jos tahdon jonkun paapottavan ressukan perääni roikkumaan, hankin koiran.
[/quote]
Jos nainen tekee ruoan, niin mies saa kyllä vaihtaa renkaat! (Ei tarvitse kuin kahdesti vuodessa, kuitenkin kun nainen tekee ruoan joka päivä)
N20 (ja kyllä, osaan vaihtaa renkaat)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 23:14"]
Naisen koulutustasoa ei ole oikein mainittu. Itseäni naisena tämä vähän ihmetyttää, sillä itselleni kouluttamattomuus (joka symboloi itselleni tyhmyyttä, tähän lukeutuu myös humanismihömppä) on varmaan se tärkein turn-off.. Fiksuus ensin, sitten ulkonäkö.
Ihan mielenkiinnosta, kumpi on parempi: ei-kouluttautunut perusduunarinainen vaiko akateeminen, urallaan menestyvä nainen? Esimerkkinä: Lääkäri vai lähihoitaja? Pelottaako nainen, joka saattaa olla urallaan miestä menestyvämpi? Vai onko väliä? Olettaen, että ulkonäöllisesti nainen on kunnossa.
T. DI & KTM 28v
[/quote]
Ehta hömppämaisteri eli KTM, joka pitää humanistisia aineita hömppänä? Kiitos päivän nauruista. Eikä moni DI:kään juuri päätä huimaa keskustelu- ja analyysikyvyillään. Saattavat tuntea oman alansa, mutteivät pysty keskustelemaan yhteiskunnallisista ilmiöistä ja elämästä.
t: OTM & YTM
Nuo seksikumppanien määrä-jutut on niin tekopyhiä ettei ole tosikaan.
Toisekseen, mikä on kananpersetukka, kuvaa?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:05"]Patalapputissit :D
Mua ei siis kauheasti haittaa vaikka olisi pienet tissit naisella, mutta sellaset oikeasti patakintaan näköiset on oudot. Miksi joillain naisilla on sellaiset?
[/quote]
Miten olisi vaikka raskaus, synnytys ja imetys.
Vuoden idiootein ketju. Tai ainakin on houkutellut suurimman määrän idiootteja osallistumaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:39"]
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
[/quote]
Mamupatja, valtava ylipaino, luonnoltaan epävakaa (oikukas) ja vaikka työtävieroksuva.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:35"]
Vuoden idiootein ketju. Tai ainakin on houkutellut suurimman määrän idiootteja osallistumaan.
[/quote]
Silti paljon asiallisemmalla linjalla menty kuin "turn offit miehessä" -ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:05"]Patalapputissit :D Mua ei siis kauheasti haittaa vaikka olisi pienet tissit naisella, mutta sellaset oikeasti patakintaan näköiset on oudot. Miksi joillain naisilla on sellaiset? [/quote] Miten olisi vaikka raskaus, synnytys ja imetys.
[/quote]
Mutta ei sellaisia silti kaikille tule.
Olen kyllä nähnyt kauniit ja täyteläisetkin imettäneet tissit.
Tatuoinnit.